Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ha en bra dag alla trevliga forumister!
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Brutus
      Rosorna är ännu bara knoppar och våradonisen har blommat ut, men så här såg den ut i maj
      Tack för bilden...alltid kul o se hur det ser ut hos er....ta ett kort när rosorna slår ut...du bor ju på rosornas ö liksom.....avis nu ska jag dra till Sandhamn på räkfrossa o mingel...ha en fin dag vännen

Comment

• Heeeeeeeej! Ville bara kika in här och säga att nu har jag nytt ogrillat grafikkort Har suttit och tittat på fotboll Italien - USA 1-1. Men vad har Alessandro del Piero gjort med håret Han ser ju ut som en farao utan peruk

Ha en bra kväll säger jag till alla OT-lovers som ramlar in
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
          Heeeeeeeej! Ville bara kika in här och säga att nu har jag nytt ogrillat grafikkort Har suttit och tittat på fotboll Italien - USA 1-1. Men vad har Alessandro del Piero gjort med håret Han ser ju ut som en farao utan peruk

Ha en bra kväll säger jag till alla OT-lovers som ramlar in
          Halloj...är du hemma..trodde du var på landet just nu.....härligt att du fått datorn fixad... fotbollen tittar inte jag på så inte vet jag hur han ser ut

Comment

• Originally posted by Millou
            Halloj...är du hemma..trodde du var på landet just nu.....härligt att du fått datorn fixad... fotbollen tittar inte jag på så inte vet jag hur han ser ut
            Nix inget land den här helgen Jag laddar upp inför midsommar med 16 pers som ska komma och övernatta.... men finns det hjärterum så... Hmmm...jag satte mig för att kolla på fotboll och för att få lite ögongodis och så kommer han in i slutet av andra halvlek (hur det är möjligt när han har gjort en sån bra säsong i Juventus) och så är han rakad (något som han inte alls passar i)
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Hmmm..jaha.. och här kom det vandrande sömnpillret Snowflake Natti natti alla som råkar ramla in här

Comment

Hmmm..jaha.. och här kom det vandrande sömnpillret Snowflake Natti natti alla som råkar ramla in här
                natti natti

Comment

• Schååålll !!

Og nattinatt til dere som skal sove !!

Comment

• Go´morron alla Forum-lovers! Har vaknat och upptäckt att det redan är söndag! Vad helgerna går fort Sätter fram lite kaffe och te preparerat med anti-snowflake piller så ni inte somnar härinne

Comment

Go´morron alla Forum-lovers! Har vaknat och upptäckt att det redan är söndag! Vad helgerna går fort Sätter fram lite kaffe och te preparerat med anti-snowflake piller så ni inte somnar härinne

Godmorgon Snowsan o alla andra OT are.

I dag är det såååå jädrans segt här inne...ingenting funkar ju..TMM öppna fönstren serven brinner upp

Snowsan...ser att du är gift med forumet när hände den vigseln...måste jag ha missat...grattis i alla fall till ett bra äktenskap kommer att hålla i evighet

Nä nu ska jag lätta här och starta upp gräsklipparen...lagom väder...lite soldis men varmt...ha det bra under dagen allihop

Tack för fikat Snowsan...smakade kanonbra

Comment

I dag är det såååå jädrans segt här inne...ingenting funkar ju..TMM öppna fönstren serven brinner upp

Snowsan...ser att du är gift med forumet när hände den vigseln...måste jag ha missat...grattis i alla fall till ett bra äktenskap kommer att hålla i evighet

Nä nu ska jag lätta här och starta upp gräsklipparen...lagom väder...lite soldis men varmt...ha det bra under dagen allihop

Morrn och lycka till med gräsklipparen , här skall målas

Comment

• Originally posted by Brutus
                          Morrn och lycka till med gräsklipparen , här skall målas
                          Morn Brutus...har du kalasväder däröver lycka till själv med målandet...va vi är händiga så här på söndagen, men det är kul o göra nåt änn att sitta still i värmen...då får man slag nu ska jag gå ut

Comment

God morgen i tråden! Ja herregud så tregt alt går , trodde det var hos min dator problemet lå, men det er visst fler enn meg som merker det.
                            :kastkyss:

Comment

• Hej och gomorron alla. Känner mig lika seg som forumet idag..har haft lite rajtan tajtan i helgen.. så det blir på med solbrillorna och ut i solen.. Vi ses senare ikväll så hoppas jag att forumet är lite piggare och även jag..

Comment

Morn Brutus...har du kalasväder däröver lycka till själv med målandet...va vi är händiga så här på söndagen, men det är kul o göra nåt änn att sitta still i värmen...då får man slag nu ska jag gå ut
                                Färgen tog slut innan jag blev trött, får köpa mer i morgon . Vi har inte riktigt klart solsken, lite soldis, men det är varmt. Nu skall jag dammsuga, man får väl börja röja upp lite till midsommarhelgen

Comment

Working...
                                X