Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ****OT-tråden**** del 5

Hej alla goa OT-lovers och Tornevallare!

Nu är det dax att fira in sommaren med del 5 av forumets bästa tråd!

Tror inte jag behöver säga att vi ska fortsätta att ha en kul och go stämning här, för det blir det ju alltid hur vi än bär oss åt!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Tjoho, en helt ny, fräsch och välstädad del.

Comment

Fast jag är tråkig och börjar med att säga natti nu med en gång...Ska lägga mig och läsa tänkte jag, och John Blund är på ingång så det är bäst jag stänger ner här nu.
      Ha det bäst, vi ses imorrn.

Comment

Jepp...äntligen är det Snowsan som står som ägare här....kör hårt och ha kul

Comment

Originally posted by Sunnyface
          Fast jag är tråkig och börjar med att säga natti nu med en gång...Ska lägga mig och läsa tänkte jag, och John Blund är på ingång så det är bäst jag stänger ner här nu.
          Natti vännen....sov så gott...det ska jag oxå göra nu...har inte mått så bra i dag...men hoppas ni inte märkt av det alls

Comment

Tjola hoppsan å tjingeling i nya tråden,säger jag ba

Comment

Originally posted by Sunnyface
              Vadå.... blev du trött bara av att se mig... har jag blivit ett vandrande sömnpiller eller? Natti Natti Sunny och sov gott
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Heisann! Her var det fint. Hurra!
                Attached Files
                :kastkyss:

Comment

Originally posted by snowflake
                  Vadå.... blev du trött bara av att se mig... har jag blivit ett vandrande sömnpiller eller? Natti Natti Sunny och sov gott
                  Mig fick du i alla fall pigg...kul o jobba lite...men nu ska jag nog leta upp kudden...Grattis vännen

Comment

Originally posted by mellis-bellis
                    Va inte sådär pigg nu...gå o sov med dig

Comment

Originally posted by Millou
                      Mig fick du i alla fall pigg...kul o jobba lite...men nu ska jag nog leta upp kudden...Grattis vännen
                      Men hallå.... du blev ju också trött av att se mig Hmm.... då får du väl drömma om mig så kommer du att sova riktigt gott Natti natti och tack!

Comment

Originally posted by Millou
                        Va inte sådär pigg nu...gå o sov med dig
                        Fejkar bara...på väg till kudden nu,nattis

...å Snowsan ....lovar att försöka inte stöka till här(vet inte ens hur man gör D )..så nytt å fräschigt här

Comment

Originally posted by Lissabon
                          Heisann! Her var det fint. Hurra!
                          Är ni dom enda som är immuna mot mig och fortfarande är vakna

Comment

Originally posted by snowflake
                            Är ni dom enda som är immuna mot mig och fortfarande är vakna
                            Japp, jeg er visst immun ser det ut til
                            :kastkyss:

Comment

Fejkar bara...på väg till kudden nu,nattis

...å Snowsan ....lovar att försöka inte stöka till här(vet inte ens hur man gör D )..så nytt å fräschigt här
                              Men jag tror inte det här är sant... det räckte att jag visade mig här så somnade alla
                              Du får stöka till här hur mycket du vill, för vad du än gör så blir det bra
                              Natti Natti säger jag till dig också

Comment

Working...
                              X