****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marianne
    natteravn
    • Dec 2005
    • 0

Originally posted by Brutus
    Natti natti alla som fortfarande är vakna
    God natt, sov så godt!!

Comment

• mellis-bellis
      Pratglad
      • Apr 2006
      • 3521

Originally posted by Brutus
      Natti natti alla som fortfarande är vakna
      e´ inte du det då...eller går du i sömnen bara ...Natti natti på dej me´!! nu e´re thank U and goodbay här för idag för mejsan

Comment

• marianne
        natteravn
        • Dec 2005
        • 0

Originally posted by Skorpan
        Stackars dig,,,vara utan dator så länge,,,,,skönt att du kan komma in och prata med oss igen
        Ja, jeg har virkelig savnet å kunne titte inn her. Håper det blir en god løsning etter hvert. Har en kompis som hjelper oss med både kjøp og innstallasjon, det er skjønt.

Comment

• mellis-bellis
          Pratglad
          • Apr 2006
          • 3521

Originally posted by marianne
          God natt, sov så godt!!
          Hej,marianne morsar på dej innan jag måste kasta mej i säng Önskar dej en skön kväll/natt så länge

Comment

• marianne
            natteravn
            • Dec 2005
            • 0

Originally posted by mellis-bellis
            Hej,marianne morsar på dej innan jag måste kasta mej i säng Önskar dej en skön kväll/natt så länge
            Hei på deg! Ha en god natt du også, sov så godt!

Comment

• mellis-bellis
              Pratglad
              • Apr 2006
              • 3521

Go´morgonkvisten alla vakna!!....e´jag inne här först,jag som hade sov morg. å allt ..just därför härligt att gå upp till en ledig skön dag ....ska börja med att fikaläääänge på altan,Bra dag till alla!!

Comment

• Millan
                • Nov 2003
                • 19847

Morgonkvisten på er

Marianne så skönt att du fått ordning på din dator igen, har saknat dig här, men jag tänkte du hade fullt upp med huset just nu

Men Rocken du bara hoppar in här o försvinner sen...kan du inte sitta still här nån gång...ha det så bra i helgen

mellis...nudu är det bara jobbdag i dag...sen är vi lediga gumsan rackarns så hääääärligt...vi höres i luren

Skorpis...vi hörs oxå i luren innan helgen

Önskar er ALLA en jättehärlig midsommar om vi inte ses här i kväll med massor av kramar till er från mig

Comment

• Sunnyface
                  Allvarlig BB-abstinens
                  • May 2005
                  • 3624

Äntligen blev jag insläppt, det var stört omöjligt på morgonen men nu så
                  Jaha, då är det inte lång tid var att jobba, slutar kl 13, sen är det helg. Underbart skönt. Det är väl många som kommer åka bort över midsommarhelgen, själv kommer jag stanna kvar hemma. Nu ska vi se om jag kan få ihop några hej till er.

Rune - Det var fasligt vilket dundermyggmedel man ska ha uppe hos er, haha. Jag ska inte till era trakter i midsommar, men det är ju bra att veta inför ev framtida resor. Tack för tipset.

Lexie - Vad trevligt med en tripp till din kompis i Småland. Du kommer säkerligen få en underbar midsommar. Ha det så bra.

marianne - Heeeej vännen! Vad underbart att se dig här igen. Som jag har tänkt på dig och undrat var du tagit vägen. Tänkte att du kanske tagit en rejäl semester efter att ha haft fullt upp med både OS och BB. Vilken tur att du fått låna en dator under tiden du sparar till en ny. Gott att se dig här igen.

tojja - Grattis farbror tojja! Vad roligt att din bror fått en dotter. Då har du två små charmtroll att busa med nu.

mellis - Vilken skön morgon du verkar ha haft, och med en lååång fika på altan. Inte helt fel. Hoppas du får en fortsatt bra dag.

Skorpan - Det låter som du kommer få en kanonbra midsommar, med kompisar och helstekt gris. Tur att ni börjar grilla den så tidigt på morgonen, annars vete sjutton hur det skulle gå. Ni får kanske bunkra upp med några korvar utifall att. Ha det bäst vännen.

Brutus - Du gör ju helt rätt som håller dig på Gotland på midsommar. Kanonfint ju, och jag förstår att du får storbesök. Hur mysigt som helst ju. Ha det så jättebra.

Rock - Men du hej, det var inte igår man såg dig här. Kul att se dig, hoppas allt är bra. Kika in här igen snart.

Millan - Hej på dig vännen. Ska du vara hemma på midsommar? Oavsett var du ska vara hoppas jag du får det jättebra. Och glöm inte blommorna under huvudkudden.

Snowie - Se till så du irrar hem igen från Etropia, så du inte blir fast där under helgen nu. Då går du ju miste om så mycket roligheter. Är det dags för smekmånad snart, blir den av där kanske? Saknar dig, hoppas vi ses snart.

