Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samuels blogg

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?nav=samuel&do=blogg

Comment

• Takk Ronja og Big Sister for at dere oppdaterer tråden, ja nå er det helg, og en noen harde dager på jobb er over, ikveld blir det en lugn kveld for meg. Kommer innom innimellom. Ha en herlig helg alle sammen!
      Attached Files
      :kastkyss:

Comment

• Hej hopp i klubben! Hoppas ni har det bra så här på fredagskvällen...
        Grillen på G, önskar er en mysig kväll, tittar in senare

Comment

• Hittade lite fler bilder på Samuel när han var i Sarpsborg 3/6
          http://http://www.tinenarvestad.net
          Attached Files

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Massa bilder på Samuel innan Big Brother

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=14
            Attached Files

Comment

• Hey! Ha en fortsatt fin helg folkens, jeg har hatt en helg full av aktiviteter jeg ikke har hatt tid til den siste tiden herlig å få saker og ting gjort. Idag går ting såååå tregt her på forumet, kommer og ser om det er bedre senere.

Comment

• God morgen i klubben, ha en aldeles glimrende dag! Selv drar jeg ut på en seriös shoppingrunde og lunch med en venninde snart
                Attached Files

Comment

• Originally posted by Lissabon
                  God morgen i klubben, ha en aldeles glimrende dag! Selv drar jeg ut på en seriös shoppingrunde og lunch med en venninde snart
                  Ja da er det vel sommer klær som står på tapetet.....og et seriøst innhogg i ferie penger..hmm er ikke o'boy bikinien god nok lengre ?

Hei hei alle ! Da er nok en fantastisk helg over ...og hverdagen har fallt over meg og innhyllet meg i regnvær...Så i kveld blir det en bok og fotball..

Takk! til alle dere som holder det gående her med nye bilder og linker i helgene når vi andre fester. ..Hjertelig Takk skal dere ha!
                  Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
                    Ja da er det vel sommer klær som står på tapetet.....og et seriøst innhogg i ferie penger..hmm er ikke o'boy bikinien god nok lengre ?

Hei hei alle ! Da er nok en fantastisk helg over ...og hverdagen har fallt over meg og innhyllet meg i regnvær...Så i kveld blir det en bok og fotball..

Takk! til alle dere som holder det gående her med nye bilder og linker i helgene når vi andre fester. ..Hjertelig Takk skal dere ha!
                    Hehe, nei jeg må litt mer enn den berømte O'boy bikinien, og seriøs shopping ble det, det har en tendens til å bli mer enn man hadde tenkt hehe.

Comment

Hehe, nei jeg må litt mer enn den berømte O'boy bikinien, og seriøs shopping ble det, det har en tendens til å bli mer enn man hadde tenkt hehe.
                      Ja det blir lett mye mer enn man hadde tenkt ...hmm den eller den..hmm nei de var fin begge to jeg tar de..og den også....tar jeg den så må jeg jo ha den for den passer så fint til den....hehe Jeg har vært med min datter på shopping hun kan det der .hehehe...

Nå er jeg langt inne i en bok ...Varg Veum ...Den bergenske privat etterforskeren sliter haha...men nå begynner Spania -Tunisia her burde det bli litt bra fotball...så den må jeg se...

Comment

Hei på dere, så du har shoppet Lissabon? fortell hva du kjøpte da
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                          Hey! captain Hvordan går det med øyet ?

Comment

• Originally posted by Ernie
                            Hey! captain Hvordan går det med øyet ?
                            Hei på deg ernie Øyet er egentligt ikke så verst i dag. Legen sa det gikk fremover, men fikk noen nye dråper i dag av han, så jeg får håpe jeg bare blir bedre og bedre har nett hatt besøk av min onkel som ønsket seg mer info om kornsirkler .. hehe jeg fant nå noe til han, så han gikk hjem med et smil ihvertfall
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei på deg ernie Øyet er egentligt ikke så verst i dag. Legen sa det gikk fremover, men fikk noen nye dråper i dag av han, så jeg får håpe jeg bare blir bedre og bedre har nett hatt besøk av min onkel som ønsket seg mer info om kornsirkler .. hehe jeg fant nå noe til han, så han gikk hjem med et smil ihvertfall
                              hmm han kunne spurt meg ..hahaha De lages av mennesker som er full i f og vil ha det litt moro... Ofte blir en planke på 1,5 meter med tau i hver ende brukt. Det finnes kulter som reiser rundt omkring i verden og lager serdeles spesielle og avanserte figurer. England har mange slike kulter ..HEHE Eller tror dere det er små grønne menn som lager de hahah

Comment

hehe, jeg elsker sko, så jeg kjøpte likgodt to par, om jeg hadde vært rik, skulle jeg kjøpt voldsomt masse sko, det er livsfarlig å ta med meg inn på eksklusive skobutikker. Et par svarte sandaler med en halvhøy pumpshæl og et brunt par med gullbrodering på. Så ble det sminkeinnkjøp, grusomt dyrt, men sånn må det bare være. Et fint smykke, en veske jeg ikke aner når jeg skal bruke, men jeg elsker vesker hehe, og en sommerkjole. Spiste en god lunsj også og fikk en god prat med min venninde. Er veldig fornøyd, shopping er en alvorlig sak, ingenting bør overlates til tilfeldighetene.

Comment

Working...
                                X