Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Sv: Samuel sin fanklubb
Hmm ja ja da tapte Brann snøball krigen i Tromsø ...men de kommer sterkt tebake neste kamp..
her er et lite klipp for å holde (fotball) humøret oppe i høst været..
http://www.youtube.com/watch?v=6jHEq5oGLXE
Samuel ..får du den nye maskinen din til å virke ?
Comment
-
Hehe håper du ikke fikk en "Total Eclipse of the Heart" da ernie
http://www.youtube.com/watch?v=oIaz6...related&search=:kastkyss:
Comment
-
Enda en morsom greie(men smaken er jo som baken)
2:Et klipp fra "Sagan om de bannlysta":
http://www.youtube.com/watch?v=05hDi...related&search=:kastkyss:
Comment
-
Hei alle sammen, jeg har ikke så mye morsomt på¨lager til dere, kun en hilsen fra lille meg
Jeg vet jeg ikke har vært her inne på en stund, men jeg har hatt det grueligt travelt den siste tiden i livet mitt.
Jeg håper dere alle har det fint og at dere tar godt vare på dere selv. STOR KRAM fra meg
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Stor kram fra meg også, stå på JakobineOriginally posted by jakobine View PostHei alle sammen, jeg har ikke så mye morsomt på¨lager til dere, kun en hilsen fra lille meg
Jeg vet jeg ikke har vært her inne på en stund, men jeg har hatt det grueligt travelt den siste tiden i livet mitt.
Jeg håper dere alle har det fint og at dere tar godt vare på dere selv. STOR KRAM fra meg
:kastkyss:
Comment
-
Ja det er fryktelig å jobbeOriginally posted by jakobine View PostHei alle sammen, jeg har ikke så mye morsomt på¨lager til dere, kun en hilsen fra lille meg
Jeg har ikke vert her på lenge jeg heller som du ser... har ikke fritid fortiden...men snart er det JUL og DA
!
Comment
-
Jobbe, jobbe, jobbe, tiden før jul er slitsom og mørk, men en må jo komme igjennom det på et vis. Tenner et lite lys her inneOriginally posted by Ernie View PostJa det er fryktelig å jobbe
Jeg har ikke vert her på lenge jeg heller som du ser... har ikke fritid fortiden...men snart er det JUL og DA
!
Klem
:kastkyss:
Comment
-
Ja har vært en del jobbing fortiden. Jeg håper alle her inne har det fint. Jeg selv Har det greitOriginally posted by Lissabon View PostJobbe, jobbe, jobbe, tiden før jul er slitsom og mørk, men en må jo komme igjennom det på et vis. Tenner et lite lys her inne
Klem
Der skjer mye i livet for øyeblikket, så jeg har ikke vært så flink til å være her inne, fy på meg
Uansett så er dere alle i mine tanker, og jeg ønsker dere alle alt godt
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Lissabon View Post
Hei hei, ernie, hyggelig å se livstegn fra deg
, ja det er travelt for tiden for meg også, men jeg kommer da innom fra innimellom , hils Jakobine og gi henne en klem fra meg

Hyggelig å vite at du er der ute enda..jippy
Jeg skal gi henne en kjempe klem fra deg jeg !
Skal ned dit i påsken og kose meg ...med sykkelturer og noen dags turer til fjells
og litt påske party selvfølgelig!!!
Ha en riktig koselig påske!
Comment

Bergen som en jojo
Comment