Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by samuel
    hur fick du tag på artikeln så snabbt då... så man kan köpa tidningen i morgon.....? kram
    Vi som prenumererar får tidningen i brevlådan idag (Fast det var Big Sister som delade med sig)

Imorgon ska den finnas i affärerna

till dig och alla andra i denna tråd

Comment

• Hei hei, grattis i fanklubben til 2000 innlegg i denne tråden nå, det mye på så kort tid hehe
      :kastkyss:

Comment

• et någon
        Originally posted by Ronja
        Vi som prenumererar får tidningen i brevlådan idag (Fast det var Big Sister som delade med sig)

Imorgon ska den finnas i affärerna

till dig och alla andra i denna tråd
        oki är det någon bild med i tidningen... undrar vem som ringt in och tipsat?? kram

Comment

et någon

oki är det någon bild med i tidningen... undrar vem som ringt in och tipsat?? kram

Förstår att du undrar Jag är på resande fot så jag har ännu inte läst tidningen. Här har Big Sister postat alla artiklar (?) som varit i pressen idag om olika BB-romanser

http://www.poddi.se/e107_plugins/for...php?36427.last

(Ingen bild på er men på Anna, Danne, Robin och Jessica)

Comment

et någon

Förstår att du undrar Jag är på resande fot så har inte läst tidningen än. Men i en tråd på poddi-se har Big Sister postat alla (?) dagens artiklar om olika BB-romanser. Bild finns på Anna, Danne, Jessica och Robin men inte er. Lyckas tyvärr inte direktlänka till tråden men den har namnet Kärleken spirar utanför BB-huset

Comment

• http://www.poddi.se/e107_plugins/for...php?36427.last

Comment

• http://www.poddi.se/e107_plugins/for...ewforum.php?11

Her er linken! ;-)

Comment

• *Test*

Comment

• Postar länken i gästboken på JRS. Mina inlägg censureras tyvärr

Comment

• Originally posted by Ronja
                      *Test*
                      ER det noe feil på forumet idag Ronja? Jeg har problem med at alt går tregt her og mitt innlegg kom ikke med? Merker du det samme?

Comment

Postar länken i gästboken på JRS. Mina inlägg censureras tyvärr
                        Hehehe da forstår jeg!

Comment

• Originally posted by Lissabon
                          ER det noe feil på forumet idag Ronja? Jeg har problem med at alt går tregt her og mitt innlegg kom ikke med? Merker du det samme?
                          Försvann ett av dina inlägg också? Hade du svarat mig i det?

Comment

• TMM (?)vill väl inte jag ska skriva på hans forum mer

Min titel har också ändrats

Comment

• ....

Comment

Försvann ett av dina inlägg också? Hade du svarat mig i det?
                                nei jeg var så dum å legge en link selv hehe, tenkte ikke

Comment

Working...
                                X