Originally posted by Millou
inte rumpan...bryggan
inte rumpan...bryggan
...välhyvlad?...Det är väl bra om båda två är det...

det är så dunderskönt ute nu på min altan. Har ni det lika skönt där ni bor? Det värsta är att jag blir så sugen på nåt gottigott att dricka.....
Men ajabaja.
..det är ju bara måndag så det får vänta till midsommar.
det är så dunderskönt ute nu på min altan. Har ni det lika skönt där ni bor? Det värsta är att jag blir så sugen på nåt gottigott att dricka.....
Men ajabaja.
Men ajabaja.

Men i morgon ska jag köpa indigredienser och göra en cheesecake. Det är mumma det
Tyvärr blir den inte klar till sverige-England matchen
men jag får väl hitta på ngt annat gott. Huu, det är dax att vara nevös i morgon igen. Men det blir inte lika hemskt som sist. chansen att vi går vidare är rätt så stor även om vi inte vinner tror jag. det räcker med oavgjort iaf
Passa på och njut, för det skulle bli lite sämre väder senare i veckan tror jag
trodde inte du hade tid nu när det är så mycket fotboll på tv. För du har väl inte missat en enda match? Dvs då du inte byggt bryggor...
Låter rätt så kul tycker jag.
Tvålar till england riktigt ordentligt

....alla ser ut att må bra ser jag så långt jag har kollat iaf.
Och det gör du med får vi hoppas.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment