Hei
Jeg dro derfra da jeg var 19, og det var i 94, så det er ei stund siden. Har bodd på forskjellige steder rundt om i landet, og hadde planer om å flytte til Sverige for en stund siden, men lærerlønna i Sverige er ikke mye å skryte av. Jeg studerer sammen med en som har bodd utenfor Gavle i 10 år, han har vært tolk når jeg har støtt på ord på svensk jeg har trengt oversatt.
Jeg dro derfra da jeg var 19, og det var i 94, så det er ei stund siden. Har bodd på forskjellige steder rundt om i landet, og hadde planer om å flytte til Sverige for en stund siden, men lærerlønna i Sverige er ikke mye å skryte av. Jeg studerer sammen med en som har bodd utenfor Gavle i 10 år, han har vært tolk når jeg har støtt på ord på svensk jeg har trengt oversatt.

. Hvis du ser på bildene inne på e.festen så kan du jo se om du har sett meg før da? Du har jo ikke lagt inn noen bilder ennå...

Jeg hadde kun en favoritt, og det er fordi jeg mener han var den som var mest ydmyk og ikke stilte seg i veien for noen der inne. Han kom til finalen uten å ha tråkket på eller såret noen.
Og Carina gråt sine krokodiletårer... Hvordan kan de foretrekke f.eks. Kristian og Muffe foran Danne??? Men,men... Det ble nå en relativt happy ending!
- min
av BB 2006
Comment