Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Hei hei, jakobine fint å höre at du er i bedre form , sa skal jeg på konsert med min lille sönn, men kommer tilbake i tid for Sverige - England, kommer innom fanklubben da også tenker jeg, hei så lenge
    ja så nu kommer jag att vaar här mycket mer än sist.. softis.........
    kram

Comment

• Originally posted by samuel
      kram
      Så fint da ...vi har hatt det kjempegøy på de her og på forumet på bb siden...Vi skrev 10000 innlegg på tre mnd...og så live fra huset 24/7 HAHAH BB fanatikere kan du kalle oss...
      PS Jeg var Britt fan i fjor ...men nå er det vel du som er Britt fan Jajaja verden er liten ..hahahah
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Hvordan går det med Øyet Jakobine ..er du bedre nå

Comment

• Originally posted by Ernie
          Så fint da ...vi har hatt det kjempegøy på de her og på forumet på bb siden...Vi skrev 10000 innlegg på tre mnd...og så live fra huset 24/7 HAHAH BB fanatikere kan du kalle oss...
          PS Jeg var Britt fan i fjor ...men nå er det vel du som er Britt fan Jajaja verden er liten ..hahahah
          ja ha ja fan vad mycket som skrivits... ja jag är med britt hon är en underbar tjej det är en av de bästa saker som hänt mig... hon är föresten i USA i några veckor så jag får ge mig till tåls innan jag träffar henne kram

Comment

Hvordan går det med Øyet Jakobine ..er du bedre nå
            var bedre, men etter å ha drypt meg med det nye så svir jeg skikkeligt. men skitt au, det går over det. hehe Sist jeg var på sykehuset hos legen, så var den nye legen så merkelig rar.. og jeg skulle nå fortelle det til ei venninne her.. og hun satte i å le og le, og jeg stoppet og sa til henne.. altså det jeg forteller er ikke så rart at du må le av det.. neida lo hun men du ser urmorsom ut når du skal fortelle det.. øynene dine ferer frem og tilbake og du ser ut som et av dukkene i reodor felgen..
            HMM skal jeg være fornærmet da ?
            Last edited by jakobine; 2006-06-20, 23:11.
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Ja det er enorme mengder med ord som har blitt skrevet ... Det ble skrevet mye skit prat også men ikke i din fan club så du er en av de som slapp unna hahada vi hadde en fan club som bare var basert på humor, party og kos...hehe helt i din ånd hahaha slik vi oppfattet deg

Har du noen fast kontakt med de andre fra huset...eller er det bare dere tre "Gærninger" hahaha som fortsatt holder sammen ?

Comment

kram
                Det er bra Samuel, vi synes det er trevligt at du kommer hit inn til oss
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• hei, ja da var konserten ferdig, han var bra som vanlig og jeg var stolt som vanlig, siste gang for sommeren.
                  :kastkyss:

Comment

ja ha ja fan vad mycket som skrivits... ja jag är med britt hon är en underbar tjej det är en av de bästa saker som hänt mig... hon är föresten i USA i några veckor så jag får ge mig till tåls innan jag träffar henne kram
                    Ja Britt er jo en supersöt tjei, så kul att det går bra för er.

Comment

• Originally posted by Lissabon
                      hei, ja da var konserten ferdig, han var bra som vanlig og jeg var stolt som vanlig, siste gang for sommeren.
                      Ser for meg hvor stolt du må ha vært Lissabon og han var nok og stolt siden han var flink kan jeg tenke meg
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• NÅ begynner kampen ......straks...Yiiihaaa!

Comment

NÅ begynner kampen ......straks...Yiiihaaa!
                          såså en av dem vinner vet du
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                            Ser for meg hvor stolt du må ha vært Lissabon og han var nok og stolt siden han var flink kan jeg tenke meg
                            Ja det var han, og nå blir det fotball! Det blir en spennende fight håper jeg!
                            Attached Files
                            Last edited by Lissabon; 2006-06-20, 21:08.

Comment

Ja det er enorme mengder med ord som har blitt skrevet ... Det ble skrevet mye skit prat også men ikke i din fan club så du er en av de som slapp unna hahada vi hadde en fan club som bare var basert på humor, party og kos...hehe helt i din ånd hahaha slik vi oppfattet deg

Har du noen fast kontakt med de andre fra huset...eller er det bare dere tre "Gærninger" hahaha som fortsatt holder sammen ?
                              vad kul att jag kom undan skit snacket då.. det är precis i den andan jag vill ha det.. ha ha ha softis.. med party kos og humor.....

jag har fast kontakt med jessica richard och robin har ven kontakt med anna men annars så blir det nte så mycket mer... kram

Comment

• Originally posted by jakobine
                                Det er bra Samuel, vi synes det er trevligt at du kommer hit inn til oss
                                självklart kommer jag in jag anser det var en självklarhet det är kul at chatta ed folk som gillar en...

hur mår du själv då? hur leker livet kram

Comment

Working...
                                X