Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    å heida hehe fikk du fluktet altså haha så kos å se deg
    Fluktet fra tåken...haha hmmmm hvordan er det med dere da har dere dobble sett med bokstaver...?
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Fluktet fra tåken...haha hmmmm hvordan er det med dere da har dere dobble sett med bokstaver...?
      møe verre.. hehehe men vi koser oss fordet da ,, jeg prøver å få henne inn på mirc hehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

møe verre.. hehehe men vi koser oss fordet da ,, jeg prøver å få henne inn på mirc hehe
        aha skal du flørte privat nå .hmmmm

Comment

• Har du hatt det kjekt uten meg.. hahaha (tuller) kan ikke skjønne det kan gå ann da.. hahaha
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Får du det til Lissabon ?
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hej, jag vet inte om ni redan har det här i tråden, men postar iaf

From: Mikael Brinkenstjärna

"Pressmedd:JESSICA,ROBIN & SAMUEL TURNERAR VIDARE / BIG BROTHER2006
              Date: Tue, 06 Jun 2006 20:34:13 +0200

EFTER EN SUPER-PREMIÄR TEST-VECKA ÄR VINNAREN: JESSICA,ROBIN samt SAMUEL
              klara för årets Galnaste Sommarturne med Michael Brinkenstjärna.

BIG BROTHER 2006 på turne hade denna vecka fulla hus på samtliga gig samt
              att man även massmedialt dominerade samtlig Riksmedia.

THE CRAZY LOVETOUR !
              9/6 Karlshamn
              10/6 Gislaved ,Udevalla
              16/6 Falkenberg
              17/6 Värnamo

Nu utökar gänget med en show på scen!!"

Comment

Har du hatt det kjekt uten meg.. hahaha (tuller) kan ikke skjønne det kan gå ann da.. hahaha
                JA jeg har hatt det kjempe gøy...det var tv i båten

Comment

• Originally posted by Ronja
                  Hej, jag vet inte om ni redan har det här i tråden, men postar iaf

From: Mikael Brinkenstjärna

"Pressmedd:JESSICA,ROBIN & SAMUEL TURNERAR VIDARE / BIG BROTHER2006
                  Date: Tue, 06 Jun 2006 20:34:13 +0200

EFTER EN SUPER-PREMIÄR TEST-VECKA ÄR VINNAREN: JESSICA,ROBIN samt SAMUEL
                  klara för årets Galnaste Sommarturne med Michael Brinkenstjärna.

BIG BROTHER 2006 på turne hade denna vecka fulla hus på samtliga gig samt
                  att man även massmedialt dominerade samtlig Riksmedia.

THE CRAZY LOVETOUR !
                  9/6 Karlshamn
                  10/6 Gislaved ,Udevalla
                  16/6 Falkenberg
                  17/6 Värnamo

Nu utökar gänget med en show på scen!!"
                  Jeg kunne NI karmt/klemt deg. du e så goe atte
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

aha så du fikk alle kampene jeg måtte li meg gjennom her med deg.. hahaha men jeg fikk skryt for maten da
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

men tenk at du kunne kose deg uten meg da.. hrmf.. det kan ikke jeg.. hahaha
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

aha så du fikk alle kampene jeg måtte li meg gjennom her med deg.. hahaha men jeg fikk skryt for maten da
                        MAT hmm har du mat ...jeg har bare langet i meg noen pølser ...og noen øl da..her hjemme ...den siste kampen så jeg med min svoger her hjemme..hehe..tragisk jeg liker elefant folket..og hater fotball laget til argentina..

Comment

MAT hmm har du mat ...jeg har bare langet i meg noen pølser ...og noen øl da..her hjemme ...den siste kampen så jeg med min svoger her hjemme..hehe..tragisk jeg liker elefant folket..og hater fotball laget til argentina..
                          Jeg har nett fått ut elefant folket ut av min stue jeg.. haha .. mat ja.. er masse igjen her.. men det blir vel en litt dyr mat om du skal reise her ned for spise den da men kom du.. mat er der hehehe men kampene ble jo litt sånn så som så da.. når Sverige spilte så var folket på topp her.. men jeg tror dem glemte hva som var på.. når argentina spilte hehehe
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• fy hvorfor gikk jeg inn på mirc hahaha
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Får du det til Lissabon ?
                              Eh... ikke helt, jeg har nok gjort et eller annet feil, for jeg finner ikke BBtornvall på lista
                              :kastkyss:

Comment

Jeg har nett fått ut elefant folket ut av min stue jeg.. haha .. mat ja.. er masse igjen her.. men det blir vel en litt dyr mat om du skal reise her ned for spise den da men kom du.. mat er der hehehe men kampene ble jo litt sånn så som så da.. når Sverige spilte så var folket på topp her.. men jeg tror dem glemte hva som var på.. når argentina spilte hehehe
                                kan ikke skjønne det sverige spillte elendig da...synd ..men men...dommeren som dømte elefant folket var rasehater..utvilsomt...huff...
                                Ja det er klart jeg hopper i bilen og kjører med en gang..mat er mat...eller det er vel ikke lurt å kjøre når bilen har to ratt...hahahaha

Comment

Working...
                                X