Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Id tibi(mot deg) praebet(skaffer , gir, kan også ha med å skåle å gjøre) speciem(se ut som, gir seg ut for å være) lepidissimam(morsom,humor????)!
    Der ser du hva som er igjen av latin i meg, nå fikk du meg til å sitte å bla i en håpløs gammel ordbok som er ganske kryptisk å forstå i seg selv, nei, jeg gir opp!!!!!
    det betyr ....It looks great on you! hahahahaha
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Die dulci freure
      Åh hold opp di blære!!!
      :kastkyss:

Comment

det betyr ....It looks great on you! hahahahaha
        Blæ Blæ Blære!!!

Comment

Kvinnfolk sier vanligvis ...Vi gjør jo aldri noe .sitter der og ser fotball hele tiden!! .....jammen jammen ehh..HAHAHAHA og nå er det gale at man gjør noe og
          så du er en sånn party type du altså ernie.. jaha .. jaja så vet jeg det.. party hver helg.. hmmm
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Die dulci freure---Ha en fin dag!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur....

Oh! Snakket jeg latin igjen? tullete meg. Noen ganger liksom bare detter det ut av meg....

Comment

• Originally posted by jakobine
              så du er en sånn party type du altså ernie.. jaha .. jaja så vet jeg det.. party hver helg.. hmmm
              JA til og med Samuel kan lære litt her HAHAHAHAHAHA.... ...nei det har seg slik at folk inviterer meg ofte...på slike ting men vanligvis sier jeg nei..da det er ikke annet enn fester de har kontakt med meg på..aldri til værdags...så det er nok spilloppene og humoren og sangene mine de vil ha ikke MEG

Comment

Die dulci freure---Ha en fin dag!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur....

Oh! Snakket jeg latin igjen? tullete meg. Noen ganger liksom bare detter det ut av meg....
                Haha, herved ignoreres all latin for min del, utenom på jobb, punkt slut!

Comment

Haha, herved ignoreres all latin for min del, utenom på jobb, punkt slut!
                  HAHAHA jeg kan ikke et ord latin... men har en liste fraser...hahahahahaha ...haha du kan jo bruke de på julebordet HAHAHAHAHAHAH
                  Vescere bracis meis Eat my shorts

Re vera, potas bene Say, you sure are drinking a lot

Noli me vocate. Ego te vocabo. Don't call me. I'll call you.

Nihil curo de ista tua stulta superstitione I'm not interested in your dopey religious cult

Canis meus id comedit My dog ate it

Die dulci freure Have a nice day

Fac ut vivas Get a life

Fac me cocleario vomere! Gag me with a spoon!

Recedite, plebes! Gero rem imperialem Stand aside, little people! I am here on official business

Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabris, ad caput tuum saxum immane mittam. I have a catapult. Give me all of your money, or I will fling an enormous rock at your head.

Utinam barbari spatioum proprium tuum invadant May barbarians invade your personal space

Quo signo nata es? What's your sign?

Romani quidem artem amatoriam invenerunt... You know, the Romans invented the art of love...

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. I can't hear you. I have a banana in my ear.

Utinam coniurati te in foro interficiant May conspirators assasinate you in the hall

Comment

JA til og med Samuel kan lære litt her HAHAHAHAHAHA.... ...nei det har seg slik at folk inviterer meg ofte...på slike ting men vanligvis sier jeg nei..da det er ikke annet enn fester de har kontakt med meg på..aldri til værdags...så det er nok spilloppene og humoren og sangene mine de vil ha ikke MEG
                    Eller fordi det er for mange damer som skal være med.. og dem trenger en til å ta seg av den som blir overflødige Det finnes alltid en grunn for at folk inviterer en, enten det ene eller andre . men om jeg følte det kun var spilloppene mine folk ville ha, eller at jeg skulle være den som skulle ta meg av den ekstra typen dem tilfeldig hadde invitert med, og trengte ei til å ta seg av han.. Nei da hadde alt streiket i meg da.. hehe uansett om jeg hadde vært singel eller ei.
                    Men du vet vel bedre selv Ernie.. Kanskje du liker det
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

HAHAHA jeg kan ikke et ord latin... men har en liste fraser...hahahahahaha ...haha du kan jo bruke de på julebordet HAHAHAHAHAHAH

Vescere bracis meis Eat my shorts Re vera, potas beneSay, you sure are drinking a lotNoli me vocate. Ego te vocabo.Don't call me. I'll call you.Nihil curo de ista tua stulta superstitioneI'm not interested in your dopey religious cultCanis meus id comeditMy dog ate itDie dulci freureHave a nice dayFac ut vivasGet a lifeFac me cocleario vomere!Gag me with a spoon!Recedite, plebes! Gero rem imperialem Stand aside, little people! I am here on official businessCatapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabris, ad caput tuum saxum immane mittam.I have a catapult. Give me all of your money, or I will fling an enormous rock at your head.Utinam barbari spatioum proprium tuum invadantMay barbarians invade your personal spaceQuo signo nata es?What's your sign?Romani quidem artem amatoriam invenerunt...You know, the Romans invented the art of love...Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.I can't hear you. I have a banana in my ear.Utinam coniurati te in foro interficiantMay conspirators assasinate you in the hall
                      tør å vedde trusene mine på at de frasene der ikke stemmer direkte oversatt, så det så

Comment

tør å vedde trusene mine på at de frasene der ikke stemmer direkte oversatt, så det så
                        Pass bedre på trusene dine...noen samler på slike ...HAHAHAHAHA

Comment

• Originally posted by jakobine
                          Eller fordi det er for mange damer som skal være med.. og dem trenger en til å ta seg av den som blir overflødige Det finnes alltid en grunn for at folk inviterer en, enten det ene eller andre . men om jeg følte det kun var spilloppene mine folk ville ha, eller at jeg skulle være den som skulle ta meg av den ekstra typen dem tilfeldig hadde invitert med, og trengte ei til å ta seg av han.. Nei da hadde alt streiket i meg da.. hehe uansett om jeg hadde vært singel eller ei.
                          Men du vet vel bedre selv Ernie.. Kanskje du liker det
                          HAHA det er ikke akkurat slik da... gutter/kamerater har aldri overflødige damer..hmmm trodde du viste bedre..hahahah...jo fler jo bedre vet du...ingen tjangs der .obs ...skitt....over på neste...

Comment

Pass bedre på trusene dine...noen samler på slike ...HAHAHAHAHA
                            Ja det er sant, det business i godt anvendte truser hmmmm..........

Comment

Dette er fraser fra boken Latin for Everyday Occasions: Lingua Latina Omnibus by Henry Beard.

Comment

Ja det er sant, det business i godt anvendte truser hmmmm..........
                                HAHAHAHAHA.....Internet sjappe...www.God_brukte_Blondine_truser.com

Comment

Working...
                                X