****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Catinka
    F
    • May 2006
    • 4828

Konstig match.....man kastades verkligen mellan hopp och förtvivlan. Men det slutade ju bra ....även om det kunde varit ännu bättre förstås.
    Men jag är nöjd
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Sunnyface
      Allvarlig BB-abstinens
      • May 2005
      • 3624

Fan vad härligt, England vann inte över Sverige. Igen! Haha, där fick dem.
      Härligt att det blev oavgjort, fast vinst hade ju suttit ännu bättre. Men nu jädrar tar vi Tyskland på lördag.

Nu tackar jag för mig, har inte skrivit så mycket här ikväll igen i vanlig ordning, men får ta igen det snart.

Sov så gott allihop, dröm söta drömmar. Vi ses imorrn.

Comment

• Catinka
        F
        • May 2006
        • 4828

Originally posted by Skorpan
        Tvekade aldrig aldrig
        nej inte jag heller.....

Comment

• Catinka
          F
          • May 2006
          • 4828

Originally posted by Millou
          Jag ser de...skutta på ...blevju bra det här till slut
          Japp, det blev det men nu måste jag tyvärr skutta i säng iaf..... ska upp tidigt som vanligt
          Natti natt sussa sött när ni ska sova

Comment

• Skorpan

Originally posted by Catinka
            Japp, det blev det men nu måste jag tyvärr skutta i säng iaf..... ska upp tidigt som vanligt
            Sov gott Catinka

Comment

• Millan
              • Nov 2003
              • 19847

Originally posted by Sunnyface
              Härligt att det blev oavgjort, fast vinst hade ju suttit ännu bättre. Men nu jädrar tar vi Tyskland på lördag.

Nu tackar jag för mig, har inte skrivit så mycket här ikväll igen i vanlig ordning, men får ta igen det snart.

Godnatt Sunny...nu kan du sova gott....ska jag oxå göra nu....

Comment

• Millan
                • Nov 2003
                • 19847

Originally posted by Catinka
                Godnatt Catinka...sov gott

Comment

• Skorpan

Originally posted by Sunnyface

Godnatt Sunny,,,måste ta en dusch nu,,,,svettigt värre det här ju....sov gott

Comment

• mellis-bellis
                    Pratglad
                    • Apr 2006
                    • 3521

Alla nöjda å lite glada nu då ...kan vi fira midsommar i lugn och ro...så börjar helvetet igen på Lördag

Comment

• snowflake
                      Borta med vinden
                      • May 2005
                      • 5505

Go´morron alla OT-lovers och svettiga fotbollsfans!

Har vaknat till sol och just nu känns luften helt ok, det har känts som om det varit åska på gång i flera dagar men som tur är har det inte blivit något. Imorgon är det sista jobbardagen och sen bär det iväg till stugan. Jag har beställt fint väder i hela Sverige och Norge så jag hoppas att vädergubbarna håller vad dom lovar Sätter fram lite kaffe till dom som vill ha och önskar alla en bra dag!
                      [LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Originally posted by snowflake

Har vaknat till sol och just nu känns luften helt ok, det har känts som om det varit åska på gång i flera dagar men som tur är har det inte blivit något. Imorgon är det sista jobbardagen och sen bär det iväg till stugan. Jag har beställt fint väder i hela Sverige och Norge så jag hoppas att vädergubbarna håller vad dom lovar Sätter fram lite kaffe till dom som vill ha och önskar alla en bra dag!
                        Godmorgon Snowsan...var har du varit...har saknat dig Tack för fikat...tar min mugg på altan...har inte kunnat sova en blund i natt, men det får gå ändå i dag på reservcylindern
                        Ha en jättefin solig dag

Comment

• snowflake
                          Borta med vinden
                          • May 2005
                          • 5505

Originally posted by Millou
                          Godmorgon Snowsan...var har du varit...har saknat dig Tack för fikat...tar min mugg på altan...har inte kunnat sova en blund i natt, men det får gå ändå i dag på reservcylindern
                          Ha en jättefin solig dag
                          Go´morron Millou! Usch har du haft svårt att sova, inte kul. Det var för några nätter sen som jag hade så himla svårt att sova för det var alldeles för varmt. Har just tagit min lilla mugg kaffe och ska ställa mig i duschen så jag kvicknar till Ha en jättebra dag själv och skickar över massor av reservkraft

Jag var ju tvungen att skynda mig in här för jag glömde ju ställa fram te också
                          [LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• Sunnyface
                            Allvarlig BB-abstinens
                            • May 2005
                            • 3624

Originally posted by snowflake

God morgon vännen!
                            Jag blir alltid lika glad när jag ser dig, du har varit osynlig ett tag. Har du fastnat i Etropiaträsket eller vad spelet nu hette?
                            Det har känts som lite åska i luften här i Stockholm också, men det har som tur var inte blivit nåt. Fast det vore faktiskt skönt med en urrensning, så att luften blir sådär härligt frisk och klar.
                            Vad härligt det låter med en tur till stugan. Börjar din semester nästa vecka? Blir du där hela semestern? Då lär man ju inte se dig på ett bra dag.
                            Men, det klart. Det är ju semstertider för samtliga, så det lär nog inte dra igång här förrän till hösten som vanligt. Nu finns det ju så mycket annat att göra, och ställen att åka till.
                            Ha det så jättejättebra idag vännen, och kika in här innan du åker så man får ge dig en midsommar- och semesterkram.
                            Vi ses.

Comment

• Sunnyface
                              Allvarlig BB-abstinens
                              • May 2005
                              • 3624

God morgon allihop!

Då sitter man här på jobbet igen, det är osedvanligt lugnt här på jobbet måste jag säga. Det verkar som en hel del antingen tagit sovmorgon eller är lediga idag. Imorgon vet jag att över halva huset här är lediga, men idag trodde jag att fler skulle komma hit.

Dags att göra lite nytta här tror jag så jag avrundar nu.

Och Snowie, jag glömde ju. TACK för teet, det smakade underbart gott!

Ha en bra dag alla, vi ses.

Comment

• Sunnyface
                                Allvarlig BB-abstinens
                                • May 2005
                                • 3624

Tjoho! Äntligen gick det bra att komma hit.
                                Var totalkört nu på förmiddagen, men nu så.
                                Lunchen är avklarad här, och nu är det bara att räkna ner timmarna till hemgången.
                                Sol och varmt ute, så inte vill man sitta här inne på jobbet inte. Hoppas ni har det bra där ni är, vi ses senare.

Comment

Working...