Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei

Jeg dro derfra da jeg var 19, og det var i 94, så det er ei stund siden. Har bodd på forskjellige steder rundt om i landet, og hadde planer om å flytte til Sverige for en stund siden, men lærerlønna i Sverige er ikke mye å skryte av. Jeg studerer sammen med en som har bodd utenfor Gavle i 10 år, han har vært tolk når jeg har støtt på ord på svensk jeg har trengt oversatt.
    studine30

Comment

• Originally posted by tvilling06
      Jeg dro derfra da jeg var 19, og det var i 94, så det er ei stund siden. Har bodd på forskjellige steder rundt om i landet, og hadde planer om å flytte til Sverige for en stund siden, men lærerlønna i Sverige er ikke mye å skryte av. Jeg studerer sammen med en som har bodd utenfor Gavle i 10 år, han har vært tolk når jeg har støtt på ord på svensk jeg har trengt oversatt.
      Ok. Vi sporer litt ut fra emnet her (danne) men pytt . Hvis du ser på bildene inne på e.festen så kan du jo se om du har sett meg før da? Du har jo ikke lagt inn noen bilder ennå...
      Danne vant ikke!!!

Comment

• Bildene kommer når jeg har fått sett hva som ligger ute. Tror jammen Danne trenger litt ro og fred etter alt han har vært med på. Han er sikkert fryktelig sliten, har full forståelse for at han velger å bruke tiden på familie og venner i nærmeste framtid. Det var jo utrolig snilt av han å legge igjen hilsener på fansiten, men Danna har jeg(og mange flere) oppfattet som tvers igjennom snill.

Bare gi meg et par dager, så skal det bli. Må se hva som ligger der før, kan jo sende deg på mail?
        studine30

Comment

Bildene kommer når jeg har fått sett hva som ligger ute. Tror jammen Danne trenger litt ro og fred etter alt han har vært med på. Han er sikkert fryktelig sliten, har full forståelse for at han velger å bruke tiden på familie og venner i nærmeste framtid. Det var jo utrolig snilt av han å legge igjen hilsener på fansiten, men Danna har jeg(og mange flere) oppfattet som tvers igjennom snill.

Bare gi meg et par dager, så skal det bli. Må se hva som ligger der før, kan jo sende deg på mail?
          Nei, jeg mente bilder av deg selv på efterfesten, ikke bilder av Danne
          Danne vant ikke!!!

Comment

• Of course

De kommer, skal finne fram digitalkameraet. Det er ikke aktuelt å legge inn de verste festbildene, av hensyn til de som er med, og at jeg vil fremstå som LITT seriøs..så det blir å se gjennom hva jeg har. en har jo ikke lyst til å vise for mye heller..
            studine30

Comment

De kommer, skal finne fram digitalkameraet. Det er ikke aktuelt å legge inn de verste festbildene, av hensyn til de som er med, og at jeg vil fremstå som LITT seriøs..så det blir å se gjennom hva jeg har. en har jo ikke lyst til å vise for mye heller..
              sant det
              Danne vant ikke!!!

Comment

• Verden er liten

Tenk så rart, to som begge har bakgrunn fra samme by, inne på samme forum, og svenske nettsider. jeg har opplevd noe liknende før, men dette slår det meste. Har du sendt melding eller skrevet til Danne i gjesteboka der inne?
                studine30

Comment

Tenk så rart, to som begge har bakgrunn fra samme by, inne på samme forum, og svenske nettsider. jeg har opplevd noe liknende før, men dette slår det meste. Har du sendt melding eller skrevet til Danne i gjesteboka der inne?
                  Jepp, kjemperart! Det må være skjebnen ; ) Blir spennende å se hvordan du ser ut så jeg får se om jeg vet hvem du er = )

Har skrevet i gjesteboka ja, og fått svar = ) Han takket for fansiten = )
                  Danne vant ikke!!!

Comment

• Ang. bilder

Jeg får foreldrene mine hit på søndag, så jeg må få pakket ned det de skal ta med. Artig at Danne tar seg til å svare, mon tro om de andre BB- deltakerne er like flinke med tilbakemeldinger til sine fans? Vi valgte rett mann. Jeg hadde kun en favoritt, og det er fordi jeg mener han var den som var mest ydmyk og ikke stilte seg i veien for noen der inne. Han kom til finalen uten å ha tråkket på eller såret noen.
                    studine30

Comment

• Nå har jeg sett på episoden der Danne blir stemt ut. Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe hvordan de tupplurene klarte å pønske seg fram til den konklusjonen! Og Carina gråt sine krokodiletårer... Hvordan kan de foretrekke f.eks. Kristian og Muffe foran Danne??? Men,men... Det ble nå en relativt happy ending!

Comment

• Originally posted by Lolly
                        Nå har jeg sett på episoden der Danne blir stemt ut. Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe hvordan de tupplurene klarte å pønske seg fram til den konklusjonen! Og Carina gråt sine krokodiletårer... Hvordan kan de foretrekke f.eks. Kristian og Muffe foran Danne??? Men,men... Det ble nå en relativt happy ending!
                        Hei Lolly = )

Titter bare innom en snartur her på 'morran' = ) Vanskelig å forstå hvordan de tenkte under utstemmingen... Jeg sender deg en mail nå.

S***
                        Danne vant ikke!!!

Comment

• Hei

Jeg så ikke så mye av Big Brother i begynnelsen, men har fått det fortalt hvordan utstemmningen gikk for seg.Det er også meg helt uforståelig hvordan de kunne gi Danne reisepass foran Muffe og Kristian. De fikk uansett forlate huset lenge før Danne kom ut og det som finalist.
                          Den som ler sist, ler som sagt best...
                          studine30

Comment

• Läste på lunar att Danne varit synlig i Norrköping igår med Muffe

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Ja, Danne er ikke mye i ro. Jeg er ikke så sikker på hvor Norrkøping er, her må jeg fram med atlas.
                              studine30

Comment

Ja, Danne er ikke mye i ro. Jeg er ikke så sikker på hvor Norrkøping er, her må jeg fram med atlas.
                                Norrköping ligger ca 15 mil sydväst om Stockholm

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Working...
                                X