Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Eller fordi det er for mange damer som skal være med.. og dem trenger en til å ta seg av den som blir overflødige Det finnes alltid en grunn for at folk inviterer en, enten det ene eller andre . men om jeg følte det kun var spilloppene mine folk ville ha, eller at jeg skulle være den som skulle ta meg av den ekstra typen dem tilfeldig hadde invitert med, og trengte ei til å ta seg av han.. Nei da hadde alt streiket i meg da.. hehe uansett om jeg hadde vært singel eller ei.
    Men du vet vel bedre selv Ernie.. Kanskje du liker det
    Et vennepar av meg inviterer meg fra tid til annen på selskap, da får jeg en singel kollega av mannen i huset tilbords, som oftest betyr en knusktørr revisor som plager livet av meg med fagprat eller forsøker å ta livet av meg med lange enetaler om vintyper og vinsmaking.
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
      HAHA det er ikke akkurat slik da... gutter/kamerater har aldri overflødige damer..hmmm trodde du viste bedre..hahahah...jo fler jo bedre vet du...ingen tjangs der .obs ...skitt....over på neste...
      så nå skal jeg ikke prøve å tolke dette, bare spør om hver enkel del ført denne : gutter/kamerater har aldri overflødige damer..hmmm trodde du viste bedre..hahahah...jo fler jo bedre vet du hva mente du med den ?

Og så denne : ingen tjangs der. Hva mente du med den da ?

Og så dette: obs ...skitt....over på neste. Hva mente du med denne ?

Dette gjør jeg slik at jeg ikke skal feiltolke noe du skriver ernie
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Dette er fraser fra boken Latin for Everyday Occasions: Lingua Latina Omnibus by Henry Beard.
        Han Henry skulle jeg ha likt å sette på plass

Comment

HAHAHAHAHA.....Internet sjappe...www.God_brukte_Blondine_truser.com
          Japp! Easy money kan det også kalles, sikkert flere som driver med det der.

Comment

• Originally posted by Lissabon
            Et vennepar av meg inviterer meg fra tid til annen på selskap, da får jeg en singel kollega av mannen i huset tilbords, som oftest betyr en knusktørr revisor som plager livet av meg med fagprat eller forsøker å ta livet av meg med lange enetaler om vintyper og vinsmaking.
            Akurat, har vært i samme sitvasjon selv.. Så jeg vet mange så kalt "venner" inviterer for en grunn og to
            Last edited by jakobine; 2006-06-10, 01:04.
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jeg ble faktisk invitert med på hyttetur denne helga selv jeg med noen venner +++ i helga, men jeg takker fint nei, pluss en masse unskyldninger heiv jeg og på med det samme men jeg spurte litt hvem som skulle være med og slikt.. og se der ja.. da viste det seg at en som faktisk har brukt litt tid her for en stund til bake i tid på å invitere meg ut, skulle og være med.. og da lo jeg høyt her for meg selv.. jaja tenkte jeg.. kos dere godt, men uten meg takk
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

så nå skal jeg ikke prøve å tolke dette, bare spør om hver enkel del ført denne : gutter/kamerater har aldri overflødige damer..hmmm trodde du viste bedre..hahahah...jo fler jo bedre vet du hva mente du med den ?

Og så denne : ingen tjangs der. Hva mente du med den da ?

Og så dette: obs ...skitt....over på neste. Hva mente du med denne ?

Dette gjør jeg slik at jeg ikke skal feiltolke noe du skriver ernie
                Okay lengre utredning...HAHAHAHAHA

Det var engang tre gutter som skulle gå til seters å feste...
                De gikk og gikk og så støtte de på 10 damer skal vite...
                De tenkte straks ohhhoy skulle vi ringt til noen flere kammerater...hmmmm
                nei det gjør vi ikke tenkte de for vi må jo først se om noen av de ti vil ha oss....
                Hei ..How are you doin? sa den ene gutten ..hun svarte...stikk...okey tenkte gutten ..jeg prøver netste...hey How are you doin...stikk...og sånn hold de på til de var blitt altfor fulle og ingen damer var og se..Det var bra vi ikke ringte til Ernie for da hadde han stukket av med alle...HAHAHHAHAHAHAHAHAH
                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Akurat, har vært i samme situvasjon selv.. Så jeg vet mange så kalt "venner" inviterer for en grunn og to
                  hehe, ja, men noen ganger kjører jeg en litt sleasy flørtestil på dem, da blir de hjelpeløse og stressa og vet ikke hva de skal gjøre, for det er de ikke vant med, så tar jeg en taxi hjem før de får drukket seg opp mot nok til å begynne å prøve seg, moahhahahahahahahahahahah!!!!! OOPS! Kanskje det er derfor jeg ikke er blitt invitert på ei stund?

