Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    usj.. har da ikke tenkt å spise dem.. hehe Men rart at der er så mange av dem både i Bergen og i Stavanger.. men ikke så mye her.. etter som jeg har forstått .. hmm
    Phøø de er der nok ...det er bare du som ikke ser dem...stammer de ikke fra bømlo da..hahahahahaha
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

usj.. har da ikke tenkt å spise dem.. hehe Men rart at der er så mange av dem både i Bergen og i Stavanger.. men ikke så mye her.. etter som jeg har forstått .. hmm
      ikke så mye her heller, hehe, bra for oss da hehehe
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
        bare vent så har dere mer enn nok av de dere også...en brunsneil får ca 400 avkom ....så de kommer de kommer ...det hele blir snart som en skrekkfilm fra hollywood

Comment

jepp hehe sikkert fordi dem ikke liker vår by.. men skitt au, jeg kan klare meg uten dem jeg hehe
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
            bare vent så har dere mer enn nok av de dere også...en brunsneil får ca 400 avkom ....så de kommer de kommer ...det hele blir snart som en skrekkfilm fra hollywood
            Har du tenkt å reise ned hit å plasere noen her kanskje ? ..
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehehe ojoj man må riste av seg slimete snegler når man står opp om morgenen da, om vinduet er åpent hehe

Comment

hehehe ojoj man må riste av seg slimete snegler når man står opp om morgenen da, om vinduet er åpent hehe
                jepp vi er der snart dersom ingen gjør noe hahahahaha ....men det kan jo hende at en eller annen sjel finner noe glupt å bruke de til...en eller annet nyttig stoff må det da være i de.. eller så må vi ha masse gjess de spiser vist de der beistene..hmmm

Comment

• Brainiac på discovery...hehehe det er kjempe tidig

Comment

jepp vi er der snart dersom ingen gjør noe hahahahaha ....men det kan jo hende at en eller annen sjel finner noe glupt å bruke de til...en eller annet nyttig stoff må det da være i de.. eller så må vi ha masse gjess de spiser vist de der beistene..hmmm
                    da blir det masse gakk gakk hele natten istedet hehehe

Comment

Brainiac på discovery...hehehe det er kjempe tidig
                      hehe har jeg også sett litt på, og myth busters

Comment

• En gåte: Viss du har et helt brød, hvor mange brøskiver kan du skjære opp?
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

En gåte: Viss du har et helt brød, hvor mange brøskiver kan du skjære opp?
                          Hmmm den var vrien ...ingen da har du ikke lengre et helt brød ...nei jeg vet ikke

Comment

• ingen svar, så da får jeg bare skrive svaret her da .

Svar: En, for når du har kuttet opp en skive er ikke brødet helt lenger.
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hmmm den var vrien ...ingen da har du ikke lengre et helt brød ...nei jeg vet ikke
                              åå du hadde jo rett jo hehe

Ny: Hvorfor legger høns egg?
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

En gåte: Viss du har et helt brød, hvor mange brøskiver kan du skjære opp?
                                hmm nei jeg må visst melde pass nå gitt, jeg begynner snart å konvertere til zombiemode snart hehehe

Comment

Working...
                                X