Ha en bra dag alla trevliga forumister!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
****OT-tråden**** del 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tack för bilden...alltid kul o se hur det ser ut hos er....ta ett kort när rosorna slår ut...du bor ju på rosornas ö liksom.....avisOriginally posted by BrutusRosorna är ännu bara knoppar
och våradonisen har blommat ut, men så här såg den ut i maj
nu ska jag dra till Sandhamn på räkfrossa o mingel...ha en fin dag vännen
Comment
-
Heeeeeeeej! Ville bara kika in här och säga att nu har jag nytt ogrillat grafikkort
Har suttit och tittat på fotboll Italien - USA 1-1. Men vad har Alessandro del Piero gjort med håret
Han ser ju ut som en farao utan peruk
Ha en bra kväll säger jag till alla OT-lovers som ramlar in
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Halloj...är du hemma..trodde du var på landet just nu.....härligt att du fått datorn fixad...Originally posted by snowflakeHeeeeeeeej! Ville bara kika in här och säga att nu har jag nytt ogrillat grafikkort
Har suttit och tittat på fotboll Italien - USA 1-1. Men vad har Alessandro del Piero gjort med håret
Han ser ju ut som en farao utan peruk
Ha en bra kväll säger jag till alla OT-lovers som ramlar in
fotbollen tittar inte jag på så inte vet jag hur han ser ut
Comment
-
Nix inget land den här helgenOriginally posted by MillouHalloj...är du hemma..trodde du var på landet just nu.....härligt att du fått datorn fixad...
fotbollen tittar inte jag på så inte vet jag hur han ser ut
Jag laddar upp inför midsommar med 16 pers som ska komma och övernatta.... men finns det hjärterum så...
Hmmm...jag satte mig för att kolla på fotboll och för att få lite ögongodis och så kommer han in i slutet av andra halvlek (hur det är möjligt när han har gjort en sån bra säsong i Juventus) och så är han rakad (något som han inte alls passar i)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Go´morron alla Forum-lovers! Har vaknat och upptäckt att det redan är söndag! Vad helgerna går fort
Sätter fram lite kaffe och te preparerat med anti-snowflake piller så ni inte somnar härinne
Comment
-
Godmorgon Snowsan o alla andra OT are.Originally posted by snowflakeGo´morron alla Forum-lovers! Har vaknat och upptäckt att det redan är söndag! Vad helgerna går fort
Sätter fram lite kaffe och te preparerat med anti-snowflake piller så ni inte somnar härinne

I dag är det såååå jädrans segt här inne...ingenting funkar ju..TMM öppna fönstren serven brinner upp
Snowsan...ser att du är gift med forumet
när hände den vigseln...måste jag ha missat...grattis i alla fall till ett bra äktenskap
kommer att hålla i evighet
Nä nu ska jag lätta här och starta upp gräsklipparen...lagom väder...lite soldis men varmt...ha det bra under dagen allihop
Tack för fikat Snowsan...smakade kanonbra
Comment
-
Morrn och lycka till med gräsklipparenOriginally posted by MillouGodmorgon Snowsan o alla andra OT are.
I dag är det såååå jädrans segt här inne...ingenting funkar ju..TMM öppna fönstren serven brinner upp
när hände den vigseln...måste jag ha missat...grattis i alla fall till ett bra äktenskap
Nä nu ska jag lätta här och starta upp gräsklipparen...lagom väder...lite soldis men varmt...ha det bra under dagen allihop
, här skall målas
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment
-
Morn Brutus...har du kalasväder däröverOriginally posted by BrutusMorrn och lycka till med gräsklipparen
, här skall målas
lycka till själv med målandet...va vi är händiga så här på söndagen, men det är kul o göra nåt änn att sitta still i värmen...då får man slag
nu ska jag gå ut
Comment
-
God morgen i tråden!Originally posted by MillouGodmorgon Snowsan o alla andra OT are.
Ja herregud så tregt alt går
, trodde det var hos min dator problemet lå, men det er visst fler enn meg som merker det.
:kastkyss:
Comment
-
Färgen tog slutOriginally posted by MillouMorn Brutus...har du kalasväder däröver
lycka till själv med målandet...va vi är händiga så här på söndagen, men det är kul o göra nåt änn att sitta still i värmen...då får man slag
nu ska jag gå ut
innan jag blev trött, får köpa mer i morgon
. Vi har inte riktigt klart solsken, lite soldis, men det är varmt. Nu skall jag
dammsuga, man får väl börja röja upp lite till midsommarhelgen
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment

natti natti

så det blir på med solbrillorna och ut i solen..
Comment