Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Ja. det var ju du som började med det där om 7 killar under kudden...så det så...och det förstås...jag brukar inte vara sen att haka på när det är nåt skojigt på G
    Go OT- i Ot ..Catinka e´ en exemplarisk Ot:are ju,eller hur?!

Comment

• Men nu tänkte jag äntligen låta er få lite lugn och ro här
      Jag har en del att göra och klockan rusar på när man har roligt.....
      Så ska jag vara pigg i morgon så är det bäst att jag sätter fart nu så jag slipper va uppe hela natta.....Ha en bra kväll.....men ni slipper mig troligtvis inte i morgon.......
      Natti natt
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by marianne
        Ja, når du sier det, så tror jeg du har nevnt det før.
        Lillehammer er en koselig by. Har vært der et par ganger, men det blir ikke så store utfarter for meg, Trives hjemme og i nærmiljøet..
        Jag har rest väldigt mycket,,,men en sak är klart att Norge är ett väldigt vackert land,,,mina föräldrar drog runt mig i hela Norge när jag var liten,,,synd bara att allting är så dyrt där nu för oss Svenskar

Comment

Men nu tänkte jag äntligen låta er få lite lugn och ro här
          Jag har en del att göra och klockan rusar på när man har roligt.....
          Så ska jag vara pigg i morgon så är det bäst att jag sättre fart nu så jag slipper va uppe hela natta.....Ha en bra kväll.....men ni slipper mig troligtvis inte i morgon.......
          Natti natt
          vafalls du får inte gå och lägga dig nu Men om du gör det ändå,,,så ha en underbar midsommar

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
            Go OT- i Ot ..Catinka e´ en exemplarisk Ot:are ju,eller hur?!
            Tackar ibland tror jag att jag kanske är lite för fräck bara.....men jag gillar att skämta....det tror jag ni märkt......

Comment

hej hopp igen....har IRL:at lite för jag kom ej undan ......oj,oj vad ni snackar härinne,värsta jag sett Catinka e´värst
              Inte värst,,,hon e ju go

Comment

• Originally posted by Skorpan
                vafalls du får inte gå och lägga dig nu Men om du gör det ändå,,,så ha en underbar midsommar
                Jag ska inte lägga mig....men jag har lite annat att göra.....tyvärr....för det är så skoj här ju Natti

Comment

Tackar ibland tror jag att jag kanske är lite för fräck bara.....men jag gillar att skämta....det tror jag ni märkt......
                  Ingen fara,vi ser glimten i ögat ....natti nattis då

Comment

Jag har rest väldigt mycket,,,men en sak är klart att Norge är ett väldigt vackert land,,,mina föräldrar drog runt mig i hela Norge när jag var liten,,,synd bara att allting är så dyrt där nu för oss Svenskar
                    Ja, da har du vel fått se mye av herligheten..
                    Prisene er et kapittel for seg, vi reiser ofte til Sverige på handletur. Jeg skal over neste lørdag, med venner. En riktig jente-tur!

Comment

Jag ska inte lägga mig....men jag har lite annat att göra.....tyvärr....för det är så skoj här ju Natti
                      Natti natti,,,o du inga sju killar ikväll...det gills inte

Comment

• Ska du återgå till IRL Catinka...ha det så bra så syns vi kanske i morn om jag hinner...natti tack för goa skratt i kväll

Comment

Inte värst,,,hon e ju go
                          yo,här i min förort som jag äger,säger vi värst om go´,get it?!

Comment

Natti natti,,,o du inga sju killar ikväll...det gills inte
                            Vadå...får man inte köra en test först....jooooooo

Comment

yo,här i min förort som jag äger,säger vi värst om go´,get it?!
                              Got it ya man yo

Comment

• Originally posted by Millou
                                Vadå...får man inte köra en test först....jooooooo
                                o där hade vi en som var sugen ja....

Comment

Working...
                                X