Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oj vilken bra koll du ha bigsister , kul tycker jag ! synd att man sj inte har lika bra koll jag menar man skulle ju inte ha nått emot att hamna på samma ställe som danne hehe

Comment

• He j hej säger bara hej när jag ändå kikar in för en gångs skull

Comment

• Jeeesus, fa'n tro't! Men, de två hade i alla fall ett gott öga till varann, även om jag tyckte Danne var feg när Anna ville ett och annat. Samma med Anton och Carina. Att ingen av de nämnda var vinnarkandidater berodde nog på just detta: blygheten eller fegheten (för Anna dock att hon varit i huset för kort tid)...
        Originally posted by BigSister
        Hänt Extra den här veckan:

Anna och Daniel från Big Brother blev kära under barturnén

”Om han friar gifter jag mig imorgon”

På annan plats i den här tidningen berättar Hänt Extra att det uppstått en varm spirande kärlek mellan förra årets Big Brother-vinnare norska Britt Goodwin, 27, och årets deltagare svenske Samuel Aronsson, 25.
        De blev ett par på den efterföljande barturnén och uppenbarligen är det en gynnsam miljö för amorösa förehavanden.
        Hänt Extra kan nu avslöja att ännu ett par Big Brother-deltagare funnit varandra på samma sätt.
        Det är partyprinsessan Anna Blombäck, 27, och den betydligt mer lugnare, jämnårige Daniel Olsson.
        - Ja vi träffas. Det är en liten flört, säger Anna till Hänt Extra. Hon låter glad och uppspelt och talar mycket varmt om sin nye kärlek.
        - Han är en underbar människa. Om han skulle fria skulle jag gifta mig med honom imorgon, säger hon.
        Daniel och Anna kom redan under tiden i huset varandra väldigt nära. Så nära att de vid ett tillfälle delade säng i smyg. Något som de sedan kom som en stor överraskning för de övriga deltagarna och svenska folket när filmen från deras kärleksnatt spelades upp.
        De ville då inte skylta med sin kärlek men nu går det inte längre att dölja.
        Anna bubblar nästan av lycka och tycker Daniel är fantastisk.
        - Han är så mycket man, säger hon.
        Daniel bor i Gävle och Anna bor i Älvsbyn, men på helgerna när dem turnerar land och rike runt på krogar får de mycket kvalitétstid tillsammans…

Comment

• Sv: Dannes fanclub, lever vidare här.

Är på snabbvisit i stan.........vimzevinkar till alla
          Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet
            Är på snabbvisit i stan.........vimzevinkar till alla
            Kul o se dig vännen...vi finns i hängmattetråden i trädgården...titta in en sväng

Comment

Hei =) Er dere i livet ennå? Var akkurat innom Dannes fansite og så at han har skrevet en liten hilsen i gjesteboka til oss =)
              Danne vant ikke!!!

Comment

Originally posted by sjokomania
                Hei =) Er dere i livet ennå? Var akkurat innom Dannes fansite og så at han har skrevet en liten hilsen i gjesteboka til oss =)
                Hej sjokomania
                Jag såg att han skrivit. Är det någon som har någon fest på gång? Han verkade sugen på att festa..Jag trodde han fått nog av det för ett tag
                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

En hel evighet sedan jag var här på besök. Har inloggningsproblem. Vet inte vad det beror på.
                  Säger Hej, hej till klubben iaf.
                  Hoppas att ni mår bra.

Danne hör man nästan ingenting om längre.
                  Undantag att han skrev i sin Gb då.

Comment

Originally posted by FiaFidelie
                    En hel evighet sedan jag var här på besök. Har inloggningsproblem. Vet inte vad det beror på.
                    Säger Hej, hej till klubben iaf.
                    Hoppas att ni mår bra.

Danne hör man nästan ingenting om längre.
                    Undantag att han skrev i sin Gb då.
                    Halloj Fia...är det bara här du har problem o logga in...skicka ett PM så kanske vi kan hjälpa dig vännen

Comment

Hei hei alle sammen! Titter en liten tur innom i sommervarmen. Håper dere har en fin sommer! Sender en sommerklem og en stor is til dere alle.

Comment

Originally posted by Lolly View Post
                        Hei hei alle sammen! Titter en liten tur innom i sommervarmen. Håper dere har en fin sommer! Sender en sommerklem og en stor is til dere alle.
                        Heeeej sötnos!
                        Vad kul att se dig här! Pust, det är varmt du. Härligt sommarväder.
                        Har du sett Dannes senaste hälsning i gästboken på Fansiten? Kul att han tittat in där igen. Hans förslag på slutet gick man ju igång på direkt. Herrejädrar vad kul det vore att parta med honom.
                        Stor sommerklem till dig också vännen.

Comment

Originally posted by Lolly View Post

Så fint at du også har skrevet i gjesteboka =) Begynner å bli lenge mellom innleggene der nå Ønsker deg og alle andre Dannefans en fin sommer videre =) pst.takk for isen
                          Danne vant ikke!!!

Comment

E d nåkke liv?
                            Danne vant ikke!!!

Comment

Virre skrev idag på AOTV:

"För dom som fortfarande är intresserade av Danne så finns det tecken som tyder på att han åkt till Norge tillsammans med sin bror för att jobba i fiskbranschen fram till jul. Per finns också där. Stället heter Hitra utanför Trondheim..."

http://www.alltomtv.se/showthread.php?p=3253515#post3253515

Comment

Originally posted by Ronja View Post
                                Virre skrev idag på AOTV:

"För dom som fortfarande är intresserade av Danne så finns det tecken som tyder på att han åkt till Norge tillsammans med sin bror för att jobba i fiskbranschen fram till jul. Per finns också där. Stället heter Hitra utanför Trondheim..."

http://www.alltomtv.se/showthread.php?p=3253515#post3253515
                                Tack Ronja för att hintar lite om hur Danne har de

Comment

Working...
                                X