PS jeg jobber nå...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Jeg legger inn en link til litt info om Richard her jeg.. Samuels venn
http://www.glomdalen.no/pepper/article2138508.eceTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
De måtte vel ta bilder av ham når han spiste hot dog...hehe var det det han fikk i betaling for å posere...Originally posted by jakobineJeg legger inn en link til litt info om Richard her jeg.. Samuels venn
http://www.glomdalen.no/pepper/article2138508.ece
Comment
-
-
Comment
-
phøø den er ihvertfal grå så det såOriginally posted by ErnieAlle kan vel sende tekstmeldinger da..hahaha og hun har på sin egen dress jakke...med "kvinne krage"
Slutt opp frøken detektiv!...hahahaha
pluss den ser bare ut som ei dame jakke..på bildet.. det er jeg helt sikker på hahahaha
Og jamen hvem skal finne ut dette da om ikke jeg ?? hehe og når jeg sitter og kjeder meg, så må jeg jo finne på noe her
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
OKAY hvorfor er all kontakt info til samuel fjernet fra jrs siden ..det kan du finne ut..hahahaOriginally posted by jakobinephøø den er ihvertfal grå så det så
pluss den ser bare ut som ei dame jakke..på bildet.. det er jeg helt sikker på hahahaha
Og jamen hvem skal finne ut dette da om ikke jeg ?? hehe og når jeg sitter og kjeder meg, så må jeg jo finne på noe her
Comment
-
ja men det er da lett å skjønne kjære søte deg.. han er vel blitt nedringt og ned mailet etter dette her, fra gud å vær mann og aviser, så verre var ikke detOriginally posted by ErnieOKAY hvorfor er all kontakt info til samuel fjernet fra jrs siden ..det kan du finne ut..hahaha
noe mer du lurte på ? 
Pluss går du på fråga oss så kommer mailen opp da
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Slutt å plystre jeg blir helt gal av å høre påOriginally posted by jakobineja men det er da lett å skjønne kjære søte deg.. han er vel blitt nedringt og ned mailet etter dette her, fra gud å vær mann og aviser, så verre var ikke det
noe mer du lurte på ? 
Pluss går du på fråga oss så kommer mailen opp da
haha
Comment
-
Comment

Comment