Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    La meg bra si en ting.. Kvinnfolk kan være noen utspekulerte herk , spør meg jeg vet, og har blitt så sviktet av såkalt "god" venninne så det synger etter... så det emne kan jeg alt om, og ikke mye sårer mer enn det ..
    hehe så søt rompe du har ...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

La meg bra si en ting.. Kvinnfolk kan være noen utspekulerte herk , spør meg jeg vet, og har blitt så sviktet av såkalt "god" venninne så det synger etter... så det emne kan jeg alt om, og ikke mye sårer mer enn det ..
      ja, det kom så uventet på meg, jeg ble så lei meg og såret idag at jeg måtte gråte, og det er ikke så ofte faktisk, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men det ligger en konfrontasjon rundt hjørnet og venter på meg om jeg har stake til det, og om jeg finner ut at det er smart (eller usmart?) jeg vet ikke helt, men jeg må vente til jeg har lugnet med meg, ellers blir jeg bare helt irrasjonell, får tenke på det
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
        hehe så søt rompe du har ...
        hahaha det var ikke min rumpe det skulle være hahaha det var venninna til Lissabon sin
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

hahaha is it ..hmm jhaaa so ist das leben...hmm dansk du og ...Åker ni inte her i från så hamnar ni i arestet..hahahahahaha
          hahahaha

Comment

Jeg kan så jeg har lært min lekse her i livet ang hvilke menn som er verd å satse på og hvilke som ikke er verd det... Så nå må dem igjennom et sværande intervju som kan pågå noen dager ja.. hahahaha

Det kan jeg levende tenke meg ..haha

Spørsmål 1.
            Er din mor viktig for deg ?
            Spørsmål 2.
            Hvilken størrelse har din hatt?
            Spørsmål 3.
            Liker du veninnene mine?..tenk deg godt om før du svarer....
            Spørsmål 4.
            Hjem til deg eller meg ?

Comment

• Originally posted by Lissabon
              ja, det kom så uventet på meg, jeg ble så lei meg og såret idag at jeg måtte gråte, og det er ikke så ofte faktisk, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men det ligger en konfrontasjon rundt hjørnet og venter på meg om jeg har stake til det, og om jeg finner ut at det er smart (eller usmart?) jeg vet ikke helt, men jeg må vente til jeg har lugnet med meg, ellers blir jeg bare helt irrasjonell, får tenke på det
              Ja ta en tid å tenk på hva du skal si, og si alt du skal si på en streng men rolig måte. og vær bevisst på at alt du sier vil nok bli husket og brukt mot deg om du bli irasjonell, derfor planlegg, men ta konfrontasjonen med henne.. det kommer du nok lengst med
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

for det at du tror du er kvinnen som kan redde dem fra seg selv. .hmmm filosofisk det der eller kanskje ikke.... men det er jo det man tror... nå knekker hun/han snart og blir en helt annen.garrantert...hmmm
                nei herregud, det var ikke det jeg mente, åååå nei! det var den råe playeren jeg mente, jeg vil jo ikke ta meg av han, det klarer han bra selv, ta seg av seg mener jeg, men gjensidig hensynsløs utnytting blir man jo trøtt av i lengden da

Comment

Ja Slike ting er kjedelig...bare spør meg...min beste kamerat fra bardommen er gift med min x kone...hahahahaha og det har han bare godt av ha ha ha ha

Comment

Spørsmål 1.
                    Spørsmål 2.
                    Spørsmål 3.
                    Spørsmål 4.
                    Hjem til deg eller meg ?
                    å nei du,, dem er mye verre enn dem derre hehe og jeg kan tenke meg det må være rene terroren for mannfolka da
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Spørsmål 1.
                      Spørsmål 2.
                      Spørsmål 3.
                      Spørsmål 4.
                      Hjem til deg eller meg ?
                      jeg tar det siste først, så tar jeg intervjuet underveis i taxien hahahaha

Comment

Ja ta en tid å tenk på hva du skal si, og si alt du skal si på en streng men rolig måte. og vær bevisst på at alt du sier vil nok bli husket og brukt mot deg om du bli irasjonell, derfor planlegg, men ta konfrontasjonen med henne.. det kommer du nok lengst med
                        ja jeg får tenke på det, men det kan gå ut over en par andre personer om jeg gjør det, så det krever litt vurdering.

Comment

jeg tar det siste først, så tar jeg intervjuet underveis i taxien hahahaha

HAHAHA da er jeg redd du ender ofte opp med spørsmål 6 . har vi hatt sex nå ? hahahahahahahahaha

Comment

Ja Slike ting er kjedelig...bare spør meg...min beste kamerat fra bardommen er gift med min x kone...hahahahaha og det har han bare godt av ha ha ha ha
                            hahaha du ruler ernie!

Comment

å nei du,, dem er mye verre enn dem derre hehe og jeg kan tenke meg det må være rene terroren for mannfolka da

jag vet ..detta er rene jako bin laden HAHAHAHAHAHAHA

Comment

HAHAHA da er jeg redd du ender ofte opp med spørsmål 6 . har vi hatt sex nå ? hahahahahahahahaha
                                hahaha ja det kan hende man blir usikker noen ganger, neida ernie, det er ikke så ille som det høres ut, jeg er ikke så ofte ute i hardt vær som det kan høres ut som hihi

Comment

Working...
                                X