Konstig match.....man kastades verkligen mellan hopp och förtvivlan. Men det slutade ju bra
....även om det kunde varit ännu bättre förstås.
Men jag är nöjd
....även om det kunde varit ännu bättre förstås.Men jag är nöjd
men nu måste jag tyvärr skutta i säng iaf.....
ska upp tidigt som vanligt

Man m

Tack för fikat...tar min mugg på altan...har inte kunnat sova en blund i natt, men det får gå ändå i dag på reservcylindern
Tack för fikat...tar min mugg på altan...har inte kunnat sova en blund i natt, men det får gå ändå i dag på reservcylindern
Usch har du haft svårt att sova, inte kul. Det var för några nätter sen som jag hade så himla svårt att sova för det var alldeles för varmt. Har just tagit min lilla mugg kaffe och ska ställa mig i duschen så jag kvicknar till
Man m

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment