Originally posted by Lissabon
Ha en fortsatt bra dag
Ha en fortsatt bra dag
.. Har lagt i solen og kost meg i hele dag...silda byen er en kanon gøy by og gå ut i ...bestastuå...stedet hvor røykeloven ikke har helt funnet taket på enda..er en plass jeg vil anbefale på det sterkeste...Har vert på byen med jakobine som dere sikkert skjønte...og det var kjempe kos...
Skål ! Og kos dere alle!
.. Har lagt i solen og kost meg i hele dag...silda byen er en kanon gøy by og gå ut i ...bestastuå...stedet hvor røykeloven ikke har helt funnet taket på enda..er en plass jeg vil anbefale på det sterkeste...Har vert på byen med jakobine som dere sikkert skjønte...og det var kjempe kos...
Skål ! Og kos dere alle!
Skål ! Og kos dere alle!

Vi er blitt råpoulære på grunn av dem kule syklene
Håper du får en fin ferie Lissabon, for det har ihvertfal jeg
, velkommen får men vel lov å si
, velkommen får men vel lov å si
sagt at det er ok at jeg legger ut hans kjærlighetspresent til Britt, som han gjorde til henne da hun var på reise i USA her. Noen av oss har hjulpet til å finne bilder og filmbiter for Samuel, resten er hans private bilder og film,han har vært kjempeflink/jätteduktig når han satte det sammen. Har hatt den hos meg en stund nå, men nå er den ute på youtube,(klikk nederst i høyre hjørne(höger hörn) på fimruten om du vil ha full screen) enjoy:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment