Originally posted by Brutus
...Natti natti på dej me´!! nu e´re thank U and goodbay här för idag för mejsan
Go´morgonkvisten alla vakna!!....e´jag inne här först,jag som hade sov morg. å allt
....ska börja med att fika
rackarns så hääääärligt...vi höres i luren
Hoppas du får roligt, och var rädd om dig. Vi ses snart hoppas jag.
Blir det partaj imorgon eller ska du ta´t lugnt inför matchen på lördag? Ha det så bra vännen, vi ses.

.
K

..det var mest på skoj jag skrev det där om myggen...
vi sa till dom att denna veckan skulle dom undvika att bli föräldrar på för då kommer hon fylla år på en midsommarafton ibland,men det kunde dom inte lyssna på
.
Mina föräldrar lyssnade inte heller på sådana råd en gång i tiden.
Mina föräldrar lyssnade inte heller på sådana råd en gång i tiden. 
rackarns så hääääärligt...vi höres i luren
Har vært vanskelig å komme inn i dag, men nå funker det igjen. Ha en fin ettermiddag/kveld. Jeg skal en tur på venne-besøk, men er tilbake i kveld. Hei då....
Hoppas du får roligt, och var rädd om dig. Vi ses snart hoppas jag.
Blir det partaj imorgon eller ska du ta´t lugnt inför matchen på lördag? Ha det så bra vännen, vi ses.

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment