Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    God morgen Samuelvenner, jeg har oppdaget en ny og spennende side ved isdans, og er nå blitt fan.
    http://www.youtube.com/watch?v=6azPc...related&search=
    Gomiddag Lissabon! Nej, han var ju inte helt fel alls... Lite svalkande sådär också i sommarvärmen Ha en fortsatt bra dag

Comment

• Hei alle samuel venner!

Her er en liten ferie rapport...Jeg har ikke kommet lengre enn til Jakobine byen Haugesund...Her er det kanon gøyt å gå ut...har hatt danse show på kaien til musikk av en dyktig gatemusikant...HAHAHA Jakobine var så flau at hun gikk 10 meter bak meg hele veien ...haha Er det ferie så er det ferie. .. Har lagt i solen og kost meg i hele dag...silda byen er en kanon gøy by og gå ut i ...bestastuå...stedet hvor røykeloven ikke har helt funnet taket på enda..er en plass jeg vil anbefale på det sterkeste...Har vert på byen med jakobine som dere sikkert skjønte...og det var kjempe kos...
      hehehe hun "snofflar" i alt som er mulig å "snoffla" hehehe i ka no enn det betyr... Skål ! Og kos dere alle!
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
        Hei alle samuel venner!

Her er en liten ferie rapport...Jeg har ikke kommet lengre enn til Jakobine byen Haugesund...Her er det kanon gøyt å gå ut...har hatt danse show på kaien til musikk av en dyktig gatemusikant...HAHAHA Jakobine var så flau at hun gikk 10 meter bak meg hele veien ...haha Er det ferie så er det ferie. .. Har lagt i solen og kost meg i hele dag...silda byen er en kanon gøy by og gå ut i ...bestastuå...stedet hvor røykeloven ikke har helt funnet taket på enda..er en plass jeg vil anbefale på det sterkeste...Har vert på byen med jakobine som dere sikkert skjønte...og det var kjempe kos...
        hehehe hun "snofflar" i alt som er mulig å "snoffla" hehehe i ka no enn det betyr... Skål ! Og kos dere alle!
        Så fint å høre at dere har det bra, ja ha en nydelig ferie, her går alt i hundre, har vel litt å fortelle etterhvert, snakkes
        :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
          Hei alle samuel venner!

Hehe ja klart jeg ble flau når du hadde deg en dans og ti på kaiaen i byen hvor du ikke kjenner noen og jeg en god del ja. hehe (det er som regel jeg som gjør sånt ser du)
          Ja Byen min er en fin og gøyal by å gå ut i.. Jeg har jo sagt det til dere før hehe.
          Og kos at du likte både byen vår, og at du syntes det var kjempekos å ha meg som guide Ernie. Kjempekos å ha deg her og din fjasus

Men jeg snofler ikke i alt da, bare det som ligger akurat der det ikke skal.. hahaha
          Last edited by jakobine; 2006-07-11, 23:22.
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
            Så fint å høre at dere har det bra, ja ha en nydelig ferie, her går alt i hundre, har vel litt å fortelle etterhvert, snakkes
            Ja her er alt bra Lissabon Jeg skjønner alt går i hundre.. og ja du har med å holde meg unerettet og oppdatert .. Håper bare du koser deg en haug jeg
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
              Ja her er alt bra Lissabon Jeg skjønner alt går i hundre.. og ja du har med å holde meg unerettet og oppdatert .. Håper bare du koser deg en haug jeg
              Det er bra, ha en riktig fin ferie/semester, nå er det jo naturlig nok lugnt her i fanklubben i denne tiden da alle har ferie, utenom meg da som har en uke med jobb igjen. Håper dere har det trivelig alle sammen.

Comment

• Sv: Samuel sin fanklubb

Reise brev 2 ...

Nå ligger jeg i solen og koser meg i Mandal på sjøsanden Camping i telt med kule grill og mygg spray....Var på byen i går og hadde det kjempe gøy...Har akkurat vert og spist på resturanten her ...og er god og mett...

Jakobine og jeg har syklet tour de Mandal i dag...noe greie folk lånte oss sykklene sine når de var på stranden...

Neste uke er det spådd enda bedre vær...hmmm går det an då ?....
                Kos dere alle på jobb og alle dere som har ferie.....

Comment

Originally posted by Ernie
                  Reise brev 2 ...

Nå ligger jeg i solen og koser meg i Mandal på sjøsanden Camping i telt med kule grill og mygg spray....Var på byen i går og hadde det kjempe gøy...Har akkurat vert og spist på resturanten her ...og er god og mett...

Jakobine og jeg har syklet tour de Mandal i dag...noe greie folk lånte oss sykklene sine når de var på stranden...

