Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• God morgen alle gode venner! Her kommer det frokost til den som vil ha..
    Ristet brød, ost, syltetøy, cornflakes, melk og juice.
    Kos dere , så tar vi til slutt, sammen med dagens aviser..
    Og en liten midtsommerhilsen til dere alle

Comment

• God morgon
      Idag är den STORA dagen, då allt ska ske..så upp och hoppa nu med er, så ni hinner att göra er vackra. Själv tänkte jag göra en blomsterkrans att ha i håret, så jag måste även ut och plocka blommor.....inte bara killar att plocka idag inte.
      ska fixa lite här hemma
      men först är detsom gäller ....kaffet är klart nu hörde jag
      Ha en underbar midsommar allihop
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by marianne
        God morgen alle gode venner! Her kommer det frokost til den som vil ha..
        God morgon marianne,smaskar lite frukost med dej då...hoppas din morgon är fin,här(sthlm) skiner faktiskt solen
        Midtsommerhilsen til deres me´

Comment

• Originally posted by marianne
          God morgen alle gode venner! Her kommer det frokost til den som vil ha..
          Tack så mycket för frukosten....smakade jättegott

Comment

• Tack för frukosten Marianne......Till er alla ha en underbar Midsommar med mycket god mat trevliga vänner och kul. Nu åker jag hej på ett tag

Comment

• Originally posted by Catinka
              God morgon
              Idag är den STORA dagen, då allt ska ske..så upp och hoppa nu med er, så ni hinner att göra er vackra. Själv tänkte jag göra en blomsterkrans att ha i håret, så jag måste även ut och plocka blommor.....inte bara killar att plocka idag inte.
              ska fixa lite här hemma
              men först är detsom gäller ....kaffet är klart nu hörde jag
              Ha en underbar midsommar allihop
              Go´midsommar på dej Catinka,du verkar ha läget under kontroll å vara på G Ha det bäst .......här går det trögt som det brukar på morgonen

Comment

• Originally posted by Skorpan
                Tack för frukosten Marianne......Till er alla ha en underbar Midsommar med mycket god mat trevliga vänner och kul. Nu åker jag hej på ett tag
                Go´midsommar till dej,skorpan...hej svejs på ett tag då

Comment

• Trevlig midsommar på er alla trevliga forumister, här på Gotland skiner solen men det blåser lite. Nu får jag väl börja att fixa till här, så att man blir klar tills gästerna anländer
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                    God morgon marianne,smaskar lite frukost med dej då...hoppas din morgon är fin,här(sthlm) skiner faktiskt solen
                    Midtsommerhilsen til deres me´
                    Heisann! Jo, min morgen er bra. Været får jeg ikke gjort noe med, er 12 gr, men det regner ikke.. Kanskje det blir ok alikevel. Med god mat og glade venner, får jeg det så bra
                    Vi skal grille, og har fordelt oppgaver. Jeg skal lage salat, og holde plass i huset. Gleder meg! Ha det fint du også..
                    Jeg blir nok her iblant, utover dagen.

Comment

• Originally posted by Skorpan
                      Tack för frukosten Marianne......Till er alla ha en underbar Midsommar med mycket god mat trevliga vänner och kul. Nu åker jag hej på ett tag
                      Ha en fin midtsommer du også! Ses senere

Comment

• Originally posted by Catinka
                        Tack så mycket för frukosten....smakade jättegott
                        Bare hyggelig! Trivelig med selskap, og man får en fin start på dagen!

Comment

• Originally posted by Brutus
                          Trevlig midsommar på er alla trevliga forumister, här på Gotland skiner solen men det blåser lite. Nu får jag väl börja att fixa till här, så att man blir klar tills gästerna anländer
                          Så fint at du har sol. Her er det grått, men vi må bare ta alt som det kommer.
                          Ha en fin midtsommer du også!

Comment

• Önskar er alla en Trevlig Midsommar.
                            Dags att fixa och dona här så blir inget datasittande idag.
                            Vi ses i helgen!

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                              Önskar er alla en Trevlig Midsommar.
                              Dags att fixa och dona här så blir inget datasittande idag.
                              Vi ses i helgen!
                              Ha en fin midtsommer du også! Her regner det igjen, sola kom en liten stund og forsvant. Godt vi har partytelt... Ses senere. Jeg drar i morgen, tilbake på søndag!

Comment

• Tjoho, här är det kanon. En 10-poängare har slagit sig ner i min trädgård. Jag har med kvinnlig list lyckats locka hit min granne. Det gick plättlätt, bara upp med klänningen några centimeter. Han kände nog på långt håll att jag var brunstig..............
                                Ska jag kasta ner honom under kudden nu? Äsch....jag får nog ge mig till tåls några sekunder till kanske
                                Bäst att gå ut igen till mina vänner......och fortsätta min charmoffensiv
                                Ha det bäst.....

Comment

Working...
                                X