Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Himla gulligt tycker jag
    -

Comment

Oj...va kul o se..."det börjar likna kärlek banne mig"

Comment

Originally posted by TMM
        Himla gulligt tycker jag
        javisst e det..
        Britt var ju min favvis förra året & samuel var ju en av mina tre favvisar detta året
        *Anton var ju nummer 1 *
        så det var kul att höra att kuliga samuel & gulliga Britt hittat varann

Comment

Originally posted by starfriend
          javisst e det..
          Britt var ju min favvis förra året & samuel var ju en av mina tre favvisar detta året
          *Anton var ju nummer 1 *
          så det var kul att höra att kuliga samuel & gulliga Britt hittat varann
          Håller med, absolut!
          :kastkyss:

Comment

Hei alle samuelfan og venner, Jeg er nå kommet hjem fra en av mine livsbeste ferie, og takker Ernie for den
            Håper alle har hatt det fint.

Ønsker og Samuel velkommen som Norske

Og Lissabon min venn, håper du har hatt en nydelig ferie så langt
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
              Hei alle samuelfan og venner, Jeg er nå kommet hjem fra en av mine livsbeste ferie, og takker Ernie for den
              Håper alle har hatt det fint.

Ønsker og Samuel velkommen som Norske

Og Lissabon min venn, håper du har hatt en nydelig ferie så langt
              Hey hey !

Bare hyggelig og takk selv

Jeg er også kommet hjem fra en super ferie med masse morro og nye fine opplevelser hver dag Mandal har vel blitt en rolig by etter vi forlot den HAHAHA

Ser at det er rolig å stille her på forumet i denne varme ferie tiden...På mandag er det tilbake til jobb og verdagens tjas og mas...

I morgen er det fotball kamp og den gleder jeg meg fælt til

Håper dere andre her inne har en vidunderlig sommer og ferie og har fått masse oplevelser dere kan leve på når høst regnet kommer....

Jakobine løp Hahahahaha!!!
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Originally posted by Ernie
                Hey hey !

Bare hyggelig og takk selv

Jeg er også kommet hjem fra en super ferie med masse morro og nye fine opplevelser hver dag Mandal har vel blitt en rolig by etter vi forlot den HAHAHA

Ser at det er rolig å stille her på forumet i denne varme ferie tiden...På mandag er det tilbake til jobb og verdagens tjas og mas...

I morgen er det fotball kamp og den gleder jeg meg fælt til

Håper dere andre her inne har en vidunderlig sommer og ferie og har fått masse oplevelser dere kan leve på når høst regnet kommer....

Jakobine løp Hahahahaha!!!
                phøø jeg har da løpt nok fra dem vepsene disse ukene hehe
                stakkar folka som så meg lurte vel på om jeg var gal..
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

En ting er ihvertfall sikkert, ernie har fått smaken på det primitive livet telt og primus, mygglys, myggspray og naturen rundt deg hele tiden
                  Sant vel ernie ? sånne ting er bare gøy rett og slett
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

phøø jeg har da løpt nok fra dem vepsene disse ukene hehe
                    stakkar folka som så meg lurte vel på om jeg var gal..
                    HAHAHA veps og veps...hahahah Jeg tror det var fluer ..heheh
                    Kanskje de ser på deg som en blomst

Ps man skal ikke løpe på folk som ligger å soler seg i fred å ro vet du hahahaha

Comment

En ting er ihvertfall sikkert, ernie har fått smaken på det primitive livet telt og primus, mygglys, myggspray og naturen rundt deg hele tiden
                      Sant vel ernie ? sånne ting er bare gøy rett og slett
                      Ja det var artig det det er sikkert 20 år siden jeg har lagt i telt så der var fint det...spes etter jeg kjøpte en havmeter tjukk madrass , ble det bra...Du glemte det viktigste Kule grill og camping sykkler hahaha... men det var et fint liv det og alle disse menneskene vi traff..hele tiden spes Dorte og Bjørn De var kjempe koselig...

Comment

Ja det var artig det det er sikkert 20 år siden jeg har lagt i telt så der var fint det...spes etter jeg kjøpte en havmeter tjukk madrass , ble det bra...Du glemte det viktigste Kule grill og camping sykkler hahaha... men det var et fint liv det og alle disse menneskene vi traff..hele tiden spes Dorte og Bjørn De var kjempe koselig...
                        Kampingsykelene var jo bare rå tøffe, hehe dem er jo blitt rå pop her og i dag.. haha naboene har ledd og flirt i hele dag når jeg har syklet rundt her.. hehe
                        Ja ikke mange mennesker som er som Bjørn og Dorte, det skal dem ha, herlige mennesker å treffe i en eventyrskog
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Kampingsykelene var jo bare rå tøffe, hehe dem er jo blitt rå pop her og i dag.. haha naboene har ledd og flirt i hele dag når jeg har syklet rundt her.. hehe
                          Ja ikke mange mennesker som er som Bjørn og Dorte, det skal dem ha, herlige mennesker å treffe i en eventyrskog
                          X-Rage biker...HAHAHA Jeg tør ikke sykkle på min her ...da tror de jeg har klikket...men jeg har vert på en times sykkeltur med min STORE sykkel og det var herlig men Faktisk ikke like gøy som mini sykkelen den er jo kanon gøy å sykkle på

Comment

X-Rage biker...HAHAHA Jeg tør ikke sykkle på min her ...da tror de jeg har klikket...men jeg har vert på en times sykkeltur med min STORE sykkel og det var herlig men Faktisk ikke like gøy som mini sykkelen den er jo kanon gøy å sykkle på
                            pyse hehe Min sykkel syntes mine naboer var rå tøffe, ikke bare barna.. haha til og min farmor ville ha en slik og hun er 93 år.. hehe Det gjelder å bruke den med humor Ernie Jeg har brukt den i hele dag jeg.. Fy så nå er jeg så trimmet atte hehehe
                            I am a X-rage biker og jeg e så krye av det
                            Last edited by jakobine; 2006-07-30, 02:00.
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

pyse hehe Min sykkel syntes mine naboer var rå tøffe, ikke bare barna.. haha til og min farmor ville ha en slik og hun er 93 år.. hehe Det gjelder å bruke den med humor Ernie Jeg har brukt den i hele dag jeg.. Fy så nå er jeg så trimmet atte hehehe
                              I am a -rage biker og jeg e så krye av det
                              HAHAHA ja du e tøff du...men jeg kommer meg ikke opp første bakken engang på den sykkelen...der du bor er jo det ingen bakker heller..hehe

Comment

HAHAHA ja du e tøff du...men jeg kommer meg ikke opp første bakken engang på den sykkelen...der du bor er jo det ingen bakker heller..hehe
                                Joda bakker her og, hehe det merket jeg i dag, men da er det bare å gå av og gå opp bakken med sykkelen under armen hahaha men nå er det natta her i gården håper du og alle andre sover godt og drømmer søtt natta
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X