Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Nei det er jo sant, men det fins jo folk som alltid må rakke ned på dem som stikker seg ut da, det kan vel hende at det var en som irriterte seg på det da, eller en som var ute etter bråk og bare tok den han kjente igjen ansiktet på, sånne ting skjer jo. Jaja, jeg må visst legge meg nå jakobine, tidlig på jobb imorgen, snakkes daOriginally posted by jakobineHan er jo derfra da, men vet ikke jeg, Danne var jo ikke akurat en misslikt mann på gata da .. hmmm
godnatt da!
:kastkyss:
Comment
-
det går bra med mig....Originally posted by ErnieJo her er allt fint
Hvordan går det med deg da Samuel ?
Har det vært noen bra party i helgen da?
det var party i helgen och så var det liseberg på lördagen det var kul.... det kommer några bilder från iseberg men jag glömde kameran kvar i falkenberg så det blir nästan bara bilder från falkenberg...
spelade in en sjuk video jag jessica och robin den kan tyvärr inte visas för allmänhet
Comment
-
Høres bra ut ....Neste gang husk kamera da!Originally posted by samueldet går bra med mig....
det var party i helgen och så var det liseberg på lördagen det var kul.... det kommer några bilder från iseberg men jag glömde kameran kvar i falkenberg så det blir nästan bara bilder från falkenberg...
spelade in en sjuk video jag jessica och robin den kan tyvärr inte visas för allmänhet
Hahaha.. Skal se på bildene fra falkenberg når du har lagt de ut.
Tok dere Balder og Kanonen da ?
Ikke spill inn så sjuke videroer da ...eller legg på svarte kladder så vi kan få se også hahaha nå blir vi bare nyfiken hehe
Er dere begynt å bli sliten etter allt kjøret/partyene rundt om kring eller er det like Coolt enda ?Last edited by Ernie; 2006-06-20, 14:30.
Comment
-
Har vært på party hele helgen jeg som vanlig...så jeg lever opp til Party holdningene i Samuels Party/fan club HAHAHAOriginally posted by samuelhåller med fullständigt.......

Takk for at du tar turen innom her Samuel! .det er kjempe hyggelig at du hilser på oss som sloss for deg når du var i huset!!...
Comment

Comment