Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Er kansje ikke så lett i det kaoset det var der.. og slossingen .. på banen .. jeg syntes synd på dommeren jeg faktisk. hehe
    Jo direkte rødt kort tidlig når nederlenderen kvester ronaldo...da hadde det hele endret seg kraftig... Synd i dommeren ..hmmm nei det er slettes ikke synd i ham...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Jo direkte rødt kort tidlig når nederlenderen kvester ronaldo...da hadde det hele endret seg kraftig... Synd i dommeren ..hmmm nei det er slettes ikke synd i ham...
      ja enig i at den der skulle vært rødt kort.. men han prøvte jo å gjøre så godt han kunne etter på da hehe jeg synes alltid synd i dem som alle hakker på jeg dah
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja enig i at den der skulle vært rødt kort.. men han prøvte jo å gjøre så godt han kunne etter på da hehe jeg synes alltid synd i dem som alle hakker på jeg dah
        hahaha ja mater du måker også da..hehe

Comment

hahaha ja mater du måker også da..hehe
          nei der går grensa.. for dem har stupt etter meg så mange ganger.. til og med når jeg var ute og rodde i en lite ro båt, hvordan kunne jeg vite at dem hadde masse egg på en liten øy rett i nærheten da.. Fy kor redd jeg var.. og sint på dem.. skeit på meg gjorde dem og.. usj
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

nei der går grensa.. for dem har stupt etter meg så mange ganger.. til og med når jeg var ute og rodde i en lite ro båt, hvordan kunne jeg vite at dem hadde masse egg på en liten øy rett i nærheten da.. Fy kor redd jeg var.. og sint på dem.. skeit på meg gjorde dem og.. usj
            Så du mener at det er måkene som hakker på deg da..hehe er det veldig synd i deg da ?

Comment

Så du mener at det er måkene som hakker på deg da..hehe er det veldig synd i deg da ?
              Det var det da.. men det var da.. din fjasus
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det var det da.. men det var da.. din fjasus
                hehehe du må gjerne trekke posen over hode så måkene ikke hakker på deg--best å være føre var vet du.. ..hihi

Comment

hehehe du må gjerne trekke posen over hode så måkene ikke hakker på deg--best å være føre var vet du.. ..hihi
                  haha det var ikke måkene jeg trakk posen over hodet for.. men hva som ville komme fra din ende.. hahaha
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

haha det var ikke måkene jeg trakk posen over hodet for.. men hva som ville komme fra din ende.. hahaha
                    hehe jaha ja ...hmmm jeg skal i seng tidlig i dag senest halv ett så det kommer ikke stort mer herfra...hehe jo foresten Thorstein Helstad har signet for Brann hehe vi har snappet ham fra Rosenborg...hehe rollene er byttet HAHAHAH

Comment

• Sitter og leser litt på selve hjemmesiden til søsteren til Samuel her, nå vet jeg nesten alt om demog bilder av familien til Samuel.. kosligt å se og lese
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe jaha ja ...hmmm jeg skal i seng tidlig i dag senest halv ett så det kommer ikke stort mer herfra...hehe jo foresten Thorstein Helstad har signet for Brann hehe vi har snappet ham fra Rosenborg...hehe rollene er byttet HAHAHAH
                        Kjekt for dere Brannfans
                        Jeg skal tidligt til køys jeg og, er faktisk helt kake her jeg sitter, så jeg er allerede begynt kveldstellet mitt så Samuels venner og deg Ernie .. ha en fin natt og sov søtt
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Sitter og leser litt på selve hjemmesiden til søsteren til Samuel her, nå vet jeg nesten alt om demog bilder av familien til Samuel.. kosligt å se og lese
                          Ja jeg har lest der jeg også ..hehe og sett bilder hmmm de har glimt i øyet hele den famillien ...

Comment

Kjekt for dere Brannfans
                            Jeg skal tidligt til køys jeg og, er faktisk helt kake her jeg sitter, så jeg er allerede begynt kveldstellet mitt så Samuels venner og deg Ernie .. ha en fin natt og sov søtt
                            Same to you! ....hehe same til deg...hurimituttan til dej oxo HAHAHA Ha en god natt alle!

Comment

• God morgen i klubben! Ja nå har jeg kommet hjem etter den 3. nattevakten, alt i alt en meget stille helg på jobb. Helt utrolig! Det er så uvant at jeg nesten ikke forstår at det er sant. Her har dere hatt fotballparty igår kveld ser jeg, hehe, fikk bare med meg slutten av den galskapen der jeg. Nå skal jeg sette over kaffen så man kan våkne litt til her
                              :kastkyss:

Comment

• Legger inn noen klipp av Britt som jeg tenkte kanskje Samuel ville se, som opprinnelig har kommet fra Ronja, håper det er ok Ronja om ikke si ifra så skal jeg ta det bort, Ronja.
                                Radioshow i huset:
                                http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20072

Starten på en fest:
                                http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20073

Britt vinner:
                                http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20071
                                Attached Files
                                Last edited by Lissabon; 2006-06-26, 11:21.
                                :kastkyss:

Comment

Working...
                                X