Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Originally posted by Ernie View Post
    Hei og hopp alle

Jeg har hatt det fryktelig travelt i det siste og har desverre ikke hatt tid å hilse på her inne ....Håper dere alle har det kjempe fint og at livet er snill med dere..

Jeg ser det ikke er så mange som har tid å besøke forumet, men nå blir det snart regn og høst stormer og da er det fint og sitte hjemme og besøke venner på nettet ...stå på folkens...
    Skriver under på den
    :kastkyss:

Comment

Hmm ja ja da tapte Brann snøball krigen i Tromsø ...men de kommer sterkt tebake neste kamp..

her er et lite klipp for å holde (fotball) humøret oppe i høst været..
      http://www.youtube.com/watch?v=6jHEq5oGLXE

Samuel ..får du den nye maskinen din til å virke ?
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Hehe håper du ikke fikk en "Total Eclipse of the Heart" da ernie
        http://www.youtube.com/watch?v=oIaz6...related&search=

Comment

Enda en morsom greie(men smaken er jo som baken)2:Et klipp fra "Sagan om de bannlysta":
          http://www.youtube.com/watch?v=05hDi...related&search=

Comment

Hei alle sammen, jeg har ikke så mye morsomt på¨lager til dere, kun en hilsen fra lille meg

Jeg vet jeg ikke har vært her inne på en stund, men jeg har hatt det grueligt travelt den siste tiden i livet mitt.

Jeg håper dere alle har det fint og at dere tar godt vare på dere selv. STOR KRAM fra meg
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine View Post
              Hei alle sammen, jeg har ikke så mye morsomt på¨lager til dere, kun en hilsen fra lille meg

Jeg vet jeg ikke har vært her inne på en stund, men jeg har hatt det grueligt travelt den siste tiden i livet mitt.

Jeg håper dere alle har det fint og at dere tar godt vare på dere selv. STOR KRAM fra meg
              Stor kram fra meg også, stå på Jakobine

Comment

Originally posted by jakobine View Post

Ja det er fryktelig å jobbe Jeg har ikke vert her på lenge jeg heller som du ser... har ikke fritid fortiden...men snart er det JUL og DA !

Comment

Originally posted by Ernie View Post
                  Ja det er fryktelig å jobbe Jeg har ikke vert her på lenge jeg heller som du ser... har ikke fritid fortiden...men snart er det JUL og DA !
                  Jobbe, jobbe, jobbe, tiden før jul er slitsom og mørk, men en må jo komme igjennom det på et vis. Tenner et lite lys her inne Klem

Comment

Originally posted by Lissabon View Post
                    Jobbe, jobbe, jobbe, tiden før jul er slitsom og mørk, men en må jo komme igjennom det på et vis. Tenner et lite lys her inne Klem
                    Ja har vært en del jobbing fortiden. Jeg håper alle her inne har det fint. Jeg selv Har det greit Der skjer mye i livet for øyeblikket, så jeg har ikke vært så flink til å være her inne, fy på meg
                    Uansett så er dere alle i mine tanker, og jeg ønsker dere alle alt godt
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Her kommer ønsker om en strålende julefeiring og et godt nytt år, og juleklem fra Lissabon.

Comment

Ha et godt nytt år, ta vare på dere selv

Comment

Grattis med forlovelsen Samuel og Britt
                          Attached Files
                          Last edited by Lissabon; 2007-01-14, 11:48.

Comment

HALLOOOO Alle jeg er fortsatt i live, det har ikke blitt mye skriving her for meg i det siste...Jeg kan bare beklage og love å forsøke å besøke forumet oftere.. Jeg er blitt "normad" reiser mellom Haugesund Bergen som en jojo

Comment

Hei hei, ernie, hyggelig å se livstegn fra deg , ja det er travelt for tiden for meg også, men jeg kommer da innom fra innimellom , hils Jakobine og gi henne en klem fra meg

Comment

Originally posted by Lissabon View Post
                                Hei hei, ernie, hyggelig å se livstegn fra deg , ja det er travelt for tiden for meg også, men jeg kommer da innom fra innimellom , hils Jakobine og gi henne en klem fra meg

Hyggelig å vite at du er der ute enda..jippy
                                Jeg skal gi henne en kjempe klem fra deg jeg !

Skal ned dit i påsken og kose meg ...med sykkelturer og noen dags turer til fjells og litt påske party selvfølgelig!!!

Ha en riktig koselig påske!

Attached Files

Comment

Working...
                                X