Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
ja enig i at den der skulle vært rødt kort.. men han prøvte jo å gjøre så godt han kunne etter på daOriginally posted by ErnieJo direkte rødt kort tidlig når nederlenderen kvester ronaldo...da hadde det hele endret seg kraftig...
Synd i dommeren ..hmmm nei det er slettes ikke synd i ham...
hehe jeg synes alltid synd i dem som alle hakker på jeg dah
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment
-
nei der går grensa.. for dem har stupt etter meg så mange ganger.. til og med når jeg var ute og rodde i en lite ro båt, hvordan kunne jeg vite at dem hadde masse egg på en liten øy rett i nærheten da.. Fy kor redd jeg var.. og sint på dem.. skeit på meg gjorde dem og.. usjOriginally posted by Erniehahaha ja mater du måker også da..hehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Så du mener at det er måkene som hakker på deg da..hehe er det veldig synd i deg da ?Originally posted by jakobinenei der går grensa.. for dem har stupt etter meg så mange ganger.. til og med når jeg var ute og rodde i en lite ro båt, hvordan kunne jeg vite at dem hadde masse egg på en liten øy rett i nærheten da.. Fy kor redd jeg var.. og sint på dem.. skeit på meg gjorde dem og.. usj

Comment
-
haha det var ikke måkene jeg trakk posen over hodet for.. men hva som ville komme fra din ende.. hahahaOriginally posted by Erniehehehe du må gjerne trekke posen over hode så måkene ikke hakker på deg--best å være føre var vet du.. ..hihi
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hehe jaha ja ...hmmm jeg skal i seng tidlig i dag senest halv ett så det kommer ikke stort mer herfra...hehe jo foresten Thorstein Helstad har signet for Brann hehe vi har snappet ham fra Rosenborg...hehe rollene er byttet HAHAHAHOriginally posted by jakobinehaha det var ikke måkene jeg trakk posen over hodet for.. men hva som ville komme fra din ende.. hahaha
Comment
-
Kjekt for dere BrannfansOriginally posted by Erniehehe jaha ja ...hmmm jeg skal i seng tidlig i dag senest halv ett så det kommer ikke stort mer herfra...hehe jo foresten Thorstein Helstad har signet for Brann hehe vi har snappet ham fra Rosenborg...hehe rollene er byttet HAHAHAH
Jeg skal tidligt til køys jeg og, er faktisk helt kake her jeg sitter, så jeg er allerede begynt kveldstellet mitt
så Samuels venner og deg Ernie .. ha en fin natt og sov søtt
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja jeg har lest der jeg også ..hehe og sett bilder hmmm de har glimt i øyet hele den famillien ...Originally posted by jakobineSitter og leser litt på selve hjemmesiden til søsteren til Samuel her, nå vet jeg nesten alt om demog bilder av familien til Samuel.. kosligt å se og lese
Comment
-
Same to you! ....hehe same til deg...hurimituttan til dej oxo HAHAHAOriginally posted by jakobineKjekt for dere Brannfans
Jeg skal tidligt til køys jeg og, er faktisk helt kake her jeg sitter, så jeg er allerede begynt kveldstellet mitt
så Samuels venner og deg Ernie .. ha en fin natt og sov søtt 
Ha en god natt alle!
Comment
-
God morgen i klubben! Ja nå har jeg kommet hjem etter den 3. nattevakten, alt i alt en meget stille helg på jobb. Helt utrolig! Det er så uvant at jeg nesten ikke forstår at det er sant. Her har dere hatt fotballparty igår kveld ser jeg, hehe, fikk bare med meg slutten av den galskapen der jeg. Nå skal jeg sette over kaffen så man kan våkne litt til her
:kastkyss:
Comment
-
Legger inn noen klipp av Britt som jeg tenkte kanskje Samuel ville se, som opprinnelig har kommet fra Ronja, håper det er ok Ronja
om ikke si ifra så skal jeg ta det bort, Ronja.
Radioshow i huset:
http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20072
Starten på en fest:
http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20073
Britt vinner:
http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20071Last edited by Lissabon; 2006-06-26, 11:21.:kastkyss:
Comment

Comment