Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Eh... ikke helt, jeg har nok gjort et eller annet feil, for jeg finner ikke BBtornvall på lista
    den er ikke på lista...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Eh... ikke helt, jeg har nok gjort et eller annet feil, for jeg finner ikke BBtornvall på lista
      du skal ikke legge til det.. du skal kun finne serveren graz.at.eu.undernet.org .. og der skal du inn kall deg lissabone så jeg finner deg da
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
        den er ikke på lista...
        jeg har gitt henne kanalene #sol.30pluss og #30pluss kansje jeg skulle gi henne #40kluss og hahahaha
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

den er ikke på lista...
          Åh, men du skrev at jeg skulle bla til jeg fant den i den forklaringen, så nå torde jeg ikke gå videre eh hehe
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by jakobine
            du skal ikke legge til det.. du skal kun finne serveren graz.at.eu.undernet.org .. og der skal du inn kall deg lissabone så jeg finner deg da
            oki prøver...

Comment

kan ikke skjønne det sverige spillte elendig da...synd ..men men...dommeren som dømte elefant folket var rasehater..utvilsomt...huff...
              Ja det er klart jeg hopper i bilen og kjører med en gang..mat er mat...eller det er vel ikke lurt å kjøre når bilen har to ratt...hahahaha
              nei ikke lurt å kjøre da men siden du var vilig til å kjøre, så fortjener du en stor pluss for det da hehe, men som jeg alltid har trudd dem kommer for maten og ikke MEG..
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nå venter vi bare på deg her der inne lissabon så kom ¨nå
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

nei ikke lurt å kjøre da men siden du var vilig til å kjøre, så fortjener du en stor pluss for det da hehe, men som jeg alltid har trudd dem kommer for maten og ikke MEG..
                  haha mat er en fin unskyldning da ..hehe veien til..... går gjenom ...

Comment

haha mat er en fin unskyldning da ..hehe veien til..... går gjenom ...
                    den veien burde vært klarlagt for lenge siden hahaha og om menn kommer kun for mat.. så er dørene stengt.. fra nå.. hahaha
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• og nå var dere begge vekke ?? hrmf
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nå venter vi bare på deg her der inne lissabon så kom ¨nå
                        Skal jeg skrive #30+ eller #30pluss??? Dessuten blir jeg disconnected fra den serveren og inn på den under hmm...

Comment

og nå var dere begge vekke ?? hrmf
                          nei er her fortsatt.....men det mat da..og døren er stengt ..så da går jeg hjem igjen...alene ..pulslete og lei meg som vanlig ..

Comment

Skal jeg skrive #30+ eller #30pluss??? Dessuten blir jeg disconnected fra den serveren og inn på den under hmm...
                            så lenge du er inne så og det er en undernett greie så spiller det liten rolle.. men du adder til i den mappa begge deler #sol.30pluss og så adder du til #30pluss jeg er inne på begge kanalene.. men ta den #sol.30pluss først du
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jeg er inne i et eller annet nå og sitter her som et fjols og ser på det hihi

Comment

nei er her fortsatt.....men det mat da..og døren er stengt ..så da går jeg hjem igjen...alene ..pulslete og lei meg som vanlig ..
                                jaha så det VAR meten du var her for.. hmm jaha.. ja da er den nok stengt intilvidere
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X