Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    ja så det er derfor du ser på brainiac ja hahahaha
    hmm så vi er ikke bra nok vi altså.. hahahaha
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nei nå må jeg legge meg før jeg ser dobbelt, snakkes da, og ikke finn på noe tull mens jeg er borte nå da hahaha, natta!
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by jakobine
        hmm så vi er ikke bra nok vi altså.. hahahaha
        Joda det er dere sikkert ..hahahaha men dere er ikke på min tv da..hahahha.
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Nei nå må jeg legge meg før jeg ser dobbelt, snakkes da, og ikke finn på noe tull mens jeg er borte nå da hahaha, natta!
          natta søte deg.. sov godt
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
            Joda det er dere sikkert ..hahahaha men dere er ikke på min tv da..hahahha.
            fantasien er nå et bedre verktøy enn tv dah.. hehehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei nå må jeg legge meg før jeg ser dobbelt, snakkes da, og ikke finn på noe tull mens jeg er borte nå da hahaha, natta!
              Okay godnatt sov godt ...husk og lukk vinduet så ikke de der brun sneglene tar deg...

Comment

• jaja da får jeg si godnatt til dere jeg og.. sov godt alle sammen
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Heeey! Ha en fiiin dag i Samuels fanklubb, nå skal jeg ut og trene, hiiiaaah, *dirre dirre* *skaka, skjelve* hva sier du? for mye koffein? Hehehehhee eh... japp! Det har du aldeles rett i, ojojojoj! Hei så lenge!
                  :kastkyss:

Comment

• Hei det var da voldsomt til kaffidrikking på deg Lissabon
                    Jeg er selv på vei til en strand, jeg og noen venner skal på stranda og sole oss, så nå er ryggsekken pakket, men kaff brus, og påsmørte skiver, og en god bok, og teppe.

Er et stykke fra bil ned til selve stranda, så trim får jeg uansett

Håper du og dere andre får en strålende dag
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nei her var det stille som en grav, har dere forsvunnet helt i kveld/dag? hmm
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• jaja dere får kose dere da..
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

jaja dere får kose dere da..
                          Ja det gjør jeg litt iaf....nådde akkurat den siste kampen med Brasil og Frankrike...men jeg er ikke helt pigg.....har tatt inn for lite drikke så jeg er helt sjelven....har jobbet på et loftsområde i flere timer i sikkert 35 grader så jeg skulle ha drukket mye mye mere...har du hatt det bra på stranden da?

Comment

Ja det gjør jeg litt iaf....nådde akkurat den siste kampen med Brasil og Frankrike...men jeg er ikke helt pigg.....har tatt inn for lite drikke så jeg er helt sjelven....har jobbet på et loftsområde i flere timer i sikkert 35 grader så jeg skulle ha drukket mye mye mere...har du hatt det bra på stranden da?
                            sorry var og Jada jeg hadde en kjempefin dag på stranda.
                            Huffda er du ikke helt pigg ? er du svimmel og sånt da ? ikke noe bra og stå og jobbe på en såå varm plass Ernie uten vekse. og salt. få i deg masse veske og noe salt du.. chips eller noe som er salt.. da skal du ser du vil føle deg bedre.
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

sorry var og Jada jeg hadde en kjempefin dag på stranda.
                              Huffda er du ikke helt pigg ? er du svimmel og sånt da ? ikke noe bra og stå og jobbe på en såå varm plass Ernie uten vekse. og salt. få i deg masse veske og noe salt du.. chips eller noe som er salt.. da skal du ser du vil føle deg bedre.
                              hmm ja du sier noe ...jeg har spist å drukket noå men det er 25 grader og verre her inne...jeg svetter og fryser er kvalm og sutre sutre...blir jeg ikke bedre så går jeg og legger meg...

PS Hurra for TOR HUSHOVD

Comment

hmm ja du sier noe ...jeg har spist å drukket noå men det er 25 grader og verre her inne...jeg svetter og fryser er kvalm og sutre sutre...blir jeg ikke bedre så går jeg og legger meg...

PS Hurra for TOR HUSHOVD
                                da burde du ta soveposen og finne deg et telt og sove ute i hagen.. for å ligge i varmen inne og føle seg helt knekt er pyton Ernie.. håper du blir bedre
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X