Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Det er verdens minste problem...
    hmm jaja om du sier det da og så hadde jeg lyst til å legge en link her men det lar jeg være hehehe
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      hmm jaja om du sier det da og så hadde jeg lyst til å legge en link her men det lar jeg være hehehe
      Et mye større problem er fotball kampene ...som jeg går glipp av...det er py det...
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• I morgen er det:
        15.00 Gruppe B England - Paraguay denne må jeg se
        18.00 Gruppe B Trinidad og Tobago - Sverige denne kan jeg spille inn og se når jeg kommer hjem...
        21.00 Gruppe C Argentina - Elfenbenskysten

Comment

Et mye større problem er fotball kampene ...som jeg går glipp av...det er py det...
          ja men da er det jo bare for deg å si at sorry jeg har et problem.. to damer nekter meg til å være med dere.. så kan du se fotballkampene dine.. pluss du kan være her med oss
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

I morgen er det:
            15.00 Gruppe B England - Paraguay denne må jeg se
            18.00 Gruppe B Trinidad og Tobago - Sverige denne kan jeg spille inn og se når jeg kommer hjem...
            21.00 Gruppe C Argentina - Elfenbenskysten
            ja blir nok fotball for alle penga her i huset og.. når sønnen min og kameratene samler seg.. hehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja men da er det jo bare for deg å si at sorry jeg har et problem.. to damer nekter meg til å være med dere.. så kan du se fotballkampene dine.. pluss du kan være her med oss
              Dere er vel ute og flørter dere hahahaha..du skal jo ha besøk du ...og har ikke tid å være her...

Comment

• så om du ikke skal bruke bigmama, kan du sende henne ned til oss takk hahaha
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Dere er vel ute og flørter dere hahahaha..du skal jo ha besøk du ...og har ikke tid å være her...
                  jeg er jo her fordi jeg er her jeg.. etter dem har spist så blir det ikke plass til meg en gang.. dem skal jo se fotballkampene jo.. hehe
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

jeg er jo her fordi jeg er her jeg.. etter dem har spist så blir det ikke plass til meg en gang.. dem skal jo se fotballkampene jo.. hehe
                    okay da...kanskje dere skal ut etterpå ..du vet ungdommer er rastløse..og de drar deg vel med..hehehe...nå skla jeg krype til køys jeg sovner neste her...

Comment

okay da...kanskje dere skal ut etterpå ..du vet ungdommer er rastløse..og de drar deg vel med..hehehe...nå skla jeg krype til køys jeg sovner neste her...
                      ja dem klarer det vel om ingen er her inne. men jeg tror ikke det.. jeg ønsker kun å være 2 plasser jeg.. fortiden.. så det så men legg deg du.. det skal jeg og om en stund... legge meg å tenke litt natta sove godt kjære ernie.. drømm søtt
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja dem klarer det vel om ingen er her inne. men jeg tror ikke det.. jeg ønsker kun å være 2 plasser jeg.. fortiden.. så det så men legg deg du.. det skal jeg og om en stund... legge meg å tenke litt natta sove godt kjære ernie.. drømm søtt
                        godnatt ...

Comment

• Hei mitt på dagen alle som er i tråen og alle som leser tråen
                          var det i går kveld eller i kveld gjengen skal være på Sami sin club ? finner ikke helt ut av det
                          Håper dere har en fin dag, med sol og at alt går bra for dere alle i dag og i kveld

Lørdagskveld betyr vel fest og morro for en del, håper dere får det kjekt. men vær forsiktige og ikke ha det for kjekt da.. husk dagen derpå kan være grufull med sin dagenderpå angst for hva dumt vi har funnet på kvelden før så fest med varsomhet folkens
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Her er en link til Sangen dem laget i Zonen

http://www.freewebs.com/comealong/zonensangen.htm
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei mitt på dagen alle som er i tråen og alle som leser tråen
                              var det i går kveld eller i kveld gjengen skal være på Sami sin club ? finner ikke helt ut av det
                              Håper dere har en fin dag, med sol og at alt går bra for dere alle i dag og i kveld

Lørdagskveld betyr vel fest og morro for en del, håper dere får det kjekt. men vær forsiktige og ikke ha det for kjekt da.. husk dagen derpå kan være grufull med sin dagenderpå angst for hva dumt vi har funnet på kvelden før så fest med varsomhet folkens
                              Haha jada feste vsomt..hehe hmmm

Det er idag de skal være på sami sin club...www.club-7.no:)

Comment

Haha jada feste vsomt..hehe hmmm

Det er idag de skal være på sami sin club...www.club-7.no:)
                                Ok takker

Jeg skrev Varsomt, ikke Vsomt.. som og kan bety voldsomt.. hehehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X