Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mellis-bellis
    Jaa,mej med ...från din brygga!! borde stå bada på egen risk å när andra vill,där.

Comment

• Originally posted by Skorpan
      Du har samma smak som jag då,,,jag gillar inte Chivas heller alldeles för rökig
      Stämmer bra det, har du smakat Laphroaig. Räcker med att man tar en på måndagen, sen har man smaken i munnen hela veckan
      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Catinka
        Ja, tron kan försätta berg...så varför inte vädret oxå.
        Hur många blommor är det man ska plocka och lägga under kudden? 7 eller 9? tänkte drömma om min prins
        Det ska vara 7 olika sorter och dom måste vilda o plockade

Comment

• Originally posted by Skorpan
          Jag efter kaffe sent på kvällen
          ... jag hela dagarna på jobbet

Comment

• Originally posted by Millou
            Kan mycke väl hända på nattkröken ...eller så blir jag i slängd...de har hänt förr
            Nä jag badar frivilligt jag

Comment

Jaa, det tycker jag medprecis lagom.......nä nu luras jag....jag har aldrig smakat den sortens wiskey är inte så överdrivet förtjust i wiskey heller om jag ska va ärlig....
              Ge inte upp det kommer med åren
              "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Det ska vara 7 olika sorter och dom måste vilda o plockade
                oki, då tar jag och plockar7 olika sorter och lägger dom under kudden....så får vi se om jag drömmer nåt
                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Jobbar lite på dan...men kvällen är min
                  Låter bra D

Comment

• Originally posted by Brutus
                    Ge inte upp det kommer med åren
                    haha....ja får väl vänta då några år och se om jag tycker bättre om wiskey då.....tvivlar starkt på det....

Comment

Stämmer bra det, har du smakat Laphroaig. Räcker med att man tar en på måndagen, sen har man smaken i munnen hela veckan
                      Jag var med i en Wiskyprovar klubb ett tag,,,,,vi var jätteseriösa i början antecknade och höll koll på vad vi hade druckit,,,sen spårade det ur lite

Comment

oki, då tar jag och plockar7 olika sorter och lägger dom under kudden....så får vi se om jag drömmer nåt
                        Kan bli värsta "hunken"...bli inte orolig då...han kanske finns

Comment

Det låter ju prisvärt,då räcker det hela veckan

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                            Låter bra D
                            Du då gumsan...blir det nån fest som är på G eller

Comment

Räcker inte med blommor ..Lexie säger att man måste hoppa över 7 gärsgårdar oxå ...det är därför det skiter sig varje år,å drömkillen kan inte ens dyka upp i drömmarna

Comment

Kan bli värsta "hunken"...bli inte orolig då...han kanske finns
                                Ja, det klart det blir en "superhunk", nåt annat har jag inte räknat med....

Comment

Working...
                                X