Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lolly
    BRA! Da legger vi dem inn der! Med henvisning til stureplan.se
    Hva med bildene fra sthlmsfinest.com ?
    Nu har jag fått från Sthlmfinest oxå. Det är bara att lägga in bilderna från inlägg 78 & 80 på Dannes hemsida. Skriv vart bilderna kommer ifrån å se till att deras logga i nedre högra hörnet syns så är det ok Sen du har lagt in bilderna ska jag länka hemsidan till de för hon ville se att det är ok

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Originally posted by BigSister
      Nu har jag fått från Sthlmfinest oxå. Det är bara att lägga in bilderna från inlägg 78 & 80 på Dannes hemsida. Skriv vart bilderna kommer ifrån å se till att deras logga i nedre högra hörnet syns så är det ok Sen du har lagt in bilderna ska jag länka hemsidan till de för hon ville se att det är ok
      BRA! Da skal jeg legge dem inn!!

Comment

• Supert!

Jeg har sagt det før, og gjentar det mer enn gjerne; er imponert over innsatetsen, og ser dere legger ned mye arbeid. Jeg regner med at de bildene jeg har, er de dere også her, men hvis jeg kan bidra, så gjør jeg det. Må bare se over dem først.
        studine30

Comment

• Originally posted by tvilling06
          Jeg har sagt det før, og gjentar det mer enn gjerne; er imponert over innsatetsen, og ser dere legger ned mye arbeid. Jeg regner med at de bildene jeg har, er de dere også her, men hvis jeg kan bidra, så gjør jeg det. Må bare se over dem først.
          Tusen takk for det!
          Det som skjedde, var at vi plutselig fikk vi innmari mye tid til overs Kan ikke skjønnet det... det startet på mandag rund kl 22.00

Comment

Da har jeg lagt inn 3 bilder derifra, med referanse og link. Håper de blir fornøyd
            Skal legge inn flere bilder, men vi begynner å nærme oss grensen for hvor mange bilder vi kan ha, og må derfor være selektive. Innspill?

Comment

• Originally posted by Lolly
              Da har jeg lagt inn 3 bilder derifra, med referanse og link. Håper de blir fornøyd
              Skal legge inn flere bilder, men vi begynner å nærme oss grensen for hvor mange bilder vi kan ha, og må derfor være selektive. Innspill?
              Det blev jättebra med bilderna på sidan. Håller på att leta mer bilder på AOTV men det tar sån tid efterson en del dagstrådar är så långa. Ångrar mig nu att jag inte sparat bilder allt eftersom jag läst där Blir det för mycket bilder på hemsidan får du väl byta ut bilder allt eftersom oxå. Om Danne själv får lösenordet till hemsidan å vill uppdatera om vad som händer så bör han få plats till det eller vad tycker ni andra??

I morgon drar skandalmanagerns barturné med ”Big Brother”-deltagare i gång och Brinkenstierna lovar nya löpsedlar
              http://www.metro.se/se/article/2006/...5-22/index.xml

Undrar om Danne kommer att vara med??
              Last edited by BigSister; 2006-05-26, 15:19.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Om Danne själv får lösenordet till hemsidan å vill uppdatera om vad som händer så bör han få plats till det eller vad tycker ni andra??
                Han har allerede det tilbudet liggende i bloggen ; )
                Danne vant ikke!!!

Comment

• Har sendt deg mail Lolly. Fjernet noen bilder jeg også, og plutselig var smiliene i bloggene dine borte...; ) Hvis du bruker slike som ligger til siden allerede så får vi mer plass til bilder = )
                  Danne vant ikke!!!

Comment

Det blev jättebra med bilderna på sidan. Håller på att leta mer bilder på AOTV men det tar sån tid efterson en del dagstrådar är så långa. Ångrar mig nu att jag inte sparat bilder allt eftersom jag läst där Blir det för mycket bilder på hemsidan får du väl byta ut bilder allt eftersom oxå. Om Danne själv får lösenordet till hemsidan å vill uppdatera om vad som händer så bör han få plats till det eller vad tycker ni andra??

I morgon drar skandalmanagerns barturné med ”Big Brother”-deltagare i gång och Brinkenstierna lovar nya löpsedlar
                    http://www.metro.se/se/article/2006/...5-22/index.xml

Undrar om Danne kommer att vara med??
                    Hadde vært helt toppers om Danne ville skrive litt på siden! I så fall rydder vi plass! Forøvrig er det bare for alle å komme med innspill!! Siden blir best om vi alle samarbeider om det! Hvilke bilder skal med? Hvilke bilder kan vi evt. fjerne? Etcetc....

Comment

• Jag lovar att jag ska skriva en blogg till Dannes sida...så fort skolan slutar ska jag försöka med en...
                      Öl är gott.....

Comment

• hej hej , ska bara börja med att säga att de där jag skrev om att han som reggat sig under danneolsson kanske inte var han alltså jag vill inte vara nån negativ person bara så ni vet självklart hoppas jag att det är han !!! ser att ni fixar o trixar med lite bilder till hemsidan skoj verkligen !!

Comment

• Hei silja

Ja, vi får håpe det er han. Jeg tenkte å sende hilsen, men venter litt. Det bor en skeptiker i meg, men en kan alltids ha en positiv innstilling, og tro at ingen driver og tuller med oss. En riktig god helg til deg forresten!
                          studine30

Comment

• ja jag ska göra mitt bästa med att vara posetiv jag brukar vara det så hihi , tack det samma

Comment

• Originally posted by Folkis
                              Jag lovar att jag ska skriva en blogg till Dannes sida...så fort skolan slutar ska jag försöka med en...
                              Det hadde vært hyggelig Folkis! Du kan jo inkludere den lista du skrev? Likte den S***
                              Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by sjokomania
                                Det hadde vært hyggelig Folkis! Du kan jo inkludere den lista du skrev? Likte den S***
                                Hej sjokomania... ...Ja jag har ju den kvar så det kan jag ju göra...
                                Öl är gott.....

Comment

Working...
                                X