Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Vi må ha litt humor i Samuels fanklubb, dessuten liker Samuel morsomme filmbiter, legger en her:
    http://media.putfile.com/Toilet-humour
    hehehe fine
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      hehehe fine
      Trivelig å se deg jakobine, vært ute i det fine været?
      :kastkyss:

Comment

Trivelig å se deg jakobine, vært ute i det fine været?
        ja, men ikke lengre enn terassen min i dag. men har fått gjort masse fornuftig i dag.. som å vaske hele leiligheten, vasket klær og hengt opp noen lampetter som jeg har kjøpt, men hadde ikke hengt op.. men nå er det gjort og jeg ble kjempefornøyd. Jeg har og vært og bestilt en bårekrans fra meg og ei venninne av meg, til begravelsen som skal være i morgen..
        Så det sitter jeg nå i kveld å psyker meg opp til..

Hører du og har sol i dag ? er det varmt og ?
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja, men ikke lengre enn terassen min i dag. men har fått gjort masse fornuftig i dag.. som å vaske hele leiligheten, vasket klær og hengt opp noen lampetter som jeg har kjøpt, men hadde ikke hengt op.. men nå er det gjort og jeg ble kjempefornøyd. Jeg har og vært og bestilt en bårekrans fra meg og ei venninne av meg, til begravelsen som skal være i morgen..
          Så det sitter jeg nå i kveld å psyker meg opp til..

Hører du og har sol i dag ? er det varmt og ?
          Tja ganske iallefall, har vært ute en liten tur etter jobben, men nå sitter jeg bare her og slapper av hjemme, har vært så utrolig hektisk på jobb idag, men har sol på verandaen da Ja jeg forstår at det behøves å psyke seg opp ja

Comment

Tja ganske iallefall, har vært ute en liten tur etter jobben, men nå sitter jeg bare her og slapper av hjemme, har vært så utrolig hektisk på jobb idag, men har sol på verandaen da Ja jeg forstår at det behøves å psyke seg opp ja
            Jeg har og fremdeles sol på tersassen her.. har den hele kvelden som regel her har det vært skikkelig varmt i dag. men jeg skulle vært som min mor, som bare kan titte på sola å bli brun.. hrmf.
            Jaja vi får elske oss selv som vi er heller.. hehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg har og fremdeles sol på tersassen her.. har den hele kvelden som regel her har det vært skikkelig varmt i dag. men jeg skulle vært som min mor, som bare kan titte på sola å bli brun.. hrmf.
              Jaja vi får elske oss selv som vi er heller.. hehe
              Ja jeg orker heller ikke å bare ligge rett ut i timesvis å sole meg. Jeg kan ligge litt men vil gjerne gjøre noe i solen heller enn å bare ligge og ligge.

Comment

Ja jeg orker heller ikke å bare ligge rett ut i timesvis å sole meg. Jeg kan ligge litt men vil gjerne gjøre noe i solen heller enn å bare ligge og ligge.
                Da er du lik meg da.. jeg blir så rastløs når jeg bare må ligge i sola.. Da må jeg ha noe å se på når jeg ligger der..

Sorry om det går litt tid før jeg svarer, holder på med å legge sammen klær nå
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Da er du lik meg da.. jeg blir så rastløs når jeg bare må ligge i sola.. Da må jeg ha noe å se på når jeg ligger der..

Sorry om det går litt tid før jeg svarer, holder på med å legge sammen klær nå
                  går bra det, jeg holder på med litt forskjellige saker her jeg også. Ja det er jo ikke helt feil med noe å se på hehehe Jeg tenker seriøst på å sy meg en bikini av O'boyposer nå, nå er det snart tid for en tur på stranden en av dagene fremover hehehe man må jo kjøre stil i sommer

Comment

• Samuel har lagt upp lite mer privata bilder på JRS hemsida

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=27

Samuel, när togs bilderna på Marité? Är inget där nu för tillfälligt eftersom det brann där

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Takk Big Sister
                      Attached Files
                      Last edited by Lissabon; 2006-06-29, 22:17.

Comment

• Originally posted by TMM
                        När jag rotade lite bland gamla bilder hittade jag lite här... Ett foto taget på Britt förra året, från teverutan.. Jag lägger ut den här för att jag gillar den...
                        Varför har det börjats med censur igen TMM

Såg dig på Galaxen Samuel. Kul. Har du läst välkomsttråden?

Hoppas det är bra med alla i tråden Är trött, trött. trött och ligger lågt

Comment

• Originally posted by Ronja
                          Varför har det börjats med censur igen TMM

Såg dig på Galaxen Samuel. Kul. Har du läst välkomsttråden?

Hoppas det är bra med alla i tråden Är trött, trött. trött och ligger lågt
                          Hei Ronja kul å se deg

Comment

Hei Ronja kul å se deg
                            Tack det samma Skriver mer en annan dag

Comment

• Originally posted by Ronja
                              Tack det samma Skriver mer en annan dag
                              japp, oki, ha en fin kveld

Comment

• bilderna togs i onsdags den 28 juni kram
                                Originally posted by BigSister
                                Samuel har lagt upp lite mer privata bilder på JRS hemsida

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=27

Samuel, när togs bilderna på Marité? Är inget där nu för tillfälligt eftersom det brann där

Comment

Working...
                                X