Hei, det var et fint bilde av Danne på BigMikes blogghttp://bigmike.blogg.no/, det har dere vel sett for lenge siden men jeg ville nå bare si det da.

Vad glad han ser ut
Og jeg hadde helt sikkert kjøpt hva det enn måtte være han skulle finne på å reklamere for.... 
Og jeg hadde helt sikkert kjøpt hva det enn måtte være han skulle finne på å reklamere for.... 
:kastkyss:

Av den publik jag såg så fanns inte Danne med

tack snälla Lolly för den fina bilden:kastkyss:

Av den publik jag såg så fanns inte Danne med

Förstår inte varför de visade matchen på tv för? om vi inte fick se Danne är det ju ingen ide

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment