Sv: Samuel sin fanklubb
Himla gulligt tycker jag
Himla gulligt tycker jag
*

Mandal har vel blitt en rolig by etter vi forlot den HAHAHA
Mandal har vel blitt en rolig by etter vi forlot den HAHAHA

Jeg tror det var fluer ..heheh

men det var et fint liv det og alle disse menneskene vi traff..hele tiden spes Dorte og Bjørn De var kjempe koselig...
men det var et fint liv det og alle disse menneskene vi traff..hele tiden spes Dorte og Bjørn De var kjempe koselig...

Jeg tør ikke sykkle på min her ...da tror de jeg har klikket...men jeg har vert på en times sykkeltur med min STORE sykkel og det var herlig men Faktisk ikke like gøy som mini sykkelen den er jo kanon gøy å sykkle på
Jeg tør ikke sykkle på min her ...da tror de jeg har klikket...men jeg har vert på en times sykkeltur med min STORE sykkel og det var herlig men Faktisk ikke like gøy som mini sykkelen den er jo kanon gøy å sykkle på

men nå er det natta her i gården håper du og alle andre sover godt og drømmer søtt natta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment