Originally posted by snowflake
Tack för kaffet

Här är det lite regntungt idag....skönt det, så kanske det blir lite nyttigt gjort idag istället för att bara bada

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 

Kan inte göra annat än hålla med dig. Idag hade jag tänkt att fixa med tvätten och stryka inför semestern, så det är bara bra att solen håller sig borta

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 

Kan inte göra annat än hålla med dig. Idag hade jag tänkt att fixa med tvätten och stryka inför semestern, så det är bara bra att solen håller sig borta

då kan jag väl inte skada mig iaf
...den är så fin och passar så bra ihop med mina bruna ben/fötter....Tur att inte mellis ser hur brun jag blivit
då hade jag väl fått ett förmaningstal från henne

og setter meg ut..
Ha en fin dag
då kan jag väl inte skada mig iaf
...den är så fin och passar så bra ihop med mina bruna ben/fötter....Tur att inte mellis ser hur brun jag blivit
då hade jag väl fått ett förmaningstal från henne
Nej...det tror jag inte...hon är brun själv....jag misstänker att hon vet mer än oss om sånt...njut du medans sommarn finns
Visst är det pest och pina att stryka *blä* Men sen ska jag semestra ordentligt och måla hus ska jag väl också hinna med

Låter som du kommer att få en kul dag med mycket snack eftersom ni inte har setts på länge
og setter meg ut..
Ha en fin dag
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment