Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Og du har jo Big martha da så du er jo ikke helt alene.. gi henne en dysj du.. hahaha
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
      Ja jeg synes iallefall det , jeg har f.eks. en veldig pen venninde som kan sitte og klage over at hun har en blodåre som synes så godt på låret, mens det sitter flere rundt bordet som plages med overvekt, og masse andre greier og skal liksom være forståelsesfulle, det blir for dumt
      Jeg hadde en slik vennegjeng for en god del år siden, og jeg må si dem kunne få en til å føle seg meget liten ja.. Kvinnfolk er generelt ikke så snille med hverandre.. ..
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
        Ja men finner du en mann/gutt som dette betyr allverden for så er han ikke verd å ha ..heller ...ehh og samme omvendt...
        nei det er jo sant, selv om jeg nok synes man kan forsøke å ta littegrann vare på seg selv iallefall for helsas skyld da hehe
        :kastkyss:

Comment

• Originally posted by jakobine
          Og du har jo Big martha da så du er jo ikke helt alene.. gi henne en dysj du.. hahaha
          da blir det en jækla dyr dusj.... dess uten stråler hun allerede...varm er hun også...og hd ready...heheh
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

da blir det en jækla dyr dusj.... dess uten stråler hun allerede...varm er hun også...og hd ready...heheh
            hehehe

Comment

hehe ja du og dine dingser
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe ja du og dine dingser
                jeg vil også ha en sånn hd ready, en Big Papa hehehehe

Comment

jeg vil også ha en sånn hd ready, en Big Papa hehehehe
                  hehe ja en sånn Big Papa hadde ikke vært så dum må jeg si
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe ja en sånn Big Papa hadde ikke vært så dum må jeg si
                    japp!

Comment

• Men nå tror jeg at jeg må prøve å sove litt jeg.. takk for i kveld folkens.. og sov godt når dere skal sove nattaklem
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Men nå tror jeg at jeg må prøve å sove litt jeg.. takk for i kveld folkens.. og sov godt når dere skal sove nattaklem
                        jeg skulle akkurat til å skrive det samme , natta!

Comment

• Natta ...hehe østlansk det der ...Godnatt då sov godt....ha en fantastisk HD ready natt alle...

Comment

• God morgen alle Dette må være årets fineste sommerdag her i Bergen ...KOS dere i solen...

Comment

God morgen alle Dette må være årets fineste sommerdag her i Bergen ...KOS dere i solen...
                              Hei hei, i dag er det faktisk bra med sol her også,har lunsj på jobb og bygningsarbeiderne som arbeider utenfor her, har tatt av seg på overkroppen, flere av dem. Så nå har vi litt entertainment til maten også haha

Comment

Hei hei, i dag er det faktisk bra med sol her også,har lunsj på jobb og bygningsarbeiderne som arbeider utenfor her, har tatt av seg på overkroppen, flere av dem. Så nå har vi litt entertainment til maten også haha
                                hehe minner meg om den der reklamen ... gu kor iriterende jeg kommer søren ikke på hva det var reklame for, men noe drikkene var det tror jeg.. og fyren heiv av seg ihvertfall, og alle kvinfolka stod i vinduet og siklet.. hehehe men på produktet, ikke mannen dah.. hehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X