Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Folkis
    Hej sjokomania... ...Ja jag har ju den kvar så det kan jag ju göra...
    Men halloj Folkis...nu väntar jag på dig i OT tråden....masa dig dit nudå

Comment

• Originally posted by Millou
      Men halloj Folkis...nu väntar jag på dig i OT tråden....masa dig dit nudå
      Hej Millou.. .Jag är ju där oxå...
      Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by Folkis
        Hej Millou.. .Jag är ju där oxå...
        Kanonbra Folkis...räknade med dig där

Comment

• Jeg har nesten 70 bilder av Danne på ei mappe her på min pc, men ikke noen som ikke er "nye", når jeg får litt bedre tid og hodet mindre fokusert på neste og siste eksamen, kan jeg jo se om jeg får sendt noen til noen av dere? Hvis det skulle være interesse selvsagt.
          studine30

Comment

• Originally posted by tvilling06
            Jeg har nesten 70 bilder av Danne på ei mappe her på min pc, men ikke noen som ikke er "nye", når jeg får litt bedre tid og hodet mindre fokusert på neste og siste eksamen, kan jeg jo se om jeg får sendt noen til noen av dere? Hvis det skulle være interesse selvsagt.
            Det hadde vært så utrolig bra!! Nysgjerrig her!!! Hvor gamle er de?
            Danne vant ikke!!!

Comment

• Bilder av Danne

For det meste en samling av bilder fra zonen og inne i huset, og noen fra AOtv(det står på hvert enkelt bilde). Jeg er ekstremt nøye på å aldri legge ut bilde uten opphav. Og siden det er lagt ut bilder før fra alle de stedene jeg har hentet mine, kan det ikke være noe problem å legge ut de som eventuelt skulle mangle for å gi et mer komplett bilde av Dannes tid i huset. Det andre jeg har er allerede lagt ut, så det er jo ikke så aktuelt. Kan jo sende de jeg ikke har sett her inne på mail, og henvise til kilde?
              studine30

Comment

For det meste en samling av bilder fra zonen og inne i huset, og noen fra AOtv(det står på hvert enkelt bilde). Jeg er ekstremt nøye på å aldri legge ut bilde uten opphav. Og siden det er lagt ut bilder før fra alle de stedene jeg har hentet mine, kan det ikke være noe problem å legge ut de som eventuelt skulle mangle for å gi et mer komplett bilde av Dannes tid i huset. Det andre jeg har er allerede lagt ut, så det er jo ikke så aktuelt. Kan jo sende de jeg ikke har sett her inne på mail, og henvise til kilde?
                Flotters! Så kan jeg se hva som evt kan prioriteres Mailadr ligger på fansiten = )

Har du reg deg på et annet forum for et par dager siden?
                Danne vant ikke!!!

Comment

• Ja, det er mulig. Jeg er på *********, og efterfesten.com(uten å skjønne hvordan jeg skal få til å registrere meg på nytt som norsk) og så er jeg på galaxen. + at jeg er registrert på Dannes fansite. Litt mye å holde styr på her, jeg skulle jo ikke se BB i år en gang, men der tok jeg feil gitt...
                  studine30

Comment

• gå inn på efterfesten en tur da så skal jeg gi deg anvisninger hvis du vil ha ; )
                    Danne vant ikke!!!

Comment

• Tusen takk!

jeg synes det ble litt rart å være svensk...selv om svensker i all helhet er meget trivelige folk.
                      studine30

Comment

jeg synes det ble litt rart å være svensk...selv om svensker i all helhet er meget trivelige folk.
                        Skrev i gjesteboka di der ; ) Regner med at det er deg jeg har funnet (som har besøkt min side der) ; ) ellers så blir det litt dumt SS**
                        Danne vant ikke!!!

Comment

• Takk og takk..

Ja, jeg skal innrømme at jeg skvatt litt da jeg så hvor du bor. har bodd noen år der sjøl.. nå skal jeg inn på efterfesten, så kommer jeg tilbake.
                          studine30

Comment

Ja, jeg skal innrømme at jeg skvatt litt da jeg så hvor du bor. har bodd noen år der sjøl.. nå skal jeg inn på efterfesten, så kommer jeg tilbake.
                            Tuller du??!! Sykt!
                            Danne vant ikke!!!

Comment

• Nei, faktisk ikke..

Jeg er ikke født der, bodde der fra jeg var 2 til jeg var 19. Verden er liten..
                              studine30

Comment

Jeg er ikke født der, bodde der fra jeg var 2 til jeg var 19. Verden er liten..
                                Tøft! Hvor gammel er du nå da? Kanskje vi har gått på skole sammen til og med
                                Danne vant ikke!!!

Comment

Working...
                                X