Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Catinka
    Tänker ni nu? hör hur det knakar ända hit
    Fredrik Ljungberg.. han e klart snyggast.. fast sötast är iofs Mellberg.. och ganska söt är ju också Henke Larsson.. ojojoj.. det var många som föll mig i smaken helt plötsligt.. då väljer jag Mellberg.. söt och trevlig.. aa ..det är en bra kombination..

Comment

Originally posted by Skorpan

Comment

Originally posted by Smultron

Fredrik Ljungberg.. han e klart snyggast.. fast sötast är iofs Mellberg.. och ganska söt är ju också Henke Larsson.. ojojoj.. det var många som föll mig i smaken helt plötsligt.. då väljer jag Mellberg.. söt och trevlig.. aa ..det är en bra kombination..
        det var många att välja på där men till slut kom du fram till ett resultat...svårt att välja ibland.....
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Nu har jag spanat fåglar utav bara attans. Såg inga speciella arter nu, de laddar kanske också inför matchen.
          Hm, snyggaste killen i laget? Jag får nog säga som Catinka, Fredde. Han är en riktig fining. Men samtidigt håller jag med Millan, att utseendet inte är det viktigaste så nån av de andra vinner nog i längden.
          Hur har ni det då?

Comment

Originally posted by Sunnyface
            Nu har jag spanat fåglar utav bara attans. Såg inga speciella arter nu, de laddar kanske också inför matchen.
            Hm, snyggaste killen i laget? Jag får nog säga som Catinka, Fredde. Han är en riktig fining. Men samtidigt håller jag med Millan, att utseendet inte är det viktigaste så nån av de andra vinner nog i längden.
            Hur har ni det då?
            Hej söta vännen!
            Allt är bara fin fint med mig.. skålar och dricker mig en kall öl och har det allmänt mysigt här på forumet och .. donar på lite med tvätten här hemma också ut i mellan.. mindre kul men ett ont måste..

Comment

Originally posted by Skorpan
              Jaha så andra var tvugna att säga någon ,,men du ska komma undan,,,nähä du
              Aj aj aj...det gör ont, det gör ont en stund på natten men inget på dan

Comment

Originally posted by Smultron

Hej söta vännen!
                Allt är bara fin fint med mig.. skålar och dricker mig en kall öl och har det allmänt mysigt här på forumet och .. donar på lite med tvätten här hemma också ut i mellan.. mindre kul men ett ont måste..

Jaså har du tvätteritajm där hemma? Ja men då gör du rätt som är här också, då går det så mycket lättare. Alla goa raringar här gör en ju alltid på så bra humör, så även att ha hand om tvätt blir ju roligt.

Comment

Hur har ni det då?
                  Bara bra här tack...har faktiskt öppnat en kall öl,,,på måndag börjar allvaret för mig så jag får passa på att slappa lite

Comment

Hur har ni det då?
                    Hehe, jag har ju inte sagt någon ju eller alla vilket du vill...men så får jag pisk av skorpan med.......

Comment

• Originally posted by Catinka
                      Aj aj aj...det gör ont, det gör ont en stund på natten men inget på dan

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                        Jaså har du tvätteritajm där hemma? Ja men då gör du rätt som är här också, då går det så mycket lättare. Alla goa raringar här gör en ju alltid på så bra humör, så även att ha hand om tvätt blir ju roligt.
                        Japp.. det går mycket lättare.. Alla är så trevliga här.. toppen - plejs det här..

Comment

• Jag kan inget om fotboll.. men nu hörde jag på tv:n att Kim Källström spelar från start.. undrans om det är positivt eller negativt.. hmmm.. det lär väl visa sig.. Hejja Sverige!

Comment

• Originally posted by Skorpan
                            Bara bra här tack...har faktiskt öppnat en kall öl,,,på måndag börjar allvaret för mig så jag får passa på att slappa lite
                            Mm, vad gott med en kall öl, det gjorde du rätt i. Jag kände inte för öl idag, så jag har en god grogg istället.
                            Allvaret på måndag? Ska du basa för stället för sommaren eller?
                            È qui un abbraccio grande da me a lei.

Comment

• Originally posted by Smultron
                              Jag kan inget om fotboll.. men nu hörde jag på tv:n att Kim Källström spelar från start.. undrans om det är positivt eller negativt.. hmmm.. det lär väl visa sig.. Hejja Sverige!
                              Det var på tiden,,,,skål

Comment

• Originally posted by Smultron
                                Jag kan inget om fotboll.. men nu hörde jag på tv:n att Kim Källström spelar från start.. undrans om det är positivt eller negativt.. hmmm.. det lär väl visa sig.. Hejja Sverige!
                                Jag kan inte heller mycket om fotboll, men efter vad jag hört av grabbsen på jobbet som knappt pratar annat om dagarna nu, så är det enbart positivt om han spelar från start.

Herregud, nu börjar det ju snart. Nu måste jag gå och nervösröka.

Comment

Working...
                                X