Catinka - Hur går det för kaninvakten då? Bara bra kan jag tänka mig. Blir du hemma över midsommar eller ska du iväg på galej? Ta´t lugnt och ha så roligt vad du nu ska göra. Och om du är hemma så ses vi på lördag, då är det ju match igen och då behöver du lugna ner mig igen.

Smultron - Vad ska söta lilla goa Smultron göra i helgen då? Du festade ju på bra förra helgen, var det en uppvärming inför denna eller? Hoppas du får roligt, och var rädd om dig. Vi ses snart hoppas jag.

gason - Hej på dig. Har inte språkat så mycket med dig i den här tråden, men det blir det väl ändring på hoppas jag. Hoppas du har det bra och att du får det riktigt bra till helgen. Fest på gång eller blir det lugnt?

Folkis - Jaha, hur går det för dig då. Börjar ögonen bli fyrkantiga eller? Mycket fotboll e´re. Blir det partaj imorgon eller ska du ta´t lugnt inför matchen på lördag? Ha det så bra vännen, vi ses.

Lissabon - Vännen, dig har jag inte sett här så mycket nu. Hoppas du har det bra. Ledig och kanske bortrest? Ha det så jätteskönt i sommarvärmen och till midsommar. Vi kanske ses snart?

smörblomma - Hej på dig. Vi har nog inte pratats vid alls än så länge. Men hoppas vi kan göra det snart, så man kan bekanta sig med dig också. Hoppas du får en fin midsommar, tjingeling.

xx - Goa lilla vän, dig har man inte sett här på ett tag. Eller vi har kanske gått om varandra. Hoppas allt är bra med dig, njuter du av sommaren? Hoppas vi ses snart.

Nu har jag fått med alla här i tråden. Snart dags att stänga ner här och börja ha helg. Härligt! Ha det nu så jättejättejättebra allihopa! Var rädda om er, så ses vi snart igen.

Comment

• tojja
                    Bigbrother fan
                    • Dec 2004
                    • 23494

Originally posted by Sunnyface
                    Jaha, då är det inte lång tid var att jobba, slutar kl 13, sen är det helg. Underbart skönt. Det är väl många som kommer åka bort över midsommarhelgen, själv kommer jag stanna kvar hemma. Nu ska vi se om jag kan få ihop några hej till er.

tojja - Grattis farbror tojja! Vad roligt att din bror fått en dotter. Då har du två små charmtroll att busa med nu.

Nu har jag fått med alla här i tråden. Snart dags att stänga ner här och börja ha helg. Härligt! Ha det nu så jättejättejättebra allihopa! Var rädda om er, så ses vi snart igen.

Det var ett väldigt långt brev jag tackar för gratulationerna .
                    Men jag har en sådan tur att min syster har en liten knatte på 1 1/2 år också,så det är tre charmtroll som man kan busa med plus min egen dotter förstås
                    [B] K

Comment

• gason
                      Eremit
                      • Jan 2005
                      • 7633

gason - Hej på dig. Har inte språkat så mycket med dig i den här tråden, men det blir det väl ändring på hoppas jag. Hoppas du har det bra och att du får det riktigt bra till helgen. Fest på gång eller blir det lugnt?
                      Hej Sunnyface!
                      Det är klart att vi kommer att prata mer, bara vi lyckas vara här samtidigt någongång.
                      Det blir lugnt i helgen, det är alltid lugnt hos mig. I de flestas ögon blir det nog t o m löjligt lugnt med tanke på söndagen.

Om nu ingen har planerat någon sorts överaskning förstås.
                      -"Jag har aldrig f

Comment

• Rune
                        Eremit och gammal grinig gubbe
                        • Sep 2005
                        • 7006

Rune - Det var fasligt vilket dundermyggmedel man ska ha uppe hos er, haha. Jag ska inte till era trakter i midsommar, men det är ju bra att veta inför ev framtida resor. Tack för tipset.
                        ..det var mest på skoj jag skrev det där om myggen...

ha en underbar midsommar...
                        [CENTER][B][COLOR=#0000bf][SIZE=2]He je g

Comment

• gason
                          Eremit
                          • Jan 2005
                          • 7633

Originally posted by tojja
                          Jaha då blev det en midsommar unge i alla fall vi sa till dom att denna veckan skulle dom undvika att bli föräldrar på för då kommer hon fylla år på en midsommarafton ibland,men det kunde dom inte lyssna på .
                          Tack för alla gratulationer
                          Grattis Tojja!

Det går väl bra att fylla år på midsommarafton ibland. Mina föräldrar lyssnade inte heller på sådana råd en gång i tiden.
                          -"Jag har aldrig f

Comment

• mellis-bellis
                            Pratglad
                            • Apr 2006
                            • 3521

Originally posted by gason
                            Grattis Tojja!

