Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Smultron

Not säger jag också.. hehe.. idag så är det ju faktiskt examens-dag.. fast det är mina barns.. fast dom är hos sin pappa nu så.. hehe.. jag fick ta en öl..

Ååååh vad fin din hund är!
    Vad bra att var barnfri nu så du fick ta dig en öl. Den satt fint va?

Comment

• Originally posted by Sunnyface
      Ååååh vad fin din hund är!
      Vad bra att var barnfri nu så du fick ta dig en öl. Den satt fint va?
      Tack! Hon är min söta älskling så jag ville visa henne..
      Ölen satt finfint! Groggen var väl inte helt fel till dig..Skål på dig sötis!

Comment

Hade för mig att det var likadant förra året, och du var ju bara såååå duktig. Inte för att jag hade trott nåt annat. Du är ju du liksom.
        Inte lika bra på italienska som du, så jag måste ju fuska lite. Blir lite fel då.
        Det är inte viktigt att de blir helt grammatiskt rätt,,,huvudsaken är ju att man gör sig förstådd,,,,,jag gjorde bort mig åtskilligt det första året jag bodde i Italien,,,,,glömmer aldrig när jag kallade en berömd vulkan i södra Italinen (som heter Stromboli) för Stronzoli. Stronzo= R(x)vhål

Comment

Jättejättefin är hon.
          Groggen satt jättebra måste jag säga, trots att det bara är torsdag idag.
          Om du visste vad underbart det är att ha dig här igen, du har varit saknad av många ska du veta.

Comment

• Originally posted by Skorpan
            Det är inte viktigt att de blir helt grammatiskt rätt,,,huvudsaken är ju att man gör sig förstådd,,,,,jag gjorde bort mig åtskilligt det första året jag bodde i Italien,,,,,glömmer aldrig när jag kallade en berömd vulkan i södra Italinen (som heter Stromboli) för Stronzoli. Stronzo= R(x)vhål

Comment

Skål vännen! Jag har min grogg här, snart dags för fågelskådning igen...
              Skål Det blir kedjefågelskådning här i kväll...på oss två iaf....
              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Vilken goding du har da.....jättefin

Comment

• Originally posted by Catinka
                  Skål Det blir kedjefågelskådning här i kväll...på oss två iaf....
                  Hahaha ja du jag kommer garanterat kedjefågelskåda ikväll. Skönt att ha sällis vännen.
                  Ska du eller jag ta med kameran? Om inte annat så kan vi ju ta kort på de killar vi tycker är fina.

Comment

Jättejättefin är hon.
                    Om du visste vad underbart det är att ha dig här igen, du har varit saknad av många ska du veta.
                    Tack! Blir lite röd och kinderna av alla snälla ord.. Jag har ju saknat dig och många andra också.. och till alla..
                    Hejja Sverige! och skål!

Comment

Jättejättefin är hon.
                      Va, dricker du grogg?....det var inte dåligt...men då är du snart ko-lugn ska du se.....skiter totalt i vem som vinner i kväll. Tycker att det spelar väl ingen roll-...om du ens fattar att det är fotboll som spelas......

Comment

• Har ju glömt lägga upp några bilder på mina små älsklingar på ett tag.
                        Här har ni Smulan och Flisan.
                        Attached Files

Comment

Hahaha ja du jag kommer garanterat kedjefågelskåda ikväll. Skönt att ha sällis vännen.
                          Ska du eller jag ta med kameran? Om inte annat så kan vi ju ta kort på de killar vi tycker är fina.
                          Ja, killar är intressantare vi kör på det tycker jag

Comment

Har ju glömt lägga upp några bilder på mina små älsklingar på ett tag.
                            Sötisarna! ååå så fina..

Comment

Har ju glömt lägga upp några bilder på mina små älsklingar på ett tag.
                              Vad stora de har blivit

Comment

• Ujuj, det drar ihop sig. Nu måste jag nervösröka igen. Hänger du på Catinka?
                                Snowie kanske kikar in snart också, om du gör det vännen så är vi ute på fågelskådning/fotbollskilleskådning.

Comment

Working...
                                X