Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    hehe når jeg skulle ut å gå tur i kveld, så spurte naboen min meg om jeg hadde skadet meg , og pekte i pannen min.. hehe jeg hadde glemt ut plasteret jeg hadde på fremdeles.. hehe så jeg måtte da fortelle han og nåla jeg hadde klart å stukket meg med.. han så på meg som jeg skulle være helt korka.. hahaha
    hehehe men det var jo et hendelig uhell da
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      hehehe men det var jo et hendelig uhell da
      ja det var det jeg og prøvte å forklare han, men han bare ristet på hodet .. og humret.. hehehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja det var det jeg og prøvte å forklare han, men han bare ristet på hodet .. og humret.. hehehe
        jeg tabbet meg ut forrige dagen forresten glemte å fortelle om det hehe

Comment

jeg tabbet meg ut forrige dagen forresten glemte å fortelle om det hehe
          haha her kommer det.. jippy jeg er ikke alene .. fortell fortell hehehe
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jeg hadde vært og trent for noen dager siden og etter det så traff jeg en fyr når jeg skulle handle jeg har flørtet litt med og sto helt svett og bustete og pratet med han også mistet jeg nøklene og skulle bøye meg ned men da tømte vannflasken jeg hadde i et belte rundt livet seg over hele ryggen og håret , hehehe, han bare lo og jeg måtte nå le selv, det er egentlig en kork på den flaska, men den hadde jeg i lomma istedet hehe

Comment

Jeg hadde vært og trent for noen dager siden og etter det så traff jeg en fyr når jeg skulle handle jeg har flørtet litt med og sto helt svett og bustete og pratet med han også mistet jeg nøklene og skulle bøye meg ned men da tømte vannflasken jeg hadde i et belte rundt livet seg over hele ryggen og håret , hehehe, han bare lo og jeg måtte nå le selv, det er egentlig en kork på den flaska, men den hadde jeg i lomma istedet hehe
              hahaha jeg synes jeg ser deg.. hahaha våt som ei sild.. hahaha jaja jeg er så glad for at jeg klare å påvirke dere til å gjøre sånne ting og.. hahaha kke bare å skrive feil hahahaha
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• bare legger denne ut jeg.. er jo BB bilde er av dah haha
                http://www.side2.no/helse/article674189.ece
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

hahaha jeg synes jeg ser deg.. hahaha våt som ei sild.. hahaha jaja jeg er så glad for at jeg klare å påvirke dere til å gjøre sånne ting og.. hahaha kke bare å skrive feil hahahaha
                  hehe ja jeg måtte liksom riste meg, litt som en bløt hund hehe

Comment

bare legger denne ut jeg.. er jo BB bilde er av dah haha
                    http://www.side2.no/helse/article674189.ece
                    interessant egentlig, de skulle fått mer filmbiter for huske på ting bedre

Comment

hehe ja jeg måtte liksom riste meg, litt som en bløt hund hehe
                      hihihi
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

interessant egentlig, de skulle fått mer filmbiter for huske på ting bedre
                        ja egentligt burde dem fått sett mer enn tv episodene som dem antagelig er kun det dem har sett .. hmm
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

hihihi
                          hahaha men jeg tror han likte det, kanskje jeg skulle begynne å helle mer vann over meg selv, bra triks for å sjarmere menn kanskje hehe

Comment

hahaha men jeg tror han likte det, kanskje jeg skulle begynne å helle mer vann over meg selv, bra triks for å sjarmere menn kanskje hehe
                            hehe menn liker vann, damer og ihvertfall våte damer.. hahahahaha så self funker det trixet
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• men nå sier jeg natta til denne tråen .. sove godt alle som en
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

men nå sier jeg natta til denne tråen .. sove godt alle som en
                                oki, natta jakobine

Comment

Working...
                                X