Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    gay army .. hehe så det sist.. det var faktisk morsomt
    Herregud sier bare jeg ..hvordan finner de homser som er mer Sykt femi enn kvinner noen gang kan bli...HAHAHA
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

gay army .. hehe så det sist.. det var faktisk morsomt
      Gay army er coolt, sitter og ser på det nå
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
        Herregud sier bare jeg ..hvordan finner de homser som er mer Sykt femi enn kvinner noen gang kan bli...HAHAHA
        kutt ut nå da, de er jo søte, get over it!

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Gay army er coolt, sitter og ser på det nå
          HJEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Comment

jeg tror jeg må ha meg en sykkeltur jeg, for å klare tankene litt, kommer nok innpå når jeg er tilbake
            Oki, sykle forsiktig, kom hel og fin tilbake

Comment

HJEEEEEEEEEEEEEEEEELP
              heheheeehehehhehe

Comment

kutt ut nå da, de er jo søte, get over it!

SØØØØT???? JA kjempe søt, jeg er i sjokk tilstand...

Comment

SØØØØT???? JA kjempe søt, jeg er i sjokk tilstand...
                  Nå skal de ha show for amerikanske militære var det vel , ikke så morsomt som forrige gang dette avsnittet, da var det jo mer ordentlige armygreier da

Comment

• også den amerikanske drillinstructoren da, åh nå kommer hormonene strømmende hehehe

Comment

Nå skal de ha show for amerikanske militære var det vel , ikke så morsomt som forrige gang dette avsnittet, da var det jo mer ordentlige armygreier da
                      hmmm jaha...jeg får helt fnatt av de som er såååå overdrevent femi...det finnes jo ikke kvinner som kommer i nærheten en gang...

Comment

også den amerikanske drillinstructoren da, åh nå kommer hormonene strømmende hehehe
                        hahahaha motsatt virkning her... alle hormonene løp og gjemte seg !!! hahahaha

Comment

hmmm jaha...jeg får helt fnatt av de som er såååå overdrevent femi...det finnes jo ikke kvinner som kommer i nærheten en gang...
                          Det synes jeg bare er morsomt, men de har vel passet på å plukke ut de som er mest sånn på castngen sikkert

Comment

Det synes jeg bare er morsomt, men de har vel passet på å plukke ut de som er mest sånn på castngen sikkert
                            ja noe er det iaf. jeg kjenner da endel homser ...men det der er jo sykt da ...hehe det er slik ragger tror alle homser er hahahahaha

Comment

ja noe er det iaf. jeg kjenner da endel homser ...men det der er jo sykt da ...hehe det er slik ragger tror alle homser er hahahahaha
                              Ja jeg også, straight, bi eller gay er det samme for meg, men de har jo tatt ut noen typer som bygger opp under alle forventninger som fordomsfulle folk har ja, det har du rett i, det var jo ikke amerikanske tropper som var publikum, det var danske, jeg misforstod visst det.

Comment

Ja jeg også, straight, bi eller gay er det samme for meg, men de har jo tatt ut noen typer som bygger opp under alle forventninger som fordomsfulle folk har ja, det har du rett i, det var jo ikke amerikanske tropper som var publikum, det var danske, jeg misforstod visst det.
                                HAHAHA de var da fornøyd.!!!!....det var litt for homo som ene sa hahahaha

Comment

Working...
                                X