Comment

Jeg ble faktisk invitert med på hyttetur denne helga selv jeg med noen venner +++ i helga, men jeg takker fint nei, pluss en masse unskyldninger heiv jeg og på med det samme men jeg spurte litt hvem som skulle være med og slikt.. og se der ja.. da viste det seg at en som faktisk har brukt litt tid her for en stund til bake i tid på å invitere meg ut, skulle og være med.. og da lo jeg høyt her for meg selv.. jaja tenkte jeg.. kos dere godt, men uten meg takk
                    hehehe

Comment

Okay lengre utredning...HAHAHAHAHA

Det var engang tre gutter som skulle gå til seters å feste...
                      De gikk og gikk og så støtte de på 10 damer skal vite...
                      De tenkte straks ohhhoy skulle vi ringt til noen flere kammerater...hmmmm
                      nei det gjør vi ikke tenkte de for vi må jo først se om noen av de ti vil ha oss....
                      Hei ..How are you doin? sa den ene gutten ..hun svarte...stikk...okey tenkte gutten ..jeg prøver netste...hey How are you doin...stikk...og sånn hold de på til de var blitt altfor fulle og ingen damer var og se..Det var bra vi ikke ringte til Ernie for da hadde han stukket av med alle...HAHAHHAHAHAHAHAHAH
                      jaja etter denne utredningen så tror jeg (nei er sikker på ) at jeg skal holde mine tanker kloklig for meg selv.. Regner med du tenker bra selv
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg ble faktisk invitert med på hyttetur denne helga selv jeg med noen venner +++ i helga, men jeg takker fint nei, pluss en masse unskyldninger heiv jeg og på med det samme men jeg spurte litt hvem som skulle være med og slikt.. og se der ja.. da viste det seg at en som faktisk har brukt litt tid her for en stund til bake i tid på å invitere meg ut, skulle og være med.. og da lo jeg høyt her for meg selv.. jaja tenkte jeg.. kos dere godt, men uten meg takk
                        Hmm Kvinfolk altså...hmmm hvorfor drar du ikke å fester og koser deg da..tastaturet ditt er jo helt nedslitt snart..

Comment

hehe, ja, men noen ganger kjører jeg en litt sleasy flørtestil på dem, da blir de hjelpeløse og stressa og vet ikke hva de skal gjøre, for det er de ikke vant med, så tar jeg en taxi hjem før de får drukket seg opp mot nok til å begynne å prøve seg, moahhahahahahahahahahahah!!!!! OOPS! Kanskje det er derfor jeg ikke er blitt invitert på ei stund?
                          Jeg tror ikke jeg helt klarer den sleasy flørtestilen jeg dah hehe, men min venner sier jeg har en flørtete personlighet, som jeg etterhvert har skjønt selv og at jeg har.. hehe men som dem sier.. du flørter med alle likt.. damer og menn og ja alt.. hehe *huffda*
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Høres ut som meg du ...HAHAHAHAHHA Bare det at... de har alltid funnet seg et rasshøl tidlig på kvelden..som blir altfor full og når de oppdager det så...hmm hvor ble det av han lille artige spretten som var her i sted da..hmm....HAHAHAHAHA .

Comment

Jeg tror ikke jeg helt klarer den sleasy flørtestilen jeg dah hehe, men min venner sier jeg har en flørtete personlighet, som jeg etterhvert har skjønt selv og at jeg har.. hehe men som dem sier.. du flørter med alle likt.. damer og menn og ja alt.. hehe *huffda*
                              Hehehe det er bare bra det

Comment

Japp! Easy money kan det også kalles, sikkert flere som driver med det der.
                                Ja jenter sitter på en gullgruve..HAHAHA

Comment

Working...
                                X