Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    noe sånt.. men klærne falt her.. hahahaha han har fått dem på seg nå.. men det ga jo en god latter til den gjengen som er her da.. haha og jeg har sittet og fikset på glidelåsen i buka til han ene som var her.. haha han har gått rundt i mine bukser her.. hohoho jeg sier bare for en gjeng.. men fy jeg er så glad i dem
    De høres søte ut, du får ta deg en pause og gå og være litt mer sammen dem da vettu
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      Nei jeg er ikke så inne på det der?
      Jeg selv. min store øyeblikk med nett verden var på mirc faktisk, en venn av meg lastet det ned til min sønn i 1997 men det var jeg som endte med å bruke det
      om jeg prøver å forklare deg hva du skal gjøre og hvor du skal gå inn og hvilke instillinger du skal ha pr mail.. er det ok ?
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg selv. min store øyeblikk med nett verden var på mirc faktisk, en venn av meg lastet det ned til min sønn i 1997 men det var jeg som endte med å bruke det
        om jeg prøver å forklare deg hva du skal gjøre og hvor du skal gå inn og hvilke instillinger du skal ha pr mail.. er det ok ?
        oki, det er bare spennende med ting som er nye(for meg)

Comment

oki, det er bare spennende med ting som er nye(for meg)
          og da sender jeg deg en mail hvor du laster ned programmet, og så instalere du det uten å registere deg oki ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

og da sender jeg deg en mail hvor du laster ned programmet, og så instalere du det uten å registere deg oki ?
            ja ok!

Comment

ja ok!
              det ble to mailer fordi jeg glemte linken hehe
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

det ble to mailer fordi jeg glemte linken hehe
                jeg så det, klikket på download men vet ikke helt hvor jeg skal klikke nå

Comment

jeg så det, klikket på download men vet ikke helt hvor jeg skal klikke nå
                  om du går ned på sida, så velger du å downlode fra norge eller nærmeste
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nå er jeg tilbake fra Tåke havet... escape route did work...

men det er fremdeles tåke..hmmm kanskje jeg skulle pussete brillene..
                    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

om du går ned på sida, så velger du å downlode fra norge eller nærmeste
                      nå har jeg startet å installere, det står at man bør lukke andre ting før man installerer ferdig, så da må jeg vel gå ut herfra en stund?

Comment

• Hei hei da er jeg tilbake fra tåke havet.....escape route eller ikke jeg er da hjemme igjen hel og fin
                        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• jeg har nå sendt deg en forklaring på mail hvordan dine innstilligner skal være.. håper hotmailen ikke stopper den
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
                            Hei heiDa
                            å heida hehe fikk du fluktet altså haha så kos å se deg
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

jeg har nå sendt deg en forklaring på mail hvordan dine innstilligner skal være.. håper hotmailen ikke stopper den
                              oki fikk mailen, forsøker nå...

Comment

• Originally posted by Ernie
                                Hei hei da er jeg tilbake fra tåke havet.....escape route eller ikke jeg er da hjemme igjen hel og fin
                                har du hatt det fint?? har du savnet oss ? fikk du problemer med å flyke? vi har savnet deg tusen og en spm
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X