Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Skal jeg skrive #30+ eller #30pluss??? Dessuten blir jeg disconnected fra den serveren og inn på den under hmm...
    skriv /join #30pluss
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      skriv /join #30pluss
      Her gjort d og sitter å ser på en merkelig diskusjon om renta her
      :kastkyss:

Comment

Her gjort d og sitter å ser på en merkelig diskusjon om renta her
        Og siden forlot alle dette vakre stedet og ble lyn taletrengte mennesker..og siden levde de lykkelig i alle sine dager... til serveren krasjet...
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
          Og siden forlot alle dette vakre stedet og ble lyn taletrengte mennesker..og siden levde de lykkelig i alle sine dager... til serveren krasjet...
          hehehe natta ernie

Comment

• God morgen alle sammen. Her skinner sola. Håper alle får en fin og vakker dag i dag
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• hei hei i klubben, bare innom som snarest og titter

Comment

hei hei i klubben, bare innom som snarest og titter
                Ja sitter nå her jeg da er ikke i den største formen i dag, men håper det blir bedre utover dagen
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                  Ja sitter nå her jeg da er ikke i den største formen i dag, men håper det blir bedre utover dagen
                  Uffda, ja d får vi håpe, ta d lugnt bare , jeg kommer nå innom her innimellom, skal fixe og ordne både litt her og der.

Comment

• Sitter og venter og håper på en mail som ikke er kommet til nå, så det beste hadde vel vært å gå meg en lang tur.
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Sitter og venter og håper på en mail som ikke er kommet til nå, så det beste hadde vel vært å gå meg en lang tur.
                      Ja det er d sikkert, tida går alt for sakte når en venter på en telefon, mail eller noe, og nå er d jo så fint vær også, til og med her i byen hehe

Comment

Ja det er d sikkert, tida går alt for sakte når en venter på en telefon, mail eller noe, og nå er d jo så fint vær også, til og med her i byen hehe
                        Ja tiden går sakte om man sitter å venter, det er nå sikkert Er ikke sikkert mailen kommer en gang, men jeg håper jo på det da. men NÅ går jeg meg en lang tur for klare opp i tanker. snakkes nok senere *vinker*
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja tiden går sakte om man sitter å venter, det er nå sikkert Er ikke sikkert mailen kommer en gang, men jeg håper jo på det da. men NÅ går jeg meg en lang tur for klare opp i tanker. snakkes nok senere *vinker*
                          oki

Comment

• prøve å muntre deg opp da jakobine, litt OT men...
                            http://www.youtube.com/watch?v=8xBbLFsZ3OY

Comment

• Hej alla goa Samuelvänner! Fint väder och mycket IRL just nu...
                              Hoppas ni har det underbart och kan njuta av sol och ledighet...
                              Passar på idag för i morgon är det arbete igen....
                              Ha det bäst!

Comment

• Originally posted by Lexie
                                Hej alla goa Samuelvänner! Fint väder och mycket IRL just nu...
                                Hoppas ni har det underbart och kan njuta av sol och ledighet...
                                Passar på idag för i morgon är det arbete igen....
                                Ha det bäst!
                                hei hei Lexie, ha en herlig søndag, om du vil se fins det nå en del lenker i første innlegg her *kram*

Comment

Working...
                                X