Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
hej hej nu kommer det mer bilder och sker på min jessica och robins hemsida har länkat alla som kommer dit kan komma till denna sida med.... i natt så kommer det mesta att bli klart och det finns många många fler bilder fårn festen den 27 maj när vi var i eskilstuna.... kram samuel www.jrs-showbiz.se
Comment
-
Hej!Tack for det Samuel, vi har också lagt en lenk til er sida på førsta sidan här.Originally posted by samuelhej hej nu kommer det mer bilder och sker på min jessica och robins hemsida har länkat alla som kommer dit kan komma till denna sida med.... i natt så kommer det mesta att bli klart och det finns många många fler bilder fårn festen den 27 maj när vi var i eskilstuna.... kram samuel www.jrs-showbiz.se
Last edited by Lissabon; 2006-06-14, 20:44.:kastkyss:
Comment
-
jeg kjedet meg sånn og nå har fått sånn svart lapp over øyet mitt, så nå ser jeg ut som sjørøverbill her jeg sitter og prøver å skrive ned noen ordOriginally posted by LissabonTakk for det
krya på dej, lilla gumman! oops! holder visst på å bli svensk
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ojoj, du kunne vært med i Pirates of the Carabbean du da, heheheOriginally posted by jakobinejeg kjedet meg sånn og nå har fått sånn svart lapp over øyet mitt, så nå ser jeg ut som sjørøverbill her jeg sitter og prøver å skrive ned noen ord
:kastkyss:
Comment
-
ja jeg kunne nok detOriginally posted by LissabonOjoj, du kunne vært med i Pirates of the Carabbean du da, hehehe
men jeg føler meg mer elendig i kroppen og hodet enn i selve øyet. og det synes jeg er så rart.. men hun øyenlegen på sykehuset mente det var på grunn av betennelsene, ikke vet jeg da.. jeg har ikke greie på dette .. hmm
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Samuel har lagt upp massa bilder i sitt galleri
http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=13
Comment
-
fan vilka roliga videos jag har sett på från denna sida det är helt sjuk kul tack för all de inlägg speciellt vill jag tac för den video när jag och danne kör brakedance och jag blir medvetslös för et ögonblick jag har längtat efteratt få se det kram kram alla
Comment
-
japp det stämmer och mer kommer kram
Originally posted by RonjaSamuel har lagt upp massa bilder i sitt galleri
http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=13
Comment
-
Tack selv! ...Det er kjempe hyggelig du har tid å stikke innom til ossOriginally posted by samuelfan vilka roliga videos jag har sett på från denna sida det är helt sjuk kul tack för all de inlägg speciellt vill jag tac för den video när jag och danne kör brakedance och jag blir medvetslös för et ögonblick jag har längtat efteratt få se det kram kram alla
Vi har mer på lager vi
..det kommer etterhvert..
Kos deg på Liseberg..og ikke spis for mye rett før du tar Balder hahahah
!! Tut Tut !
Comment

Comment