Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Comment
-
Hei det var da voldsomt til kaffidrikking på deg Lissabon
Jeg er selv på vei til en strand, jeg og noen venner skal på stranda og sole oss, så nå er ryggsekken pakket, men kaff brus, og påsmørte skiver, og en god bok, og teppe.
Er et stykke fra bil ned til selve stranda, så trim får jeg uansett
Håper du og dere andre får en strålende dag
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja det gjør jeg litt iaf....nådde akkurat den siste kampen med Brasil og Frankrike...men jeg er ikke helt pigg.....har tatt inn for lite drikke så jeg er helt sjelven....har jobbet på et loftsområde i flere timer i sikkert 35 grader så jeg skulle ha drukket mye mye mere...har du hatt det bra på stranden da?Originally posted by jakobinejaja dere får kose dere da..
Comment
-
sorry var ogOriginally posted by ErnieJa det gjør jeg litt iaf....nådde akkurat den siste kampen med Brasil og Frankrike...men jeg er ikke helt pigg.....har tatt inn for lite drikke så jeg er helt sjelven....har jobbet på et loftsområde i flere timer i sikkert 35 grader så jeg skulle ha drukket mye mye mere...har du hatt det bra på stranden da?
Jada jeg hadde en kjempefin dag på stranda.
Huffda er du ikke helt pigg ? er du svimmel og sånt da ? ikke noe bra og stå og jobbe på en såå varm plass Ernie uten vekse. og salt. få i deg masse veske og noe salt du.. chips eller noe som er salt.. da skal du ser du vil føle deg bedre.
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hmm ja du sier noe ...jeg har spist å drukket noå men det er 25 grader og verre her inne...jeg svetter og fryser er kvalm og sutre sutre...blir jeg ikke bedre så går jeg og legger meg...Originally posted by jakobinesorry var og
Jada jeg hadde en kjempefin dag på stranda.
Huffda er du ikke helt pigg ? er du svimmel og sånt da ? ikke noe bra og stå og jobbe på en såå varm plass Ernie uten vekse. og salt. få i deg masse veske og noe salt du.. chips eller noe som er salt.. da skal du ser du vil føle deg bedre.
PS Hurra for TOR HUSHOVD
Comment
-
da burde du ta soveposen og finne deg et telt og sove ute i hagen.. for å ligge i varmen inne og føle seg helt knekt er pyton Ernie.. håper du blir bedreOriginally posted by Erniehmm ja du sier noe ...jeg har spist å drukket noå men det er 25 grader og verre her inne...jeg svetter og fryser er kvalm og sutre sutre...blir jeg ikke bedre så går jeg og legger meg...
PS Hurra for TOR HUSHOVD
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Hei så lenge!
Comment