Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gason
    Bränt upp grafikkortet.
    Nåja, lika bra att göra det bästa av situationen. Fram med korven och börja grilla innan det brunnit klart.
    Grafittikorv då

Comment

• Originally posted by gason
      Bränt upp grafikkortet.
      Nåja, lika bra att göra det bästa av situationen. Fram med korven och börja grilla innan det brunnit klart.
      Hmm....fram med korven.......nej jag säger ingenting.....så har jag ingenting sagt........Men grilla den. Gör det inte lite ont?.....
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Skorpan
        Japp jag är här
        Ja, vad skönt...du var en klippa igår för oss nerviga tjejer.

Comment

Hej på på dig Mellis har du haft en bra dag ,,,,,själv så ska jag jobba imorgon igen
          Då e´vi två...ska oxå jobba imorgon,men kan göra det ute i bikini om jag vill...de e´bra iallafall,lite lätt å ledigt.
          Dagen idag va intensiv som det varit här ett tag nu...lugnare tider snart Skål i alkofritt...men ändå

Comment

• Originally posted by Catinka
            Ja, vad skönt...du var en klippa igår för oss nerviga tjejer.
            Vad bra att man dög till något

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
              Då e´vi två...ska oxå jobba imorgon,men kan göra det ute i bikini om jag vill...de e´bra iallafall,lite lätt å ledigt.
              Dagen idag va intensiv som det varit här ett tag nu...lugnare tider snart Skål i alkofritt...men ändå
              Trädgårdsarbete är väl inget jobb,,,det är ju en hobby

Comment

Morsning bruden....kom ut o bada när du ändå har bikini på dig....19 grader i vattnet nu

Comment

Vad bra att man dög till något
                  Jajamen det gör du och du förutsåg vad som skulle hända så bra. Är du lite synsk kanske

Comment

• Originally posted by Millou
                    Morsning bruden....kom ut o bada när du ändå har bikini på dig....19 grader i vattnet nu
                    Är det så pass varmt i vattnet nu? ...och i morgon har jag inte tid o bada

Comment

Trädgårdsarbete är väl inget jobb,,,det är ju en hobby
                      Määh!!. .ska junte jobba i trädgår´n heller ju!!!....men i trädgår´n men göra ett jobb åt och på någon ju,mitt vanliga jobb fast ute i bikini...många timmar tar det oxå,jobb jobb jobb e´re,så D så ...
                      Men annars har du rätt,trädgårds arbete är ett rent nöje och avkoppling för mej iallafall

Comment

• Originally posted by Catinka
                        Jajamen det gör du och du förutsåg vad som skulle hända så bra. Är du lite synsk kanske
                        Jag bara kände på mig att det skulle bli mål,,,,,

Comment

Määh!!. .ska junte jobba i trädgår´n heller ju!!!....men i trädgår´n men göra ett jobb åt och på någon ju,mitt vanliga jobb fast ute i bikini...många timmar tar det oxå,jobb jobb jobb e´re,så D så ...
                          Men annars har du rätt,trädgårds arbete är ett rent nöje och avkoppling för mej iallafall
                          Jösses nu blev jag stressad igen

Comment

• Originally posted by Millou
                            E´re så redan ..då blir det ju bra bad vatten tidigt i år.......kanske kommer jag,det kan råka hända känner jag nu.....

Comment

Jösses nu blev jag stressad igen
                              ja vad tror du jag e´då...tänk på att jag får ju aldrig någon paus heller från mej själv...

Comment

E´re så redan ..då blir det ju bra bad vatten tidigt i år.......kanske kommer jag,det kan råka hända känner jag nu.....
                                Gör så om andan faller på...finns en jädrans massa lax här du kan stoppa i mun

Comment

Working...
                                X