Det går väl bra att fylla år på midsommarafton ibland. Mina föräldrar lyssnade inte heller på sådana råd en gång i tiden.
                            Gason......nu misstänker jag starkt att det är din födelsedag imorgon midsommarafton....e´re så tror oxå att du fyller jämt å inte alls bara ibland

Comment

• marianne
                              natteravn
                              • Dec 2005
                              • 0

Originally posted by Millou
                              Morgonkvisten på er

Marianne så skönt att du fått ordning på din dator igen, har saknat dig här, men jag tänkte du hade fullt upp med huset just nu

Men Rocken du bara hoppar in här o försvinner sen...kan du inte sitta still här nån gång...ha det så bra i helgen

mellis...nudu är det bara jobbdag i dag...sen är vi lediga gumsan rackarns så hääääärligt...vi höres i luren

Skorpis...vi hörs oxå i luren innan helgen

Önskar er ALLA en jättehärlig midsommar om vi inte ses här i kväll med massor av kramar till er från mig
                              Hei,hei! Kan tro jeg har ventet på å komme hit igjen, ja... Trodde du jeg var opptatt i huset? neeei, så opptatt blir jeg aldri, at jeg ikke har tid til å komme hit.. Har vært vanskelig å komme inn i dag, men nå funker det igjen. Ha en fin ettermiddag/kveld. Jeg skal en tur på venne-besøk, men er tilbake i kveld. Hei då....

Comment

• marianne
                                natteravn
                                • Dec 2005
                                • 0

Lexie - Vad trevligt med en tripp till din kompis i Småland. Du kommer säkerligen få en underbar midsommar. Ha det så bra.

marianne - Heeeej vännen! Vad underbart att se dig här igen. Som jag har tänkt på dig och undrat var du tagit vägen. Tänkte att du kanske tagit en rejäl semester efter att ha haft fullt upp med både OS och BB. Vilken tur att du fått låna en dator under tiden du sparar till en ny. Gott att se dig här igen.

mellis - Vilken skön morgon du verkar ha haft, och med en lååång fika på altan. Inte helt fel. Hoppas du får en fortsatt bra dag.

Skorpan - Det låter som du kommer få en kanonbra midsommar, med kompisar och helstekt gris. Tur att ni börjar grilla den så tidigt på morgonen, annars vete sjutton hur det skulle gå. Ni får kanske bunkra upp med några korvar utifall att. Ha det bäst vännen.

Brutus - Du gör ju helt rätt som håller dig på Gotland på midsommar. Kanonfint ju, och jag förstår att du får storbesök. Hur mysigt som helst ju. Ha det så jättebra.

Rock - Men du hej, det var inte igår man såg dig här. Kul att se dig, hoppas allt är bra. Kika in här igen snart.

Millan - Hej på dig vännen. Ska du vara hemma på midsommar? Oavsett var du ska vara hoppas jag du får det jättebra. Och glöm inte blommorna under huvudkudden.

Snowie - Se till så du irrar hem igen från Etropia, så du inte blir fast där under helgen nu. Då går du ju miste om så mycket roligheter. Är det dags för smekmånad snart, blir den av där kanske? Saknar dig, hoppas vi ses snart.

Catinka - Hur går det för kaninvakten då? Bara bra kan jag tänka mig. Blir du hemma över midsommar eller ska du iväg på galej? Ta´t lugnt och ha så roligt vad du nu ska göra. Och om du är hemma så ses vi på lördag, då är det ju match igen och då behöver du lugna ner mig igen.

Smultron - Vad ska söta lilla goa Smultron göra i helgen då? Du festade ju på bra förra helgen, var det en uppvärming inför denna eller? Hoppas du får roligt, och var rädd om dig. Vi ses snart hoppas jag.

Folkis - Jaha, hur går det för dig då. Börjar ögonen bli fyrkantiga eller? Mycket fotboll e´re. Blir det partaj imorgon eller ska du ta´t lugnt inför matchen på lördag? Ha det så bra vännen, vi ses.

Lissabon - Vännen, dig har jag inte sett här så mycket nu. Hoppas du har det bra. Ledig och kanske bortrest? Ha det så jätteskönt i sommarvärmen och till midsommar. Vi kanske ses snart?

smörblomma - Hej på dig. Vi har nog inte pratats vid alls än så länge. Men hoppas vi kan göra det snart, så man kan bekanta sig med dig också. Hoppas du får en fin midsommar, tjingeling.

xx - Goa lilla vän, dig har man inte sett här på ett tag. Eller vi har kanske gått om varandra. Hoppas allt är bra med dig, njuter du av sommaren? Hoppas vi ses snart.

Hei,hei! Jeg har savnet deg også.. Vi hadde jo så fine kaffe- stunder da du var på jobb.. Skal komme sterkere tilbake med det. OS og BB tok nok på, men har tatt meg inn igjen.. Værre med data som ikke fungerer, da blir man jo gal... Ha det så bra, vi ses snart..

Comment

Working...