Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Attans, drömfinalen Brasilien-Argentina blev inte av och det verkar bli ett EM av alltihop

Comment

• Originally posted by Lexie
      Attans, drömfinalen Brasilien-Argentina blev inte av och det verkar bli ett EM av alltihop
      Tur man har Italien kvar att hålla på

Comment

• Hallo der! Nå er grill-aften ferdig, proppmett... Hatt en herlig kveld hos min granne. Sittet på altanen til nå, og man sliter for å gå inn igjen..
        Håper dere har det fint. Fotballen ruller, forstår jeg.. Og noen er ute med venner..

Comment

• Originally posted by marianne
          Hallo der! Nå er grill-aften ferdig, proppmett... Hatt en herlig kveld hos min granne. Sittet på altanen til nå, og man sliter for å gå inn igjen..
          Håper dere har det fint. Fotballen ruller, forstår jeg.. Og noen er ute med venner..
          Hej på dig Marianne,,,,mysigt med grillkvällar

Comment

• Originally posted by Skorpan
            Hej på dig Marianne,,,,mysigt med grillkvällar
            Hei du... Ja, det er så kos. Bare synd man spiser mer enn magen klarer...
            Lærer aldri å stoppe før jeg nesten sprekker..

Comment

Hei du... Ja, det er så kos. Bare synd man spiser mer enn magen klarer...
              Lærer aldri å stoppe før jeg nesten sprekker..
              Inte lätt att hålla igen när det smakar så gott....

Comment

Inte lätt att hålla igen när det smakar så gott....
                Nei det kan jeg bekrefte.. Skal ikke spise på mange timer. Tror jeg kan finne senga snart, blir trøtt av sol og varme..

Comment

Nei det kan jeg bekrefte.. Skal ikke spise på mange timer. Tror jeg kan finne senga snart, blir trøtt av sol og varme..

Alla redan ...jag har jobbat idag så jag är lite seg också ska jag erkänna....men jag hade inte tänkt lägga mig än

Comment

Alla redan ...jag har jobbat idag så jag är lite seg också ska jag erkänna....men jag hade inte tänkt lägga mig än
                    Kan holde deg litt med selskap jeg.. Min mage er ikke god nå, mulig jeg blir borte litt iblant..

Comment

Kan holde deg litt med selskap jeg.. Min mage er ikke god nå, mulig jeg blir borte litt iblant..
                      Inge mer sånt här då

Comment

Inge mer sånt här då
                        Åhh, nei.. Her er det fullt, og vel så det.. Men, takk som byr

Comment

Åhh, nei.. Her er det fullt, og vel så det.. Men, takk som byr
                          ha ha...är det så illa,,,,oki jag bara skålar med dig då

Comment

ha ha...är det så illa,,,,oki jag bara skålar med dig då
                            Ja, nesten så ille er det...Min mage er følsom for sterkt krydder også, så årsaken er nok mest der. Men, det går nok over..

Comment

Ja, nesten så ille er det...Min mage er følsom for sterkt krydder også, så årsaken er nok mest der. Men, det går nok over..
                              Nä,,,nu är det läggdags här så jag säger godnatt

Comment

Nä,,,nu är det läggdags här så jag säger godnatt
                                Gonatt Skorpan och alla andra OT-are!

Comment

Working...
                                X