Neste uke er det spådd enda bedre vær...hmmm går det an då ?....
                  Kos dere alle på jobb og alle dere som har ferie.....
                  Hei, så trivelig å høre, jeg misunner dere været, her er det ustabilt for tiden og et kaldt drag i luften dessverre. Men men, ikke noe å gjøre med det. Nå har jeg fått sønnen min hjem fra Sverige, og vi har sittet og kost oss med en sen frokost idag, han har hatt det fint og er glad og fornøyd. Nå har jeg snart ferie selv og det kan behøves merker jeg. Skal komme innom fanklubben likevel når jeg har tid til det.
                  Ha en fortsatt fin sommerferie

Comment

Originally posted by Lissabon
                    Hei, så trivelig å høre, jeg misunner dere været, her er det ustabilt for tiden og et kaldt drag i luften dessverre. Men men, ikke noe å gjøre med det. Nå har jeg fått sønnen min hjem fra Sverige, og vi har sittet og kost oss med en sen frokost idag, han har hatt det fint og er glad og fornøyd. Nå har jeg snart ferie selv og det kan behøves merker jeg. Skal komme innom fanklubben likevel når jeg har tid til det.
                    Ha en fortsatt fin sommerferie
                    Kosligt å høre at du har fått din sønn hjem igjen lissabon I dag har det og vært et strålende vær her i Mandal, og vi har det helt topp. I dag har vi vært og kjøpt oss noen rå tøffe sykler hehe med bittesmå hjul, og så er dem sammenleggbare hehe så nå reser vi rundt i Mandal Vi er blitt råpoulære på grunn av dem kule syklene Håper du får en fin ferie Lissabon, for det har ihvertfal jeg
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

hallå alla glada hur är det med er ... har kommit hem nu efter en liten tripp neråt i sverige... har lite info att delge ... för det första så har jag lagt up lite bilder på hemsidan ca 250 st sen har jag skrivit 2 bloggar det är viktigt att de läses i rätt ordning (datum) sen så ska jag meddela att jag ska flytta till norge den 30 juli..... jag sa bli norrman ha ha ha ... ni kanske vet varför kram kram

Comment

Originally posted by samuel
                        hallå alla glada hur är det med er ... har kommit hem nu efter en liten tripp neråt i sverige... har lite info att delge ... för det första så har jag lagt up lite bilder på hemsidan ca 250 st sen har jag skrivit 2 bloggar det är viktigt att de läses i rätt ordning (datum) sen så ska jag meddela att jag ska flytta till norge den 30 juli..... jag sa bli norrman ha ha ha ... ni kanske vet varför kram kram
                        Heyy! Takker for infon. Så trivelig at du kommer til Norge , velkommen får men vel lov å si .Her i fanklubben er det semester som gjelder så det er litt lugnt her for tiden, men det tar seg vel opp etterhvert. Ha en riktig fin sommer fortsatt

Comment

ja det är ju sådana tider som råder nu .. det är skönt att bara slappa lite ... vart i norge bor du då?? kram

j
                          Originally posted by Lissabon
                          Heyy! Takker for infon. Så trivelig at du kommer til Norge , velkommen får men vel lov å si .Her i fanklubben er det semester som gjelder så det er litt lugnt her for tiden, men det tar seg vel opp etterhvert. Ha en riktig fin sommer fortsatt

Comment

reise brev 3---

Vi har blitt værende i mandal her er det som i syden med diger sandstrand og morro...og sol sol og atter sol....her vært en tur på lindesnes fyr i dag og i går var vi og spiste breiflabb og brosme på hydrofoilen

ikke noe flat fyll men noen cognac til kaffen og øl på kveldstid blir det

Koselig at du blir Nordmann Hjertelig Velkommen skal du være Samuel

Comment

• Samuels kjærlighetspresent til Britt

Ja nå har Samuel og Britt sagt at det er ok at jeg legger ut hans kjærlighetspresent til Britt, som han gjorde til henne da hun var på reise i USA her. Noen av oss har hjulpet til å finne bilder og filmbiter for Samuel, resten er hans private bilder og film,han har vært kjempeflink/jätteduktig når han satte det sammen. Har hatt den hos meg en stund nå, men nå er den ute på youtube,(klikk nederst i høyre hjørne(höger hörn) på fimruten om du vil ha full screen) enjoy:
                              http://www.youtube.com/watch?v=zMgDevJvGNc
                              Last edited by Lissabon; 2006-07-24, 01:50.

Comment

hej hej
                                tack för det vi kanske ses i norge kram
                                Originally posted by Ernie
                                reise brev 3---

Vi har blitt værende i mandal her er det som i syden med diger sandstrand og morro...og sol sol og atter sol....her vært en tur på lindesnes fyr i dag og i går var vi og spiste breiflabb og brosme på hydrofoilen

ikke noe flat fyll men noen cognac til kaffen og øl på kveldstid blir det

Koselig at du blir Nordmann Hjertelig Velkommen skal du være Samuel

Comment

Working...
                                X